Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim 2 og 3 juli


Kristiin

Recommended Posts

Åh, jeg har lyst. Men det er vel langt å kjøre(hvis jeg i det hele tatt har bil) for å ikke stille hund, evt. stille for en gul(:P), og så er de fleste vennene mine i Trondheim bortreist da vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini

Jeg og Pax skal :) Stiller i juniorklasse. Veit ikke helt hvilken dag. Tror det er søndag, men det trodde jeg med Hundefestivalen også, og det viste seg å være begge..

Det er fordi hundefestivalen er en "dobbeltustilling" mens NKK har en utstilling som går over 2 dager (hvor raseklubber kan arrangere utstilling den dagen NKK ikke har rasen). Og ja, gruppe 2 er på søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi hundefestivalen er en "dobbeltustilling" mens NKK har en utstilling som går over 2 dager (hvor raseklubber kan arrangere utstilling den dagen NKK ikke har rasen). Og ja, gruppe 2 er på søndag ;)

Aha. Takk, da forstår jeg mer :) Djises, jeg er grønn på dette her.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Aha. Takk, da forstår jeg mer :)Djises, jeg er grønn på dette her.. :icon_redface:

Vi har alle vært nye i utstillingsringen, så ikke tenk på det ;) Mulig vi treffes da, om jeg får meldt våre 3 og fôrtispa, stiller jo i samme gruppe i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør her også jeg. Er det noen (helst litt efarne) som kunne tenke seg å stille en whippet? Jeg skulle aller helst ha gjort det selv, men kjenner jeg meg selv rett greier jeg ikke helt å få nervene under kontroll og da blir Felix nervøs han og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

:banana:

Slik det ser ut pr nå så stiller søstra til Fenris også, samt mamma og "onkel" i veteranklassen, og halvsøster jakter storcertet :whistle:

Da ble det veterandebut på Odin/BlÅndi og Amy, mens Zuma skal få stille i championklassen :whistle: Fôrverten får jeg ikke tak på, så jeg vet ikke om hun har meldt på enda :hmm:

Jeg spør her også jeg. Er det noen (helst litt efarne) som kunne tenke seg å stille en whippet? Jeg skulle aller helst ha gjort det selv, men kjenner jeg meg selv rett greier jeg ikke helt å få nervene under kontroll og da blir Felix nervøs han og..

Og jeg spør her også, hvilken dag skal Felix stille? Om det er søndag og ikke krasjer med hoffene kan jeg sikkert stille opp for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det veterandebut på Odin/BlÅndi og Amy, mens Zuma skal få stille i championklassen :whistle: Fôrverten får jeg ikke tak på, så jeg vet ikke om hun har meldt på enda :hmm:

Og jeg spør her også, hvilken dag skal Felix stille? Om det er søndag og ikke krasjer med hoffene kan jeg sikkert stille opp for deg :)

Han skal stille på Søndag :) Har ikke meldt på enda, men regner med jeg gjør det og satser på at det ordner seg så takk for tilbudet, skal huske på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Han skal stille på Søndag :) Har ikke meldt på enda, men regner med jeg gjør det og satser på at det ordner seg så takk for tilbudet, skal huske på deg :)

Den er grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...