MonicaT Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Jeg skal kjøpe meg en hundevest, eller det heter kanskje førervest Uansett, hvor kan jeg kjøpe en grei vest til en grei pris ? Er det forskjell på sommer og vintervest ? Er det noen form for allround vest ? Andre ting man burde tenke på ? Gikk en kurs i vinter og ser at vest kan være smart med tanke på godbiter og apport bukken. Tar i mot alt av tips og råd, da jeg er grønn på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 handlers selger vell flere merker. så du kan jo se litt der Eg selv har en av handlers sine egne samt ein gapaye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Er akkurat på utkikk etter det selv for tiden, og det finnes massevis av tråder om det her inne hvis du søker Min link Min link Min link Min link Min link Min link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batis Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Bruker for tiden den "enkleste" av Gappay sine (ute ballutløser). Sitter godt,enkel, gode - praktiske lommer og behagelig å bruke Gappay uten ballutløser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Snekkervest på Clas Ohlson koster et par hundrelapper, snekkerbelte enda mindre. Passer utenpå alt fra t-skjorte til thermodress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Snekkervest på Clas Ohlson koster et par hundrelapper, snekkerbelte enda mindre. Passer utenpå alt fra t-skjorte til thermodress. Jeg kjøpte faktisk en der, eller så var det på Europris. Hvorfor er disse "hundetreningsvestene" så utrooolig dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Kjøpte min vest fra berra! Kommer i maaaange størrelser, er ganske plain i designet, og har goood plass til både tynne og tykke klær under og er stillbar i designet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Kjøpte min vest fra berra! Kommer i maaaange størrelser, er ganske plain i designet, og har goood plass til både tynne og tykke klær under og er stillbar i designet. Kan du legge inn linken igjen jeg ha mista den jeg fikk på chatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Rååsa Monica, RåSA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Kan få kjøpt min belcando vest til 500kr Veldig pent brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2011 Bruker for tiden den "enkleste" av Gappay sine (ute ballutløser). Sitter godt,enkel, gode - praktiske lommer og behagelig å bruke Gappay uten ballutløser Har også den her, er godt fornøgd:) Store gode lommar framme og en stor bak på ryggen. Einaste minuset med den er at den kan virke litt stor og posete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2011 Jeg kjøpte meg en fiskevest med mange lommer på og så fikk jeg trykket logoen til hundeklubben på. Nesten ingen som så forskjell Og den kosta 200 kr. Jeg har jo lyst på en orntlig treningsvest, men jeg syns det er aaaalt for dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar