Gå til innhold
Hundesonen.no

OODKs LP-stevne 18. juni


SFX

Recommended Posts

18. juni arrangerer Oslo og omegn dressurklubb lydighetsstevne på Brekke i Maridalen, Oslo. Påmeldingsfristen er til tirsdag, 31. mai, så det er enda mulig å melde seg på.

Dommer klasse 1 og 2 er Bent Zärnblom, dommer klasse 3 og elite er Øystein Ødegård.

Gressunderlag.

Manusfrist i Hundesport gikk oss hus forbi, men vi håper likevel at mange vil komme på dette koselige stevnet, for eksempel sonens LP-utøvere!

Vi kjører også gratis deltagelse for førere under 16 år - en må betale på forhånd, men får påmeldingsavgiften refundert i sekretariatet.

Noen som skal delta? Jeg synes det er et rolig og fint stevne å delta på, og anbefaler det gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Springthing

Jeg vil veldig gjerne melde meg på, men er litt nervøs for at hun kan få løpetid akkurat i de tider. Er det mulig å få stille med løpetispe? Jeg vet det er lov på noen stevner, hvis man starter helt sist. Og dersom ikke - er det mulig å få refundert påmeldingsavgiften om løpetiden skulle komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne melde meg på, men er litt nervøs for at hun kan få løpetid akkurat i de tider. Er det mulig å få stille med løpetispe? Jeg vet det er lov på noen stevner, hvis man starter helt sist. Og dersom ikke - er det mulig å få refundert påmeldingsavgiften om løpetiden skulle komme?

Det er etter NKKs offisielle lydighetsregler ikke mulighet til å delta med løpetidstispe i klasse 1 til og med klasse 3.

Hvorvidt du får refundert påmeldingsavgiften vet jeg ikke, men jeg skal sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Springthing

Det er etter NKKs offisielle lydighetsregler ikke mulighet til å delta med løpetidstispe i klasse 1 til og med klasse 3.

Hvorvidt du får refundert påmeldingsavgiften vet jeg ikke, men jeg skal sjekke det.

Supert - da avventer jeg påmelding til jeg vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert - da avventer jeg påmelding til jeg vet mer.

Jeg skal purre opp svar, har ikke hørt noe.

Men påmeldingsfristen er forlenget til 8. juni, for etternølere som trenger et spark bak - veldig koselig stevne og rolige omgivelser å starte i, synes i hvert fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! Da får jeg meldt på, for jeg får penger i morgen :)

Må bare tenke på hvem jeg skal melde på...

Ikke i klasse 1, Tia i klasse 3 og Cita i elite.

Vær så god, da slapp du å tenke på det. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! Da får jeg meldt på, for jeg får penger i morgen :)

Må bare tenke på hvem jeg skal melde på...

Jeg vurderer å melde på men det er corgiens dag someplace i gokk østfold også.. lp... eller corgi dag... llpppp.... da må vi jo få trent på hinder da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert - da avventer jeg påmelding til jeg vet mer.

Jeg har nå fått svar om at hunder i klasse 1-2-3 får pengene refundert ved løpetid. De i eliteklasse får jo starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Springthing

Jeg har nå fått svar om at hunder i klasse 1-2-3 får pengene refundert ved løpetid. De i eliteklasse får jo starte.

Så bra! Hadde havna på at jeg hadde meldt meg på uansett og heller latt pengene være, men da stiller vi i alle fall!

Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kanskje jeg skal melde på her alikevel...?

Men på NKKs terminliste står det at Bent Zärnblom skal dømme i kl. 1 og 3 og Øystein Ødegård i kl. 2 og elite. Hva stemmer egentlig?

Det er jeg som har skrevet feil, for det du sier står i både annonsen og i terminlista. Så da har jeg blingset - beklager det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Takk! Men er så redd for at elite kræsjer med LP3 og LP1 ... :whistle:

Neida, OODK gjør alt de kan for å være smidig for de påmeldte, og bytter på rekkefølger der det trengs.

Den er grei :ahappy: Tror jeg må melde på her jeg altså :)

Ja, gjør det! Jeg synes i hvert fall det er et fint og rolig stevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var frist etc? *svimehue*

For jeg vil prøve å starte med Issi og ta det som en trening, tror ikke vi skal ha for høye forhåpninger med tanke på hvor mye tid som går til Amiga for tiden :whistle:

Og labbis skal jo gå med alle hundene, jeg vil se på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, OODK gjør alt de kan for å være smidig for de påmeldte, og bytter på rekkefølger der det trengs.

Da var jeg overtalt :P

... bare synd jeg ikke har tid til å gjøre tre hunder konkurranseklare innen det - midt i eksamenslesingen og en hund som ikke har trent på ca ett år :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg overtalt :P

... bare synd jeg ikke har tid til å gjøre tre hunder konkurranseklare innen det - midt i eksamenslesingen og en hund som ikke har trent på ca ett år :whistle:

Hey, Cita er jo godt trent hun, om det var hun du tenkte på! Jeg har jo trent henne for deg, så hvis ikke dere får førstepremien deres nå, så vet ikke jeg :aww:

Vi kommer nok som heiagjeng tipper jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...