Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er typisk for en sonis?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Vi soniser pleier å si at vi er veldig forskjellige, men at vi har hundeinteressen felles. Men jeg vet om masse hundefolk som ikke kunne tenkt seg å henge på et hundeforum! Noen av dem har kikket innom, enten her eller et annet sted, og funnet ut at det ikke var noe for dem. Men jeg vet også om folk som ikke kunne tenkt seg å kikke innom en gang.

Hva er det med oss soniser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Vi er veldig flinke til å støtte hverandre! Om noen trenger hjelp med noe, eller lignende så er sonen der med engang :) Om noe er galt, om noen trenger sårt hundepass så stiller soniser opp på timen :) "ingen" liker bevisst blandingsavl, og ingen liker "skal ha kull på hunden min fordi den er søt". 90% er imot bur og kjemper hardt mot bur i burtrådene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja vi er iallefall:

*Litt datanerder

* Liker å være sosiale på nett

*Liker å holde oss oppdatert på hundefronten

* Glade i saftige diskusjoner (om det så handler om Harry Potter eller bur-bruk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare har ikke noe liv jeg, permisjon jo :whistle: Datanerd er jeg i hvertfall ikke, leste den multisitat tråden og skjønte ikke et kvidder..(hva er FF liksom??) Eneste jeg husker fra Harry Potter bøkene er vel det morsomme ordet "rumpeldunk" (skjønte aldri sporten helt da, gadd ikke lese sååå nøye).

Men jeg liker å diskutere, det må jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok det er det som er kjerna, ja, vi er glade i å diskutere, eller i det minste prate :ahappy: . Datanerd er det iallefall ikkje... Er FF noko ein burde vite kva er?

Godt det ikke bare er meg :D

Firefox :aww:

Takker! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...