Bananen Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?pkode=BT149_var Den så jo genial ut! Men funker den noe særlig? For det kunne jo vært perfekt å putte på bilen før vi skal noe sted, så putte på igjen når vi er på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Den funker veldig bra, jeg har en stor som dekker bilen. Men gå inn på klckerklok eller clean run å bestill, prisen til Canis er veldig drøy sammenlignet med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 15. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Takkelitakk! Butikken til klickerklok finner jeg ikke igjen, men det var ikke verst pris på Clean Run, men frakta blir kanskje veldig høy ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Takkelitakk! Butikken til klickerklok finner jeg ikke igjen, men det var ikke verst pris på Clean Run, men frakta blir kanskje veldig høy ... Hmm ser ut som nettbutikken er borte ja. Cleanrun pleier frakten ligge på rundt 30$ uansett hva man bestiller. Du ser hva frakten kommer på før du betaler så du kan snu i tide. Jeg har selv kjøpt en liten en først for ett par år siden, og syns den var så effektiv at jeg invisterte i en stor å år. Fikk virkelig testet den når jeg var på läger og vi ikke kunne parkere bilen ordnetlig i skyggen. Bilen min var kjølig og fin i forhold til de andre, de endte med å sette hundene på hytten sin. Har ikke angret på det kjøpet. Men de er mest effektiv om du fester den utenpå bilen, om du dekker bilen innenfra så er den ikke så bra. Men funket endå. Det står vel også at den ikke er fullt så effektiv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Klikkerklok har problemer med webhotellet sitt for tiden, men shoppen er tilgjengelig fra følgende link: http://shop.klickerklok.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Jeg hadde en lignende kjøpt på Biltema for maaaaaaanger år siden, den var genial! Dessverre ble den borte under en flytting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Så også litt på den etter anbefalinger på en trening. Men hvor stor burde man egentlig investere i? Tenker på da til bil. Burde den type dekke hele, eller holder det med at den dekker bare bak e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2011 Så også litt på den etter anbefalinger på en trening. Men hvor stor burde man egentlig investere i? Tenker på da til bil. Burde den type dekke hele, eller holder det med at den dekker bare bak e.l.? Jeg har den str som dekker taket på bilen, front vindu og en siden hvor solen er. Da slipper man så mye varme igjennom taket også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 16. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2011 Jeg har den str som dekker taket på bilen, front vindu og en siden hvor solen er. Da slipper man så mye varme igjennom taket også. Takker! Da får det like godt bli en større når jeg først skal kjøpe en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 Noen som vet om denne selges i butikk i trondheim? Kunne tenkt meg en slik til ferien, men tviler på at jeg rekker og bestille på nett da vi drar om 6 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 17. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2011 Jeg hadde en lignende kjøpt på Biltema for maaaaaaanger år siden, den var genial! Dessverre ble den borte under en flytting... Var det en sånn brannduk? Synes jeg har sett no sånt på biltema men er ikke sikker på om de var like bra som silver shade duken så jeg tok ikke sjansen. Men hvis du går god for den så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Bra utvalg av produkter på silvershademesh.com Ikke spesielt dyrt heller. Men spm er vel hvor mye man risikerer og måtte betale i toll om pakken skulle bli kontrollert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Var det en sånn brannduk? Synes jeg har sett no sånt på biltema men er ikke sikker på om de var like bra som silver shade duken så jeg tok ikke sjansen. Men hvis du går god for den så Nei, det var duk beregnet for bil jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Bra utvalg av produkter på silvershademesh.com Ikke spesielt dyrt heller. Men spm er vel hvor mye man risikerer og måtte betale i toll om pakken skulle bli kontrollert? Google tollkalkulator og trykk på første link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 En på kurset i helgen hadde denne. Genialt om du har bakluken åpen, så legger du den bare over halve bilen og bakluken, og har vips masse god skygge bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Har den stropper og sånt til å feste duken Når det blåser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2011 Har den stropper og sånt til å feste duken Når det blåser? Min hadde to løkker i motsatte hjørner. Men ellers festes de lett i døra el vinduet (lukke en bit fast). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar