Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstrening Drammen


SiriEveline

Recommended Posts

Nå er det ikke lenge til NKK Drammen, samt at det virker som utstillingsesongen virkelig har startet for fullt både for voksne og valper.

Derfor foreslår jeg en trening i Drammensområdet, for det er jo ikke alle vestfoldinger og drammensere som kommer seg til Ekeberg!

Er noen interessert? Hvilke dager passer, når på dagen?

Og som nevnt, selvfølgelig åpent for all trening, blir nok litt lydighet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Man pratet litt om torsdag 2 mai som trening/treff siden enits er der og det er en fridag.

Det var da litt lenge til! :P Men du mener vel 2. juni og det skulle nok gå fint for meg ihvertfall! Og da er det vel flere som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på sykehuser ol hver dag hele uka :hmm:

Iallefall vil jeg trene 2.juni også uansett :)

Amiga trenger sårt utstillingstrening med meg siden jeg skal stille henne :P

Kan kanskje komme torsdag ettermiddag, men jeg skal operere på dagen så aner ikke hvordan jeg er :P dere får trene uten meg :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Men jeg trenger å trene mot NKK Drammen, så 2. Juni blir litt vel nærme syns jeg. Dessuten så kan jeg ikke på torsdager...

Ellers er jeg med, jeg er også hjemme hele dagen :ahappy:

Til uka en dag?

Samme her, vi trenger også å trene mot NKK Drammen. Gjerne en dag til uken. Tirsdag kveld passer ikke, men de andre dagene passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke si 2. juni uansett kanskje?

Også skal kan jeg sørge for å dra på münstertrening i Hokksund på onsdag, for da er jeg i området uansett (treningen starter 18.30), altså onsdag 25. mai?

Kan både 25 mai og 2 juni jeg så vi henger oss på begge dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på onsdag :ahappy:

:ahappy:

Da gjenstår bare å finne et sted, og da syntes jeg dere som er kjent i området kan finne det, trenger jo bare å være en gress, grus eller asfalt området, gjerne et sted som har litt av hvert så man får prøvd seg på forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ahappy:

Da gjenstår bare å finne et sted, og da syntes jeg dere som er kjent i området kan finne det, trenger jo bare å være en gress, grus eller asfalt området, gjerne et sted som har litt av hvert så man får prøvd seg på forskjellig.

Her i Solbergelva har vi ihvertfall både gress og grus litt asfalt også,men det er kanskje litt langt for folk og reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Solbergelva har vi ihvertfall både gress og grus litt asfalt også,men det er kanskje litt langt for folk og reise?

Gjør ikke meg noe, med mindre det er et annet, mer sentralt sted da :ahappy: Jeg kan plukke med meg Tine også, hvis hun kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Da kan jeg ta med lp-hinder også.

Supert :D

Kan vi ta en trening 2 juni også eller er det noen som vil til oslo?

Vil helst holde meg i Drammen da siden Tindra er kommet hjem :whistle:

Jeg kan sannsynligvis ikke den dagen, for da skal jeg på kurs på kvelden. Det blir nok litt mer enn jeg greier, så jeg får prioritere kurs :)

Hva med klokken 13 på onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...