Djervekvinnen Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2011 Ja, dagen er jo ikke ferdig akkurat, men for oss er den det Det har ikke blitt gjort så veldig mye spennende idag, men klarte ihvertfall å huske å ta noen bilder. Dagen begynner med frokost! og ute på verandaen min siden været var sååå flott! Etter litt sløving i sola, var det på med kjeledressen og sette igang med vasking (!) av hønsehuset. Tenkte at siden det var så fint vær, kunne det være en fin dag å gjøre det på. Har jo støvet ned i hele vinter. (altså her er jeg ferdig hehe) Puh! For et arbeid! Tok jo et par timer. Varm og sliten satt jeg meg på verandaen igjen og spiste lunch Etter enda mer sløving i sola på verandaen, var det litt oppdatering på nett, og seff sonen Så ble man sulten og måtte lage middag. Menyen idag, skikkelig sunn løvbiff og chips Så litt tv titt Siden hundene har vært ute på verandaen hele dagen og sløvet, ble det en litt sen kveldstur. Her er de klare for tur Så var det kveldsmat og litt tv titt. Måtte gjenta måltiden fra forkosten siden det var så veldig godt! Nyrørt multebærsyltetøy er det beste syltetøyet jeg vet om! ! Særlig selvplukket! Så er det kveld, og det er nett titting til leggetid. Så lille harepusen utenfor her netopp, han pleier å være innom i området. Nå begynner han å få litt mer kamuflasjepels. Så, det var den dagen. Som sagt ikke veldig mye spennende. Har jo utnyttet finværet veldig, dvs. sittet stille og rolig å myse imot sola. Gleder meg til å se deres EFIT. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2011 Høres ut som en fin dag. Æsj, jeg glemte at det var EFIT dag Ja ja, får huske det neste måned. Misunner deg den flotte naturen rundt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2011 Ja du har det dritfint utenfor huset med DE omgivelsene! Drøm jo!^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2011 Tusen takk Ja det er dritfint her, derfor jeg bor her Orket ikke ta med kameraet på turen, men skal prøve å være mer aktiv neste gang. Hvis jeg husker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2011 Flott utsikt, fin hare, søte hunder, og kjekt å se hønsehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2011 For en nyyydelig utsikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Nydelig, nydelig! Og det ser ut som du hadde en riktig så fin dag Kjenner at jeg savner Nord-Norge litt når jeg ser sånne utsiktsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diffi Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Så ut som du hadde hatt en fin dag. Og for en utsikt du har fra verandaen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Enig med de andre, FOR en utsikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar