Gå til innhold
Hundesonen.no

VM i grooming?


SandyEyeCandy

Recommended Posts

*ler* Mye fancy man kan gjøre med litt pelsstell, gitt! :lol:

EDIT: Nedverdigende for hundene? Det er vel ikke noe verre å se sånn ut, enn å bli skamklipt all over? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke synes det er morsomt eller trekker på smilebånden i det hele tatt?

Nei, vet du hva. En ting er funksjonalitet og klipp av hunder i den sammenheng, men det her blir helt meningsløst og dermed lite morsomt spør du meg. Jeg skriker ikke dyrplageri, men skjønner ikke greia. :icon_confused:

*ser ned på min hund med panda-potensiale og tenker at hun er veldig fin som hun er*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke synes det er morsomt eller trekker på smilebånden i det hele tatt?

Nei, vet du hva. En ting er funksjonalitet og klipp av hunder i den sammenheng, men det her blir helt meningsløst og dermed lite morsomt spør du meg. Jeg skriker ikke dyrplageri, men skjønner ikke greia. :icon_confused:

*ser ned på min hund med panda-potensiale og tenker at hun er veldig fin som hun er*

Jeg ler fordi det ser horribelt ut. Hundene tar ikke skade av det akkurat, men jeg synes det er veldig unødvendig fordi hundene må stå i ro, farges, dusjes, fønes, børstes, stå i ro, farges mer, dusjes mer, fønes mer osv. Jeg ville ikke utsatt min egen hund for slikt samme hvor "morro" det måtte være.

Men trekke litt på smilebåndene, det gjør jeg. Fatter ikke at folk gidder å bruke tid på å få hundene til å se sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...