Monica123 Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Ja snuppa burte vel få en egen tråd hun også Tindra skal stilles ut og brukes i lydighet er forløpig planen ihvertfall Hun er med stort sett over alt bla på trening med Drammen Brukshunde klubb der hun får se andre hunder og leke med forstyrrelser.Hun har vært med til Drammen sammen med 2 stødige collier på miljøtrening og snuppa tar alt på strak arm å jeg er super fornøyd med valpen og oppdretter Så litt bilder fra i dag: 1 Siter
Anette Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 aww ventet på bilder nemlig! Gleder meg til å følge med Siter
Caroline Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Yay, på tide at Tindra fikk egen tråd Og det var to ører som hadde reist seg ja Bare å fikse ivei! Siter
Monica123 Skrevet 6. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Yay, på tide at Tindra fikk egen tråd Og det var to ører som hadde reist seg ja Bare å fikse ivei! Sorry jeg er litt treg,men bedre sent enn aldri Jepp de har reist seg skikklig,men det fikses i morgen Siter
Artemis Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Jeg tenkte "åh, den var jo knallsøt jo!" da jeg så bildene over her. Av en eller annen grunn pleier jeg å mene at sheltiene er søtere som voksne enn som valper. Jeg tror det er ørene som gjør at Tindra kommer under kategorien "knallsøt". Herligste parabolørene! Gratulerer med ny valp! Siter
Caroline Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Sorry jeg er litt treg,men bedre sent enn aldri Jepp de har reist seg skikklig,men det fikses i morgen Det er sant Hun er like søt som hun alltid har vært Siter
[email protected] Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Så fin hun er Blir moro å følge henne videre! Siter
Monica123 Skrevet 6. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Det er sant Hun er like søt som hun alltid har vært Ja hun er kjempe søt og drakamp er knall morro blir morro og følge søskene fremover også ihvertfall Alma Til alle dere andre: Takk for koselige tilbakemeldinger og selvfølelig er hun knall søt Siter
turbobensen Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 veldig, veldig, veldig, veldig søøøøt JEG BLIR IKKE VALPESJUK I DET HELE TATT!!! :wub: Siter
SiriEveline Skrevet 6. Juni 2011 Rapporter Skrevet 6. Juni 2011 Hun er jo bare helt heeerlig! Og hun er like søt i virkeligheten altså, og verdens kuleste personlighet. Synd vi ikke har bildedokumentasjon, men denne vesla her spaserte omtrent bare rett bort til Iver og ble fort ganske trygg på ham. Gleder meg til å se henne igjen! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Nydelig! Gleder meg veldig til å se henne igjen, sist var hun bare et lite 3 uker gammelt beige nurk som hylte av frustrasjon over å bli forstyrra (holdt sikkert på med noe viktig, veit du) hver gang vi tok på henne. Hvis hun er bare litt som hun der freske søsteren Alma, får du nok litt å drive med framover, hehe. PS: Jeg liiiker parabolører, jeg! Siter
Diffi Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Gosh hun er jo bare knusbedårende! Også de ørene da Grattis med valp Siter
Tonje Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Hun ser helt herlig ut! Masse lykke til med henne framover Hilste forresten på broren hennes i går og han var herlig han også. Siter
TeamTwo Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Så nydelig hun er Det blir kjempespennende å få følge hele to av valpene fra det kullet videre altså! Siter
Guest LXT Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Nydelige jenta Gleder meg til å se henne igjen Siter
Heidihj Skrevet 7. Juni 2011 Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Gratulerer så masse! Gleder meg til flere bilder, og jeg får vel muligheten til å hilse på en gang til sommeren kanskje? Hadde vært koselig med no opplegg i Drammen! Siter
Monica123 Skrevet 7. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2011 Gratulerer så masse! Gleder meg til flere bilder, og jeg får vel muligheten til å hilse på en gang til sommeren kanskje? Hadde vært koselig med no opplegg i Drammen! Takk hu er bare så skjønn og tar ting på strak arm og skal se om jeg ikke får tatt flere bilder snart Noen treff i Drammen i sommer må vi få til Siter
Monica123 Skrevet 8. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2011 Vesla sin første tur i skogen Siter
Recommended Posts