Anette Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Lytter ivrig til instruktøren, og se nå, jeg kan navn! I blått Marie som har Ellie! og så Maria også Benedicte Instruktøren forklarer Tegner et spor i bakken for å forklare og tegne Opsideisi følger med Og prøver å rive ned et tre Blod Marie og Ellie Ellie vil mer Labbis og Ikke Opsisdopsi Hazel "voffe" Marie! Amiga Ikke sin tur igjen
Anette Skrevet 14. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Rådyr er godt! Opsis Opsis og Maria i sollyset krokodille.... ? Hjelpeinstruktøren Labbis Labbis med rådyr Ikke Pena Balrog
Anette Skrevet 14. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 namnam Bananskall Marie Alle bilder + litt fler ligger her. Er lov til å stjele men legg gjerne navnet mitt under
Gjest Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Pena ... nok til å få meg lykkelig for resten av kvelden. Så utrolig flotte bilder! (Må bare sminke meg litt mer til imorgen ) Hadde det vært meg hadde jeg tatt mye færre bilder. Men det er jo ikke noe gøy. Så liker veldig! Hundene våre var kjempeflinke! Likte veldig godt instruktørene og!
simira Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Muh... var dette sporkurset annonsert på forhånd? Er det bare jeg som ikke har fått det med meg?
Anette Skrevet 14. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Muh... var dette sporkurset annonsert på forhånd? Er det bare jeg som ikke har fått det med meg? Vi hadde masse prat om det for ganske mange mnd siden, så ble det organisert og påmeldt var en ledig plass i helga som ble annonsert i kjøp og salg elns av labbis. Så selve kurset er ganske lenge siden,men plassen var annonsert rett før helga
simira Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Vi hadde masse prat om det for ganske mange mnd siden, så ble det organisert og påmeldt var en ledig plass i helga som ble annonsert i kjøp og salg elns av labbis. Så selve kurset er ganske lenge siden,men plassen var annonsert rett før helga Så mye for å være sløv. Jaja, vi fikk jo utstillingstrening, og gjort litt i hagen. Kanskje like greit med litt tvangsprioritering.
Anette Skrevet 14. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Jeg er veldig fornøyd med dagen. Amiga hadde aldri prøvd blod men etter litt tenking og titte rundt så var det jo greit Andre sporet gikk mye bedre Gleder meg til imorgen, og håper at det ikke regner allikavel imorgen
MegaMarie Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Opsis er blitt VAKKER MARIA, KOM DEG TIL BERGEN OG JEG TIL OSHSLOOOH! Og du må være mye flinkere til å ta bilder av henne Og du var ikke sååå flinkt med navn, Anette Hahah, du mangler en "A" en gang. Veldig fine bilder da
Anette Skrevet 14. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2011 Opsis er blitt VAKKER MARIA, KOM DEG TIL BERGEN OG JEG TIL OSHSLOOOH! Og du må være mye flinkere til å ta bilder av henne Og du var ikke sååå flinkt med navn, Anette Hahah, du mangler en "A" en gang. Veldig fine bilder da hehe, jeg ser det nå men kanke redigere der lengre Men jeg har sluttet å surre med de så veldig!
rottmaneier Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Dette så utrolig morsomt ut! tror jeg må somle meg tl ett slikt kurs etterhvert
simira Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Akkurat nå er jeg LITT glad for at vi heller fikk en supergod rallytrening (med begge hundene!) akkurat i de to timene det var opphold...
Peers Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Å, det skulle vi vært med på... Fine bilder!
TeamTwo Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Flotte bilder "Labbis med rådyr" er favoritten min
Gjest Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Noen flere fra idag. Regn + mitt kamera = ikke like bra, men men! Amiga i hvitveisen før start! Fornøyd med å finne skanken! Haha 'usivilisert belønnings moment' ramle ned skrenten! Hakket mer sofistikert: Ellie er fornøyd! Team Itjpitj: Balrog ser misunnelig på Opsis! Måtte være maskot i helgen han... Partysvensken Tøys og tull
Anette Skrevet 15. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Takk for en flott helg og godt humør i regnet Synes alle var så flinke jeg! Gleder meg til å trene mot prøve mot sensommer/høsten
Gjest Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Er så fornøyd med Ellie etter kurset! Vi skal definitivt starte! Ikke er kjempefornøyd! Dette er ikke partysvensken. Dette er flinke Opsis! Ble desverre ingen bilder av Hazel idag. Men jeg var med og gikk ene sporet deres, og kan si så mye som at sonen ikke bare har en bruksberner nei! Flinkeste lille voffe!
SoppenCamilla Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Fine bilder! Ser ut som om dere hadde en morsom og lærerik helg!
Whoopsis Skrevet 15. Mai 2011 Rapporter Skrevet 15. Mai 2011 Opsis er blitt VAKKER MARIA, KOM DEG TIL BERGEN OG JEG TIL OSHSLOOOH! Og du må være mye flinkere til å ta bilder av henne Og du var ikke sååå flinkt med navn, Anette Hahah, du mangler en "A" en gang. Veldig fine bilder da Tuusen takk! (Jeg er så enig!) Skal skjerpe meg Flotte bilder begge to, og de rådyrbeinbildene er bare herlige Marie!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar