Ane Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Nora fylte 2 år 14 mars, mens jeg var i Alta! Stor jente blitt Kommer snart med flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Noen bilder Jeg og Nora ser skrekkfilm! Stakkars Nora som blir mobilnummer terrorisert! Heello her er jeg! Best 堨a god oversikt over veien og hagen synes Nora! Jeg og Nora i "ett"! Nora slikker sol! Endelig en dag med sol i Bergen. Deler opp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Bade litt her.. Bade litt her og! <3 <3 Bestevenn må sleikes på! Å dusje er mishandling, hilsen Nora! Skal prøve å bli litt flinkere med bilder og oppdateringer! Så kanskje jeg får liv i tråden igjen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Gal hund og gal eier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Ja <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 3. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 For dere som leste tråden om at hun syntes det var skummelt å gå på stuegulvet, så går hun nå veldig mye bedre der. Jeg har lagt sengen hennes midt ute på gulvet, like 2 meter fra sofaen, og dit går hun å legger seg. Før turde hun ikke gå ned fra sofaen på gulvet. Flink bisk Satt også matstativet der borte første uken, men da stod hun bare på teppet å strakk seg. Nå er teppet borte og matstativet i gangen igjen. Best er det uansett å sitte på mamma(fint varmeteppe!) og følge med verden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Sykla 3km idag, og etterpå ser man slik ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Nå har vi vært på en to timers tur med min søster og hesten hun passer en gang i uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joso Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Hun er veldig søt! Så godt at gulv-problemet har begynt å løst seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Hun er veldig søt! Så godt at gulv-problemet har begynt å løst seg Ja, nå går hun ganske bra på gulvet Legger inn noen mobilbilder av dyret! "Bare litt snop?" Fra turen i går: Gjørmebad! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Fredag var vi avgårde å henta Zenta, en Siberian husky tispe på fem år vi skal ha på prøve. Hun og N var ikke så gode venner første kvelden, men på turen igår gikk de side om side i 7 timer uten noe mer enn noe småknuff. Nora er litt sjefete inni huset, men vi håper det skal gå seg til. I går var vi på 7-timers tur over Vidden. Jentene på FløyenJeg og jentene på FløyenVeldig glad i vann. Svømmer gjerne Samboer og hundene vel halvveisNora sovnet i bilen på vei hjem. Sliten baby!Deler opp.Edit: får ikke lagt til føere bilder i Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Fine jentene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 .. Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Hæ? Lurte jeg også på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Skulle legge inn et bilde, men så ville det ikke, og da ble det tom post haha. Og da bare skrev jeg .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Nå har vi bare Nora igjen. Zenta ble levert tilbake i oktober, etter å ha vært her nesten 5mnd. Jentene ble greie venner, men på slutten så begynte de å krangle oftere og oftere, og Nora fikk seg noen skorver på øre og hode. Vi hadde Z ute på prøve hos en familie, men de taklet ikke en trekkhund. Derfor ble hun, etter en tid, levert tilbake til opprinnelige eier, og vi fikk med glede beskjed om at de nå ville beholde henne videre. Barna var så glade for å få henne tilbake, at de ikke ville gå igjennom det en gang til. Vi får oppdateringer, og får hilse på om vi er i nærheten osv. Savner henne voldsomt, det å ha en stødig, trygg og grei hun(med alt og alle). Savner det fine smilet hennes og snakkingen bare polarhunder kan Jentene på joggetur. Diverse bilder av Nora i år: Skitur i januar, hytten Voss Trøtte trekkhunder med Brøyt og Mia i januar, hytten Voss Hundegården, sommer. Nora ser som vanlig ikke sine størrelses-begrensninger. Nora har begynt å trekke kjetting Vi er fremdeles venner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 21. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 Da har Ida fått blitt med i tråden også! Legger inn noen flere bilder av henne Dårlige mobilbilder, men de får duge! Også fire småfilmer fra tur i sted. Se jentene daa Best å følge etter storesøster synes Ida 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 Åh! Jeg vil stjele Ida! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 Så koselig, men du må fortelle mer om Ida, da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 21. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 Så koselig, men du må fortelle mer om Ida, da Hva vil du vite? Står litt om henne i første posten. Har bare vært med henne i et halvt døgn, så vi holder på å bli kjent Men jeg er mer enn fornøyd. Hun er bare så bra Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 Hva vil du vite? Står litt om henne i første posten. Har bare vært med henne i et halvt døgn, så vi holder på å bli kjent Men jeg er mer enn fornøyd. Hun er bare så bra Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg vil vite alt Hun var jo bare aldeles ubeskrivelig nydelig Edit: Fant førsteposten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 Gratulerer! Bare et tips, skriv dato før/ved tillegget i førsteposten? "I går" viser til at det er dagen før posten ble startet, og det begynner å bli en stund siden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 21. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2013 Ufattelig søt den lille var da! gratulerer og lykke til videre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts