Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra fødsel til levering?

Sasha&Kiara

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er sikkert helt blåst, for mener da virkelig det skulle gå i februar ut otover? :rolleyes2:

Og nå er vi jo ikke i februar da :lol: Men har det programmet gått?

Er det på web tv?

Jeg fikk jo aldri sett det, hvis det har gått. Og har lysst til og få det med meg :)

Det var en sånn spaniel hund vel, som NRK fulgte fra enten paarring eller rett før fødsel til valpene var plassert i nytt hjem. Hvor de skulle gå igjennom alt liksom. :icon_confused:

Noen som kan hjelpe en forvirret sjel? :ahappy::lol:

http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7092517

Der fant jeg jo omtalen av programmet

Skrevet

Kan du oppdatere denne tråden med svaret du fikk (dersom du sender den emailen)? Hadde vært interessant å få med seg, det programmet :)

Skrevet
Hei, det ser ut til at dette programmet er flyttet. Foreløpig ser det ut til at det kanskje kommer til høsten. Prøv for øvrig [email protected] for slike henvendelser.

Mvh

Magne Hansen, NRK.no

Så da kommer det vel forhåpentligvis til høsten :ahappy:

Sender en mail til info@nrk og hører ka de sier :whistle:

• 1 month later...
Skrevet

NO fikk eg svar :lol:

Hei Xxxxxx. Programmet kommer på TV i uke 37J

Beklager seint svar, men har ventet på dato.

Mvh

Magne Hansen

:D :D :D

Gleder meg jeg :D hehe

Skrevet

Vi er i uke 33 nå, så det er en måned til ca at programmet starter.

Gleder meg, men jeg håper noen er snille og legger ut en påminnelse her? :icon_redface: For jeg er ikke akkurat den som husker å fordype meg i tv-programbladet. Jeg glemmer alltid serier og sånn.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...