Synnikken Skrevet 25. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2011 Har hun litt tantegninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2011 Åh så god hun ser ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2011 Har hun litt tantegninger? Ja, litt på bakben og over øyna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2011 Gratulerer med ei snerten kelpiefrøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2011 Har hun litt tantegninger? Ja, litt på bakben og over øyna Hun er shadet, dvs ikke med fullverdig tan tegning til å bli registrert tan. Men hun har genet med seg som "skinner igjennom". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Da er vi påmeldt bronsemerkeprøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Da er vi påmeldt bronsemerkeprøve Ah, spennende! Lykke til! Ser ut til at hun har kommet for å bli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Ah, spennende! Lykke til! Ser ut til at hun har kommet for å bli? Ser nå sånn ut Thorstein har siste ordet å si om 2 dager, han må få møte henne først. Men vi er begge innstilt på at hun blir, han må bare få møte henne(han tvilte sterkt han mislikte henne ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Ser nå sånn ut Thorstein har siste ordet å si om 2 dager, han må få møte henne først. Men vi er begge innstilt på at hun blir, han må bare få møte henne(han tvilte sterkt han mislikte henne ) Hihi. Høres ikke ut som om hun kommer til å bli sparket ut av huset nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Issi var hos Linselyst og her er en smakebit Flyttings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Så fint med proff fotografering! Har Issi blitt godkjent nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Så fint med proff fotografering! Har Issi blitt godkjent nå da? Vi vant fotografering Japp, Sambo godkjente hun istad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Hihi, det er godt å høre! Grattis med ny hund da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Grattis igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Kelpier er en absolutt herlig rase å se på - nydelige er de! Kan ikke si jeg hadde hørt om rasen engang før jeg kom på Sonen, da ble jeg plutselig klar over rasen og kvalitetene. Hadde jeg ikke allerede solgt hjertet mitt til sheltier, så.... Gratulerer så mye med kelpien din iallefall, jeg håper dere får mange lykkelige år sammen, Anette! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=D5pt8DXui0Y Issi på stevne i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2011 Flinke dere er!! Ikke lenge før dere nailer hele LP1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2011 Slenger inn resultatet her også jeg. Visning av tenner: 10 Fellesdekk: 10 Lineføring: 6 Første langstrekket og svingen svimset hun og jeg måtte kommandere henne med igjen, slutten var veldig bra sa dommeren. Dekk fra holdt: 5 måtte dobbeltkommandere ned, alt annet gikk bra. Inkalling fra sitt: 8 Fin fart og skjev insitt. Stå under marsj: 6 momentet stå var råbra men hun ville ikke være med før jeg dobbeltkommanderte (dette vi har sliti med på trening men fungerte til morran idag) fritt hopp over hinder: 6 Issi satt (ingen sniking!) og jeg kalte inn og hun gikk bort til hinderet, tittet over det og hoppet over og gikk skjevt inn. Kontroll over hunden på avstand: 0 her nullet vi fordi jeg fikk hun ikke opp i sitt, øvelsen som har vært spikret 100%, kom ut av ringen gjorde hun det med en gang. Helhetsinntrykk 6 Totalsum: 126,0 og 3 premie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Trente på diskriminering av sitt,dekk,stå. Hun var i overkant ivrig i starten og gikk helt spinnvill men til slutt begynte hun å tenke og gjorde riktig. Så tok vi litt med å stå på target og oppi skål, samt løfte på labber og sitt,dekk stå til slutt som gikk knakandes bra! Nå må jeg finne frem lp og triks bøkene for å finne på nye ting vi kan finne på! Fine tøtta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Snakk om og være ivrig da! Ser ut som en herlig frøken og jobbe med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Snakk om og være ivrig da! Ser ut som en herlig frøken og jobbe med! Kjempemorsom, jeg klipte vekk masse for i starten bare var hun helt vill og sprang rundt og tok p ting og ristet på ben og var helt spinnvill Så når hodet roet seg var det litt lettere Etter økta krøp hun sammen i fanget mitt og var helt aww... det var godt det Men jeg skal rote frem triks bøkene mine ol igjen så jeg kan finne på mer utfordringer til henne. LP øvelsene vil jeg gå på kurs for lp 2 programmet ol. Ivrig tror jeg bare er mellomnavnet hennes om du ser rister hun masse på hodet, det er også et triks hun tilbyr, snu på hodet men hun sitter til slutt og bare rister på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Får ikke til å se videoen jeg for hele nettlesern klikker, uten at jeg aner hvorfor.. Fikk til å se LP stevnevideoen.. hmm... Hun ser veldig ivrig ut da! Og er så søt å lita! Synes dere er flinke jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2011 Gu så morro at hun er så ivrig da Selv om det ikke alltid er det man vil ha i en treningsøkt. Men det er morro for oss som ser på ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Issi har vært på sin første utstilling og fikk Very good og kritikken ble: Meget god type, litt under middels stor. Utmerket hode og utrykk med godt kjønnspreg. Meget korrekt kropp. Skal ikke bli tyngre. Midells korrekt benstamme med bra vinkler. Litt avfallende kryss. Kunne vært lengre i lenden. Bra bevegelser som tåler mye større fart. Planlagt NKK Bjerke og 4 * letohallen + norsk vinner. og 3 lp stevner for å få trent på konkuransesituasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Så vakker lita frøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts