Guest Lilli22 Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Kom over noe ganske så morsomt. Hundeparaply som også er ett bånd. Må si at jeg aldri kommer til å kjøpe dette, men hva med dere? Hundeparaply Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Hahahhahaa! Det hadde Elwira ALDRI gått med på å ha over seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundefrelst Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Hehe, tror heller jeg lar hunden min få litt regn på seg jeg ja Men morsomt var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Haha... kaaanskje med svigermors sedate corgi. Kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Jeg tror mine hadde fått "litt" fnatt av det der, i tillegg til at JEG hadde følt meg ganske dum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 hahahahahahahaha! hadde jeg sett noen gå med det der over hunden så hadde jeg ledd HØYT og leeeeeenge! kunne sikkert blitt en hit i miami, for der triller de jo hundene rundt i barnevogn, å har egen wigshop for hunder! fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 :lol: :lol: :lol: Hvordan kan man komme på noe sånnt egentlig. Hehe. Det er jo heeelt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Hahaha, så gøy! Ikke noe for mine, men gøy sak likevell. Men jeg må si at beskrivelsen på linken var uhyre morsom, lo ganske mye av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 *Kremt* Extra har en sånn Broren min kjøpte den til henne. Jeg har aldri brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2011 Hadde jeg prøvd å sette noe sånt på Nala så tror jeg hun hadde vært skremt til døde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2011 Paraplyen må ha vært ganske så stor for at den skulle ha dekt hele Nitro, og da ser jeg for meg at det hadde vært veldig vanskelig å gått tur med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2011 Yaris hadde diiiigget den! Det finnes jo virkelig ikke noe verre enn å få regn på seg! Han rygger jo i full fart tilbake om han løper ut døren og det regner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
insolita Skrevet 5. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2011 Til en hund som ikke liker å ha dekken på seg, men har pels som blir klissvåt av ingenting, så er det sikkert kjekt for hunden i hvertfall. Eier er det vel kanskje litt verre med, for det ser jo relativt teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar