pippin Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Lager en egen tråd her slik at flere kan legge til bilder fra festivalen! Jeg har bare tatt bilder med digitalkamera så kvaliteten er deretter... Ung leken gjeterhund De irske er så kule! Shiiiba! Valpen var så søt! Fannhvit? Med de tre nydeligste samojedvalpene! Håper det er greit jeg legger ut bilde? Cooorgi! Var mange fine corgier der, mange fine farge på de også. Basenji! Og så var det ekstreeeemt mange sheltier der! De holdt på med dømminga av disse omtrent hele tida mens vi var der.. Det tok sin tid Det var vel de bildene som ble ok.. Morsom dag! Klarte å lavære å kjøpe noe også, til tross for at det var mye utstyr der til 50%! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Så fine bilder Ser du har knipset bilde av Jubi også, dalmisen til venstre i bilden. Det er ikke jeg som holder henne, for jeg hjalp ei som stilte basset akkurat da Selv tok jeg ingen bilder, men det var det andre som gjorde for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Fannhvit? Med de tre nydeligste samojedvalpene! Håper det er greit jeg legger ut bilde? Hihi, rompa mi jo! Selvsagt er det greit :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Så fine bilder Ser du har knipset bilde av Jubi også, dalmisen til venstre i bilden. Det er ikke jeg som holder henne, for jeg hjalp ei som stilte basset akkurat da Selv tok jeg ingen bilder, men det var det andre som gjorde for meg Jeg tenkte faktisk på deg når jeg så dalmisene Du kjenner vel Nina, Cempi og Cuba du? Hvis jeg ikke tar feil? Hihi, rompa mi jo! Selvsagt er det greit :) Hehe! Det er bra De er jo så skjønne..! Hvordan gikk det? Var de de eneste valpene som stilte? Begynner vel å bli unghunder nå sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Hehe! Det er bra De er jo så skjønne..! Hvordan gikk det? Var de de eneste valpene som stilte? Begynner vel å bli unghunder nå sikkert... Takk:) Jo, det gikk fint! Mio ble bim, og tispene ble slått av ei eldre og mer ferdigutviklet tispe, og det er helt greit og rimelig. Fikk så mye skryt av dommeren og fine kritikker at vi er storfornøyde De er snart 6 mnd forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Kjempefine bilder Åååå, er så surt at jeg ikke er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Hallo Anita, du glemte å fortelle at den fine Jubien på bildet ble sjampis! :D moro å se bilder, jeg sto akkurat på utkanten, så ble ikke med på noen av bildene (heldigvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Får jeg låne bildet av meg og hvite små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Ja bare og låne ivei Fannhvit! Alle kan ta det de vil Synd jeg ikke skal ivei imorgen, men jeg må nesten sove ut, for jeg er dødsliten idag...! Hadde vært koselig og hilst på flere, men det får jeg ta igjen Skal på NKK i juli forhåpentligvis! Grattis til alle som gjorde det bra! Visste ikke at du var der heller Lola! Skulle likt å hilse på pene Casper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 awww... nå har vi sett bilde av rumpa til Fannhvit hihihih... Fine bilder, også så pene rene baller da, jeg hadde ikke trodd de holdt seg hvite så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 28. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2011 Grattis till allihop med fina resultat och till alla förnöjda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Ja bare og låne ivei Fannhvit! Alle kan ta det de vil Synd jeg ikke skal ivei imorgen, men jeg må nesten sove ut, for jeg er dødsliten idag...! Hadde vært koselig og hilst på flere, men det får jeg ta igjen Skal på NKK i juli forhåpentligvis! Grattis til alle som gjorde det bra! Visste ikke at du var der heller Lola! Skulle likt å hilse på pene Casper Takk! awww... nå har vi sett bilde av rumpa til Fannhvit hihihih... Fine bilder, også så pene rene baller da, jeg hadde ikke trodd de holdt seg hvite så lenge Thihi De ble vaska kvelden før, regner med de ikke blir så hvite i dag sånn som det regner ute, men men Voksenpelsen er fin, der preller det meste av. Valpepelsen ikke fullt så praktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Thihi De ble vaska kvelden før, regner med de ikke blir så hvite i dag sånn som det regner ute, men men Voksenpelsen er fin, der preller det meste av. Valpepelsen ikke fullt så praktisk.. Akkurat som Amiga sin pels da, hun ble jo rullet i søle gang på gang og var faktisk dekt fra topp til tå, så ristet hun seg litt og jeg bare gned forsiktig over henne og hun var tørr og fin Lykke til idag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Fine bilder! Irsk ulvehund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Jeg tenkte faktisk på deg når jeg så dalmisene Du kjenner vel Nina, Cempi og Cuba du? Hvis jeg ikke tar feil? Ja, det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Ja, det gjør jeg Synes å huske hun har nevnt Jubi ja Så morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Ingen flere som har tatt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Jeg og vil se flere bilder..! Ingen som har noe mer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Pictures! Nansen kan! Søte valpen Icikarma's Qweeniebelle Fredrikken og Flere sone hunder som kan Big cloud of fluffy white dogs Liten setter tispe Labbetuss Sonehunder om eg ikke tar veldig feil eller? Pene Ridgbacken Noen som kan fortelle meg hvilken rase dette er? "jeg går rett fremm, samme hva jeg støtter på" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Uva venter og venter Fra gruppefinalen igår Lilla Enebys Un'Uva BIR 28.05.11 Uva og konkurrenten Richo idag Uva og meg i farta, omtrent det eneste av ørten bilder hvor hun løper med hodet opp.. Krelise og Pax Sita-snuppa venter også Grander Fra gruppe2-finalen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Fine Uva Kan jeg stjele bildene av meg og Pax? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Stjel i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Jeg har bare tatt bilder med digitalkamera så kvaliteten er deretter... Å, så gøy! Jeg trodde ingen brukte film lenger jeg, og en så ung old school-er da Her er mitt lille bidrag. Det lille vantette kompaktkameraet hadde feil hvitbalanse, og hundesnuteavtrykk på linsa, men noe kunne reddes, iaf sånn noegenlunde Fra lørdagen Naboen med hund blir satt på prøve i ringen; Fiiine nabobikkja; Nesten de minste (Tjekkisk rottehund?); Noen av de største; Staffenes BIR-finale; Disse husker jeg ikke hva heter, men de har de lengste halene! Og vi traff den søteste og mest kosete whippetvalpen (Han er til salgs btw ); Fra søndagen Chaplin hilser pent på Nada; Fin Grandegutt; Kjempesøt Groenendal tispevalp som var på sosialisering; Line og Nada; Ble BiR valp Fannhvit med vakker tispevalp; Lekre Oliver; Oliver og Domino; Nansen og Vims viser seg fram; Men kanskje jeg heiet for høyt Og her er de fire fineste GD gutta; Og det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Lompelus: Den brune og hvite hunden tror jeg er en polsk mynde. TeamTwo: De med lengst haler er spansk galgo Masse flotte bilder folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Weeee flere bilder Morro å se Skulle ønske jeg gadd å dra idag også, så jo så koselig ut! Neste gang får jeg lete mer etter soniser! Da skal jeg på sonisjakt så jeg kan kosemose alle hundene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar