Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Jeg mistenker at du har rett i dine mistanker, Anette. Funker ikke i Opera heller. :P

Satt og fiklet på et annet forum i helga som kjører samme engine som hundesonen og vi endte opp med å finne bugs i Firefox :whistle:

Simira: ikke i mange FF jeg prøvde på flere pcer. Er du i unix nå forøvrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du teste om det samme skjer i chrome?

http://www.google.com/chrome/?hl=no

Satt og fiklet på et annet forum i helga som kjører samme engine som hundesonen og vi endte opp med å finne bugs i Firefox :whistle:

Simira: ikke i mange FF jeg prøvde på flere pcer. Er du i unix nå forøvrig?

Firefox 3.6.16 på Windows 7. Dette innlegger er i Chrome, funker her også. Men ikke i nyeste versjon av Opera, på Windows 7. Skal boote og prøve Ubuntu etterpå (må bare spille ferdig Transamerica først :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sitti og testet masse og det er/skal ikke være brukerspesifikt men er noen browsere som kødder.

*gruble videre*

Det fungerte bra her i IE også fram til en oppgradering av nettleseren. Etter det har det ikke fungert. Det fungerer dog bra i FF, men den liker jeg egentlig ikke helt.

Tilfeldige sitater.

Funker hos meg også nå, det har det ikke gjordt på evigheter. Bruker FF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg eller en generell tendens? Noe å gjøre med?

Funker ikke her heller, men er lenge siden det har gjordt det nå...

Funker fint her, og kan ikke si jeg har hatt noe problemer med det..

Funker fint her og, men ikke på kjæresten sin mini laptop.

Hvilken browser bruker du da Mari? Og hvilken bruker du på Riots PC ob?

Har ikke funket her heller på evigheter. Bruker FF, og har prøvd å slette cookies osv. uten hell.

Jeg mistenker at du har rett i dine mistanker, Anette. Funker ikke i Opera heller. :P

Jepp... funker :P

Har ikke hatt noe problem med det jeg. Har nyeste firefox nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto.

Bruker FF, og sitter på mac. Jeg er ganske sikker på at det ikke har fungert siden sonen ble oppgradert.

Bare tester.

Edit: funker fortsatt fint her. Merkelig at det ikke fungerer når folk bruker samme nettleser osv :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tester.

Edit: funker fortsatt fint her. Merkelig at det ikke fungerer når folk bruker samme nettleser osv :icon_confused:

Også går det på Operativsystem, service packs, tillegg i browsere ol. Når vi satt og testet her så feilet det plutselig også fungerte igjen. Finner liksom ikke et mønster :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også går det på Operativsystem, service packs, tillegg i browsere ol. Når vi satt og testet her så feilet det plutselig også fungerte igjen. Finner liksom ikke et mønster :P

Ja, det er tydeligvis mye som spiller inn, for når jeg går inn via IE på "hjemmekontorsystemet" på privatpc'n, så fungerer multisitat utmerket, men ikke når jeg kjører direkte fra PC'n liksom (om det var forståelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...