Gå til innhold
Hundesonen.no

Djervekvinnens første EFIT


Djervekvinnen

Recommended Posts

Ja, dagen er jo ikke ferdig akkurat, men for oss er den det :P Det har ikke blitt gjort så veldig mye spennende idag, men klarte ihvertfall å huske å ta noen bilder. :ahappy:

Dagen begynner med frokost! og ute på verandaen min siden været var sååå flott! :wub:

efit9.jpg

Etter litt sløving i sola, var det på med kjeledressen og sette igang med vasking (!) av hønsehuset. Tenkte at siden det var så fint vær, kunne det være en fin dag å gjøre det på. Har jo støvet ned i hele vinter. (altså her er jeg ferdig hehe)

efit8.jpg

Puh! For et arbeid! Tok jo et par timer. Varm og sliten satt jeg meg på verandaen igjen og spiste lunch :ahappy:

efit7.jpg

Etter enda mer sløving i sola på verandaen, var det litt oppdatering på nett, og seff sonen

efit4.jpg

Så ble man sulten og måtte lage middag. Menyen idag, skikkelig sunn løvbiff og chips :P

efit6.jpg

Så litt tv titt

efit2.jpg

Siden hundene har vært ute på verandaen hele dagen og sløvet, ble det en litt sen kveldstur. Her er de klare for tur

efit5.jpg

Så var det kveldsmat og litt tv titt. Måtte gjenta måltiden fra forkosten siden det var så veldig godt! :P Nyrørt multebærsyltetøy er det beste syltetøyet jeg vet om! ! Særlig selvplukket!

efit.jpg

Så er det kveld, og det er nett titting til leggetid. Så lille harepusen utenfor her netopp, han pleier å være innom i området. Nå begynner han å få litt mer kamuflasjepels.

efit3.jpg

Så, det var den dagen. Som sagt ikke veldig mye spennende. Har jo utnyttet finværet veldig, dvs. sittet stille og rolig å myse imot sola.

Gleder meg til å se deres EFIT.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...