Lola Pagola Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Jeg ser på NKK sin resultatliste at en sonis har gjort det veldig bra iallefall, med både BIR og BIM Hvordan har det gått med sonisene? Jeg er skikkelig spent på dalmatinerne i dag, men ingen resultater er lagt ut foreløpig... knurr. Resultater NKK: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=10163&UTID=111004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 På vei hjem fra en fantastisk helg, med heller dårlige resultater. Min søsters whippet, winnie, fikk blå i går. Og begge mine røde farer fikk gul i dag. Birk i verste røyting, og ikke helt med på at han måtte i ringen i dag, men kritikken var ikke så verst egentlig. Kiri var nok for lang og tynn for dommeren i dag. Men tar ikke det så tungt. Fantastisk vær og flott selskap på turen gjorde dette til en herlig miniferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Er visst flere soniser som har gjort dt bra der, morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Gross ble bim igår han,herlige,vakre gutten :wub: Gratulerer alle andre fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Gross ble bim igår han,herlige,vakre gutten :wub: Gratulerer alle andre fornøyde Så morro, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 "Pingo" ble BIR. Tjalfe 2beste hanne med reservecert, sååå nær championatet. BV vant junior klassen med CK. 22 hunder påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Prinsen min ble BIM av 82 påmeldte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Tuva blei 3 beste tispe med res cert og res cacib Trym blei nr 3 i åpen med CK (av 21)Men desverre ikke plassert i beste hannhund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Gratulerer til alle med gode resultater og til alle som er fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 15 basenjier påmeldt, Kingwanas Foxy Femme Fatale 2 btk med cert og res. cacib Stolt oppdretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Peggypappa'n ble BIR og BIG4. Gratulerer til dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Grattis til alle med flotte resultater Selv fikk Kita Excellent og ikke noe mer. Ingen hannhunder fikk CERT, så det blei kun BIR i GD ringen Som ei venninne fikk med tispen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Yeah - jeg hadde BIR (og BIS.4 veteran) med gamlefar Moby i dag. Cert, championat, CACIB og BIM på tispe fra eget oppdrett og 2 beste hann CACIB og Int championatet i boks på Mac'en min. Disse tre + en annen tispe var de eneste beardisene som fikk CK i dag - det var tøfft! (men riktig!) Moxy fikk excellent og vant juniorklasse - det er jeg absolutt fornøyd med, ja. Det var meget, meget hyggelig å være i Kristiansand! Caroline viste både Moby og Moxy for meg i dag - og duverden så utrolig moro å se sin egen hund bli vist så flott! TUSEN TAKK for hjelpen! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Idag ble det storeslem, og vi fikk tatt igjen for det vi aldri fikk prøvd på i Bergen! BIR og BIM, Tíbrá fikk sitt siste champion på dagen ett år og en dag siden det første og er nå internasjonal champion, som første norskeide og første danskoppdrettede aussie noensinne med denne tittelen Avalon flesket til i juniordebuten med å vine beste hannhund og cert og slo begge championgutta Det var også moro at søte Lilly som jeg hadde medtil Bergen fikk sitt cert idag! Ellers har jeg flydd fra A til Å og stilt totalt 7 hunder selv om jeg bare hadde 2 påmeldt, inkludert Susannes Moby og Moxy, samt to sheltier der jeg vant hannhundcert med en junior og ble andre beste tispe med en annen junior (bak oppdretterens andre tispe, også junior). Rebus ble forøvrig BIR Til slutt stilte jeg schäferen Yeza i oppdrettergruppe som ble BIS! En LANG dag, jeg sto opp kvart på tre, men hva gjør man ikke for galskapen... Nå er jeg helt kaputt og skal bare litt til før jeg finner puta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Gratulerer til alle fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Gratulerer så mye med superflotte resultater folkens! Steke bra hunder vi har på sonen altså . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Yeah - jeg hadde BIR (og BIS.4 veteran) med gamlefar Moby i dag. Cert, championat, CACIB og BIM på tispe fra eget oppdrett og 2 beste hann CACIB og Int championatet i boks på Mac'en min. Disse tre + en annen tispe var de eneste beardisene som fikk CK i dag - det var tøfft! (men riktig!) Moxy fikk excellent og vant juniorklasse - det er jeg absolutt fornøyd med, ja. Det var meget, meget hyggelig å være i Kristiansand! Caroline viste både Moby og Moxy for meg i dag - og duverden så utrolig moro å se sin egen hund bli vist så flott! TUSEN TAKK for hjelpen! Susanne Grattis! Idag ble det storeslem, og vi fikk tatt igjen for det vi aldri fikk prøvd på i Bergen! BIR og BIM, Tíbrá fikk sitt siste champion på dagen ett år og en dag siden det første og er nå internasjonal champion, som første norskeide og første danskoppdrettede aussie noensinne med denne tittelen Avalon flesket til i juniordebuten med å vine beste hannhund og cert og slo begge championgutta Det var også moro at søte Lilly som jeg hadde medtil Bergen fikk sitt cert idag! Ellers har jeg flydd fra A til Å og stilt totalt 7 hunder selv om jeg bare hadde 2 påmeldt, inkludert Susannes Moby og Moxy, samt to sheltier der jeg vant hannhundcert med en junior og ble andre beste tispe med en annen junior (bak oppdretterens andre tispe, også junior). Rebus ble forøvrig BIR Til slutt stilte jeg schäferen Yeza i oppdrettergruppe som ble BIS! En LANG dag, jeg sto opp kvart på tre, men hva gjør man ikke for galskapen... Nå er jeg helt kaputt og skal bare litt til før jeg finner puta... Grattis! (men må det ikke være 1 år og 1 dag første utstillingsdag?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Grattis! (men må det ikke være 1 år og 1 dag første utstillingsdag?) Ikke sånn jeg leser det b) between the first and last CACIB, a minimum period of one year and one day must have elapsed. This period is to be understood as follows : for example, from January 1st, 1996 to January 1st, 1997. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Grattis alle sammen Kjenner det rykker litt i utstillingsnerven, jamen godt jeg ikke har noen hund å stille nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Ikke sånn jeg leser det Vi håper du har rett , men når det gjelder alder ellers så opererer NKK med at en hund må ha nådd alder på utstillingens 1. dag. Dvs. at om en hund skal delta offisielt første gang så må den ha fyllt 9 måneder på utstillingens første dag selv om den ikke skal stilles før dag to som er den dagen den blir 9 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Vi håper du har rett , men når det gjelder alder ellers så opererer NKK med at en hund må ha nådd alder på utstillingens 1. dag. Dvs. at om en hund skal delta offisielt første gang så må den ha fyllt 9 måneder på utstillingens første dag selv om den ikke skal stilles før dag to som er den dagen den blir 9 måneder. Dette er ikke NKKs regelverk, det er FCI sitt Og ettersom NKK er underordnet FCI så må de nok følge deres regelverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Og uansett kommer hun til å ta Cacib'et i Drammen, Trondheim, på Bjerke, osv... Ikke sant Caroline? Susanne (som skal sette meg ned og finne Mac's CACIBlapper fra Østerrike, Tyskland eller hvoriallverden han nå fikk CACIB'er når han var hos oppdr. sin i fjor høst... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 Det er nok heller teksten som er misvisende formulert og eksempelet de gir skal nok oppklare det de mener med den teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 BIR og BIM sheltie, Ch Japaro Eye Of The Storm og Joyland's Magic Melody BIR og BIM aussie, Ch Leading Angel's Cherish Thornapple og Leading Angel's Piccadilly Circus: BIS oppdrett med kennel Quantos, jeg stiller Yeza: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2011 En ekstra stor gratulasjon til Tíbra og Mac som har oppnådd krumtappen og juvelen av alle titler - det internasjonale championatet! Gratulerer så masse! Og selvfølgelig gratulerer til alle andre som er fornøyd X'en var påmeldt i åpen klasse på lørdag og i LP1 på søndag, og vi endte opp med 2 x IM. Nyparrede tisper skal få slippe potensielle smittekilder som det utstilling kan være (en risiko jeg er helt klar over at jeg tar ellers også, men det er noe sårbart ved en nyparret tispe jeg ikke vil sette på spill). Jeg håpte også at hun ville være parret da jeg meldte på, men i fall løpetiden var forsinket, meldte jeg på for å helgardere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar