Gå til innhold
Hundesonen.no

Harry Potter and the Deathly Hallows - Del 2

Nirm

Recommended Posts

Skrevet

Har ikke lest bøkene enda jeg, da. Kommer det frem der?

Ja :) Det er et forholdsvis stort tema i den 7. boken, forholdet mellom en trollmann og hans/hennes tryllestav, og hvordan Harry savner sin tryllestav etter at Hermine ødelegger den. Det er mange ting fra bøkene som ikke kommer med i filmene, men synes at denne filmen er den som er mest tro mot boken :ahappy:

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ja :) Det er et forholdsvis stort tema i den 7. boken, forholdet mellom en trollmann og hans/hennes tryllestav, og hvordan Harry savner sin tryllestav etter at Hermine ødelegger den. Det er mange ting fra bøkene som ikke kommer med i filmene, men synes at denne filmen er den som er mest tro mot boken :ahappy:

Gleder meg veldig til å få lest dem. Har ventet i 10 år nå :lol:

Jeg må alltid se filmer før jeg leser bøkene, så jeg ikke skaper meg et "feil" bilde og blir kjempeskuffet.

Skrevet

Gleder meg veldig til å få lest dem. Har ventet i 10 år nå :lol:

Jeg må alltid se filmer før jeg leser bøkene, så jeg ikke skaper meg et "feil" bilde og blir kjempeskuffet.

Du har noe å glede deg til :ahappy:

Og jeg er på sett og vis enig med deg. Filmene ødelegger ofte mange av bildene man har dannet seg fra bøkene, men samtidig synes jeg det er artig å se for seg alle karakterene og stedene mens man leser. HP-filmene stemmer faktisk veldig godt overens med de bildene jeg hadde dannet meg, så der er jeg kjempefornøyd :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...