Guest Belgerpia Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Ååå man blir så glad av sånn lesning. Hund bananas på sauebeite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Kjempe ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Uff Jeg har saue- og hestebeite rundt hele huset, og er livredd for at hundene mine skal komme seg løs, for da hadde de herjet vilt. Passer VELDIG godt på. Skjønner ikke at folk ikke klarer/gidder å ta hensyn til dyr på beite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Uff Jeg har saue- og hestebeite rundt hele huset, og er livredd for at hundene mine skal komme seg løs, for da hadde de herjet vilt. Passer VELDIG godt på. Skjønner ikke at folk ikke klarer/gidder å ta hensyn til dyr på beite. Bare for å kommentere. Jeg har hatt noen hunder som kan seg ut av et 2.20 høyt gjerde som hadde skrå gjerde på toppen, løpt over 1 mil for å så komme seg på et sauejorde og drepe/jage sau til døde- Og tro meg jeg tok hensyn til dyr på beite og passet ekstremt ekstremt godt på, så noen ganger er ikke ting så svart hvitt. (Jepp, mine ble omplassert/avlivd.) Håper eieren melder seg! Utrolig trist når sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Bare for å kommentere. Jeg har hatt noen hunder som kan seg ut av et 2.20 høyt gjerde som hadde skrå gjerde på toppen, løpt over 1 mil for å så komme seg på et sauejorde og drepe/jage sau til døde- Og tro meg jeg tok hensyn til dyr på beite og passet ekstremt ekstremt godt på, så noen ganger er ikke ting så svart hvitt. (Jepp, mine ble omplassert/avlivd.) Håper eieren melder seg! Utrolig trist når sånt skjer. Ja, du har selvfølgelig rett. Uhell skjer. Det kan skje her med mine også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Trist Og enda mer trist at sånt skjer hvert år ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Trist Og enda mer trist at sånt skjer hvert år ... Og aller verst kanskje hvis ingen eier melder seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2011 Og sånn endte det Hunden avlivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar