Mari Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Er det bare hos meg eller en generell tendens? Noe å gjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Funker ikke her heller, men er lenge siden det har gjordt det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Funker fint her, og kan ikke si jeg har hatt noe problemer med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Funker fint her og, men ikke på kjæresten sin mini laptop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Hvilken browser bruker du da Mari? Og hvilken bruker du på Riots PC ob? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Har ikke funket her heller på evigheter. Bruker FF, og har prøvd å slette cookies osv. uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Har ikke funket her heller på evigheter. Bruker FF, og har prøvd å slette cookies osv. uten hell. Kan du teste om det samme skjer i chrome? http://www.google.com/chrome/?hl=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Jeg mistenker at du har rett i dine mistanker, Anette. Funker ikke i Opera heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Her har det ikke vært noen problemer. Og jeg bruker IE. Edit: Har ikke oppgradert til nyeste IE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Kan du teste om det samme skjer i chrome? http://www.google.com/chrome/?hl=no Jeg mistenker at du har rett i dine mistanker, Anette. Funker ikke i Opera heller. Funker i Firefox ihveffal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Jeg mistenker at du har rett i dine mistanker, Anette. Funker ikke i Opera heller. Satt og fiklet på et annet forum i helga som kjører samme engine som hundesonen og vi endte opp med å finne bugs i Firefox Simira: ikke i mange FF jeg prøvde på flere pcer. Er du i unix nå forøvrig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Ja, det funker i chrome, men jeg liker ikke chrome, så da hjelper det lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Jeg sitter med Opera, og multiquotes fungerer (men skinnet mitt endret seg om fredag sånn helt ut av det blå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Kan du teste om det samme skjer i chrome? http://www.google.com/chrome/?hl=no Satt og fiklet på et annet forum i helga som kjører samme engine som hundesonen og vi endte opp med å finne bugs i Firefox Simira: ikke i mange FF jeg prøvde på flere pcer. Er du i unix nå forøvrig? Firefox 3.6.16 på Windows 7. Dette innlegger er i Chrome, funker her også. Men ikke i nyeste versjon av Opera, på Windows 7. Skal boote og prøve Ubuntu etterpå (må bare spille ferdig Transamerica først ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Jeg har sitti og testet masse og det er/skal ikke være brukerspesifikt men er noen browsere som kødder. *gruble videre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Det fungerte bra her i IE også fram til en oppgradering av nettleseren. Etter det har det ikke fungert. Det fungerer dog bra i FF, men den liker jeg egentlig ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Jeg bruker FF og det funker helt fint her, jeg har også mini-PC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Jeg har sitti og testet masse og det er/skal ikke være brukerspesifikt men er noen browsere som kødder. *gruble videre* Det fungerte bra her i IE også fram til en oppgradering av nettleseren. Etter det har det ikke fungert. Det fungerer dog bra i FF, men den liker jeg egentlig ikke helt. Tilfeldige sitater. Funker hos meg også nå, det har det ikke gjordt på evigheter. Bruker FF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Er det bare hos meg eller en generell tendens? Noe å gjøre med? Funker ikke her heller, men er lenge siden det har gjordt det nå... Funker fint her, og kan ikke si jeg har hatt noe problemer med det.. Funker fint her og, men ikke på kjæresten sin mini laptop. Hvilken browser bruker du da Mari? Og hvilken bruker du på Riots PC ob? Har ikke funket her heller på evigheter. Bruker FF, og har prøvd å slette cookies osv. uten hell. Jeg mistenker at du har rett i dine mistanker, Anette. Funker ikke i Opera heller. Jepp... funker Har ikke hatt noe problem med det jeg. Har nyeste firefox nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Det fungerte bra her i IE også fram til en oppgradering av nettleseren. Etter det har det ikke fungert. Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Bruker FF, og sitter på mac. Jeg er ganske sikker på at det ikke har fungert siden sonen ble oppgradert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Ditto. Bruker FF, og sitter på mac. Jeg er ganske sikker på at det ikke har fungert siden sonen ble oppgradert. Bare tester. Edit: funker fortsatt fint her. Merkelig at det ikke fungerer når folk bruker samme nettleser osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Bare tester. Edit: funker fortsatt fint her. Merkelig at det ikke fungerer når folk bruker samme nettleser osv Også går det på Operativsystem, service packs, tillegg i browsere ol. Når vi satt og testet her så feilet det plutselig også fungerte igjen. Finner liksom ikke et mønster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Hvilken browser bruker du da Mari? Og hvilken bruker du på Riots PC ob? IE var det jeg brukte sist ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 24. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2011 Også går det på Operativsystem, service packs, tillegg i browsere ol. Når vi satt og testet her så feilet det plutselig også fungerte igjen. Finner liksom ikke et mønster Ja, det er tydeligvis mye som spiller inn, for når jeg går inn via IE på "hjemmekontorsystemet" på privatpc'n, så fungerer multisitat utmerket, men ikke når jeg kjører direkte fra PC'n liksom (om det var forståelig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar