SFX Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så mye, og lykke til videre! Kan jeg spørre om cirka fødselsvekt på disse? Det er jo en stor rase, men mye bein, så ble litt nysgjerrig på hvor store de er. Siter
edlitam Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så mye med søte små nurk En sånn en kunne jeg gjerne tenkt med å kose litt med altså Siter
armagnac Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så masse med de skjønne små Blir spennende å følge med på bilder ettersom de vokser seg til Siter
SusanneL Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer! Utrolig søte valper, da - ser jo så "ferdige" ut på en måte. Mine er liksom nesten hårløse, veldig rosa på nesene og sånn.. Disse var jo råsøte allerede fra starten! Og det KAN ikke være sant at den lille rynkevalpen skal bli en sånn som voksen.. LOL Susanne Siter
mara Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Nyyydelige! Gratulerer til mamma`n og matmamma`n! Siter
LilleZara Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så mye! Nydelige småkryp Siter
Enits Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så mye! er det en valp til Mari her tro? Siter
Sasha&Kiara Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 :wub: Utrolig skjønne Vesentlig skjønnere enn japanske spisshunder som nyfødt Der mangler det pels på ører og kropp nesten :lol: Gratulerer så masse med den store gjengen :ahappy: Siter
Guest Belgerpia Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Gratulerer så mye - de var utrolig søte, og helt utrolig at de skal vokse opp til å bli pinnedyr *ler* Snakk om motsetninger da! Ahadi, hunden min er bare en klumsete og stygg sak, en bautastein av en hund som ikke eier et elegant molekyl i hele kroppen sin. Hun er den som går rett inn i lyktestolper, uten å særlig ense det, og som snubler i seg selv og faller i en raptus. Snill og god, og kulest i verden, men absolutt en dannet og sivilisert azawakhs rake motsetning. Hunden som virkelig putter ynden i mynden liksom, med en harry og usedvanlig lite grasiøs muskelklump på slep. En utrolig komisk kombinasjon! ...akkurat som om Fyda's noe klumsete adferd er en unnskyldning? Hvordan tror du det ser ut når jeg går tur med mine to? Folk ler seg ihjel der den behårede någet elegante tervetotten kommer spankulerende med en gryntende panserolga i helene! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Jeg trur nok at jeg må komme på besøk til disse, jeg. Det er viktig at de blir miljøtrent på høye, oversosiale damer med ildrødt hår, sant? (Og så kan jeg rapportere til mari etterpå, for jeg bor nemlig bare noen trikkestopp unna Grønnland...) Siter
Elm1 Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Åh, jeg er helt bergtatt av denne rasen! Og gratulerer med valpene. Gleder meg til å se hvordan de utvikler seg, denne tråden blir nok en favoritt fremover Siter
Ahadi Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner! Jeg er veldig fornøyd og stolt av kullet. Mamma Bani var helt fabelaktig under fødselen, og hun er en fantastisk mamma. Vi er slitene etter fødselen, og jeg har knapt sovet, jeg sover jo i valpekassa og det er vanskelig å slutte å se på de små. Normal fødselsvekt på Azawakh ligger på mellom 350 og 500 gram, de fleste i dette kullet er på omlag 400. Her er valpene... 1 Siter
TeamTwo Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Awwwww De er så nyyydelige, og det er skikkelig vanskelig å tro at de skal bli sånne langbeinte pinnedyr hele gjengen Vil disse beholde den mørke maska? Jeg tror de her mørke er favoritten(e) mine. Tenk om man kunne hatt en sånn en'a Siter
Ahadi Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Awwwww De er så nyyydelige, og det er skikkelig vanskelig å tro at de skal bli sånne langbeinte pinnedyr hele gjengen Vil disse beholde den mørke maska? Jeg tror de her mørke er favoritten(e) mine. Tenk om man kunne hatt en sånn en'a Ja, de er bare fryktelig fine alle sammen Det er vanskelig å si om de vil eller i hvilken grad de vil beholde maska, det vet jeg nok først når det har gått noen uker. Men jeg tror at to/tre av valpene vil ha maske. Siter
TeamTwo Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Dette blir spennende Og så gøy at favoritten min heter Akiki, tenk om han (?) kunne vært min venn Siter
Guest Dratini Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Gratulerer så mye med de flotte valpene! De var ikke lite nydelige da! Siter
Zitka Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Gratulere så masse.. De var jo kjempe nydelige Siter
Recommended Posts