Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei :)

Mackenzie

Recommended Posts

Hei! Jeg heter Gunnhild, og blir 15 år. Jeg og familien hentet en Sheltiejente i går, så vi er da blitt lykkelige eiere av Eagermind Saeta Culaira - eller Spés som er hverdagsnavnet :)

Hun er enda litt forsiktig og skeptisk, men det var jo forventet og bedrer seg vel etter et par dager. Så til nå har hun bare tuslet rundt ute i hagen, vært med på noen småturer ute i skogen og tatt livet med ro i sommersola :D

Vi gleder oss hvertfall veldig til tiden framover, og bli bedre kjent med Spés :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Du finner bilder av Spés og slekta i denne bildetråden. Hun er en av favoritthundene mine i hele verden. Gi henne litt tid, vær mild og tålmodig, så kommer hun nok snart krabbende oppi fanget ditt for å susse. :wub:

Velkommen :) Og ikke minst, gratulerer med valp!

Spés er en ganske så voksen ung dame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kjenner Spés :wub: Fine jenta det! Gratulerer så mye med sheltiefrøken, jeg er sikker på dere kommer til å kose dere masse sammen. Hun er kjempelett og enkel å ha med å gjøre. Snill som dagen er lang :)

Edit: og da er spm hva jeg mente var den store forskjellen mellom lett og enkel... :getlost: Jaja, same shit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...