TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 På lørdag var det Myndespesialen i Eplehagen på Rotvoll, og dit måtte man gå og kikke Jeg forsov meg, så jeg kom litt sent, men fikk med meg whippetene, noen andre raser + finalene. Men her er iallefall et (ikke så lite) utvalg av bildene jeg tok; Følger med på konkurrentene? Whippet i farta; Saluki; Hallo Sam Bitteliten tollergutt på sosialisering; Lekker gammel herremann; En som gikk feil? *fnis* Dexter følger med, og er litt misunnelig på de som får løpe; Enda en som gikk feil *ler* Sloughi; Greyhound; Irsk Ulvehund (Bir?) Skotsk Hjortehund (Bir?) Courtborne Embla er høyt elsket Hinata fant godbiten;
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Og så til bilder av vinnerne (de jeg fikk med meg!); Bir Valp Ulvehund; Bir Whippet, Courtborne Hera (Hinata); Bir Oppdrettergruppe Whippet, Courtborne; Bis Valp (Afganer); Bis Veteran (Saluki); Bis Brukshund, Courtborne Jokers Elrohir; Bis Oppdretter, Courtborne; OG sist, men absolutt ikke minst *trommehvirvel* Bis Courtborne Hera (Hinata)
Tonje Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Kjempefine bilder! Artig å se for meg som ikke fikk vært der
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Kjempefine bilder! Artig å se for meg som ikke fikk vært der Det var kjempegøy, og Kristin gjorde nesten "rent bord" også vettu Jeg syns det var kjempesynd du ikke var der, for jeg savnet å ha noen å snakke med, alle var så opptatt, kan ikke skjønne hvorfor *ler* Masse bilder på fb forresten
Djervekvinnen Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Fine bilder av fine hunder! Men bare 1 grey? Sukk, dårlig gjort hehe.
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Fine bilder av fine hunder! Men bare 1 grey? Sukk, dårlig gjort hehe. Det var virkelig bare en eneste Greyhound der, og det var den lekre gamle mannen. Han ble "selvfølgelig" Bir (veteran), og deltok også i Bis Veteran finalen Kjempegod og rolig kar var han!
Synnikken Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Er morsomt å se hvor forskjellige Hera og Tipsi er. (Tipsi er kullsøsteren jeg passer )
Djervekvinnen Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Det var virkelig bare en eneste Greyhound der, og det var den lekre gamle mannen. Han ble "selvfølgelig" Bir (veteran), og deltok også i Bis Veteran finalen Kjempegod og rolig kar var han! Rart det ikke var flere. På en myndespesial liksom. Ja den så litt gammel ut den greyen
Tøfflus Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Saluki; Sukk...mitt vakre "barnebarn" og Qui's nevø
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Sukk...mitt vakre "barnebarn" og Qui's nevø Navn takk? Det var mange nydelige salukier der, jeg satt ved "feil" ring en stund
Hermes Skrevet 7. Juli 2011 Rapporter Skrevet 7. Juli 2011 Fine bilder! Er morsomt å se hvor forskjellige Hera og Tipsi er. (Tipsi er kullsøsteren jeg passer ) De har faktisk blitt litt ulike i dette kullet. Hermes og Tipsi var ganske like som valp, men nå ligner Hermes mer i kropp og fasong på Hinata (Hera). Vi har hilst på en bror også, Eikre, og han er også noe ulik både Hermes og Tipsi.
Kristinh Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Skrevet 8. Juli 2011 Hærlige bilder Tusen takk Kristin:)) Ja vi var litt opptatte, var jo noe som skjedde hele tiden vet du;) Men det får vi jo ta igjenn senere. Men en helt fantastisk helg for the Courtborne`s og veldig morsomt. Ja de er forskjellige de søskene,, det kan jeg forklare med at mor og far er ikke særlig typelike, Eikre ligner mere morsiden og Hermes mere farsiden;)Men likevell er det flott kvalitet på barna syns jeg Klem Kristin
Tøfflus Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Skrevet 8. Juli 2011 Navn takk? Det var mange nydelige salukier der, jeg satt ved "feil" ring en stund Mazraè Gangall Lagavulin heter denne gull-gutten
mokken Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Skrevet 8. Juli 2011 Nydelige bilder TT! Og grattis med supre resultater Kristinh
TeamTwo Skrevet 9. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2011 Fine bilder! Takk Hærlige bilder Tusen takk Kristin:)) Ja vi var litt opptatte, var jo noe som skjedde hele tiden vet du;) Men det får vi jo ta igjenn senere. Men en helt fantastisk helg for the Courtborne`s og veldig morsomt. Tusen takk, og det var virkelig artig, selv som perfer tilskuer Mazraè Gangall Lagavulin heter denne gull-gutten Da er han navnet på Facebook Takk! Nydelige bilder TT! Takk mokken
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar