Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstrening Drammen


SiriEveline

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Tja 14-14.30 også stemmer jeg for at vi spiser litt på treningen. Jeg tar ihvertfall med engangsgrill og noe pølser eller noe :)

Hmm, spørs om jeg får til å være med da. Blir en liten tur i tilfelle siden jeg må hente kidsa i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, spørs om jeg får til å være med da. Blir en liten tur i tilfelle siden jeg må hente kidsa i barnehagen.

:( Men en liten tur er vel verdt det, det er mest trening de første 30 min etter min erfaring.. deretter blir det litt skravlete.

Der kom jeg på at jeg nok ikke får tatt med Iver (han skal på kurs på ettermiddagen), men men Yaris kan jo trene masse, også kan jeg ta litt annen trening også.. samt Tinka! (vi sikter jo på lydighet en gang snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Men en liten tur er vel verdt det, det er mest trening de første 30 min etter min erfaring.. deretter blir det litt skravlete.

Der kom jeg på at jeg nok ikke får tatt med Iver (han skal på kurs på ettermiddagen), men men Yaris kan jo trene masse, også kan jeg ta litt annen trening også.. samt Tinka! (vi sikter jo på lydighet en gang snart)

Jeg krever at du tar med Tinka :wub: Hihi!

Jeg kommer til å ta med Java også å trene litt lydighet med henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krever at du tar med Tinka :wub: Hihi!

Jeg kommer til å ta med Java også å trene litt lydighet med henne :)

Det tror jeg hun også gjør, spurte henne igår om hun gledet seg til å se Marianne, og Java, og Günther.. hun bare kikket på meg skikkelig på skakke! :wub: Hun kommer sikkert til å bli fra seg av glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 14-14.30 også stemmer jeg for at vi spiser litt på treningen. Jeg tar ihvertfall med engangsgrill og noe pølser eller noe :)

Flott at det blei litt senere på dagen for jeg jobber i natt :lol:

Da kommer vi halv tre tenker jeg for da kan vi ta 14.15 bussen nedover :D

Marianne: Jepp kan avtale valpehenting da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Men en liten tur er vel verdt det, det er mest trening de første 30 min etter min erfaring.. deretter blir det litt skravlete.

Der kom jeg på at jeg nok ikke får tatt med Iver (han skal på kurs på ettermiddagen), men men Yaris kan jo trene masse, også kan jeg ta litt annen trening også.. samt Tinka! (vi sikter jo på lydighet en gang snart)

Godt poeng!

Kommer en liten tur vi og likevel da :) Koselig å treffe noen flere soniser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg hun også gjør, spurte henne igår om hun gledet seg til å se Marianne, og Java, og Günther.. hun bare kikket på meg skikkelig på skakke! :wub: Hun kommer sikkert til å bli fra seg av glede!

Naaaah :wub: Blir helt rørt i hjerterota jeg altså! :icon_redface:

Flott at det blei litt senere på dagen for jeg jobber i natt :lol:

Da kommer vi halv tre tenker jeg for da kan vi ta 14.15 bussen nedover :D

Marianne: Jepp kan avtale valpehenting da :D

Weee :D Bussen går helt bort eller? Si i fra hvis du trenger å plukkes opp noe sted, men si i fra på mobilen for jeg kommer nok ikke innom her mer :)

Godt poeng!

Kommer en liten tur vi og likevel da :) Koselig å treffe noen flere soniser!

Så bra! Det blir koselig :ahappy:

Gleder meg til i morgen folkens! Kommer rundt halv 3 da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått med deg noen andre? :P Jeg kan sikkert være med om det er plass :P

Håper dere koste dere på treffet! :D

Jeg tror Cath skal være med, men jeg veit sikkert i morgen så da kan jeg sende melding :D Du kan jo være med uansett da selvfølgelig ;)

Hadde det utrolig koselig på treff :D Lo masse masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...