Synnikken Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Noen som skal på denne utstillingen? Jeg skal over og stille to valper og en voksen begge dager. Skal bo hos min skjønne oppdretter i Hønefoss. Gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Jeg ville, men dessverre har ikke Yaris lov til å delta Men to venninner skal, og kullet til hun ene skal debutere der (som valper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Ikke delta selv, men drar nok bort for å titte på Siden det er 10 min unna her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Det er bare spanieler, er det ikke? Vi trenger å utstillingssosialisere Kovu, men jeg vet ikke om spanielklubben er det rette stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Det er bare spanieler, er det ikke? Vi trenger å utstillingssosialisere Kovu, men jeg vet ikke om spanielklubben er det rette stedet. Miniatyrhundklubben mener jeg å huske, tror det bare er gruppe 9 samt noen andre bl.a. meksikansk nakenhund osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Minatyrhundklubben som arrangerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Oh, da er spanielklubben på Hadeland Hotell da, like i nærheten. Tror ikke miniatyrhundeutstilling er noe særlig for Kovu heller, for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2011 Jeg skal stille Chica her for første gang på 3-4 år. Hun fikk gode kritikker i unghundklassen, men ville ofte ikke gå og vise seg i ringen, så la det på hylla.. Men nå har jeg fått inspirasjon igjen, og vil prøve på nytt! Nå har vi jo blitt eldre begge to, og hun er ikke fullt så sta som da hun var "tenåring". Det blir spennende, og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 4. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2011 Oh, da er spanielklubben på Hadeland Hotell da, like i nærheten. Tror ikke miniatyrhundeutstilling er noe særlig for Kovu heller, for den saks skyld. Det er terrierklubb utstilling der 11.-12.juni (thornjørnrud hotell, heter det det tro?), men det er kanskje ikke noe for Kovu det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2011 Noen som vet om denne utstillingen skal være inne eller ute??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2011 Ute, tviler sterkt på at så mange hunder er velkomne inn på glassverket Så at ringene var satt opp istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2011 Ute, tviler sterkt på at så mange hunder er velkomne inn på glassverket Så at ringene var satt opp istad Hehe, ikke vet jeg om de har en hall til å ha utstillinger av ulike slag Får i det minste håpe på oppholdsvær da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar