Anette Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Idag tok jeg over nøklene til vår nye leilighet Her kommer litt bilder med min mor i nærmest alle bilder og hundene Skal oppdatere til helga med bilder etter en del møbler kommer. Også en oppgave til sonisene: hva slags gardiner passer på kjøkkenet? mamma skal sy! Her har vi pakket ut penservice og mamma poserer Drikke kaffe i kjøkkenkroken Leke under benken Sofakrok Boblebad Bad Tv krok med utgang til stor terasse som jeg glemte å ta bilde av! Peis Amiga krok Utsikt fra tv bordet mot kontor krok + amiga krok. Mamma begynte å innse hun var i alle bildene snart på soverommet Soverom Amiga og Foxi lekte inn stua så jah, tips til stoff gardiner på kjøkken? Stue må jeg se litt ann tror jeg. Kommer som sagt mer bilder etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Der var det fint! Og for en søt mamma da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Der var det fint! Og for en søt mamma da ja fint og ja, hun er søt til tider når vi ikke krangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Jeg elsker badet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 ååå, det var en fin leilighet likte kjøkken inndredningen, hele badet, digget boblebadet og fancy bak ovn tingen i stua vet ikke helt åssen gardiner jeg, kommer litt ann på åssen farge det er på resten av møblene dere skal ha der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Jeg elsker badet ditt du skal få lov til å låne det når du er på besøk det har egen fjernkontroll Knallfint! takk ååå, det var en fin leilighet likte kjøkken inndredningen, hele badet, digget boblebadet og fancy bak ovn tingen i stua vet ikke helt åssen gardiner jeg, kommer litt ann på åssen farge det er på resten av møblene dere skal ha der kjøkkenet blir som det blir. med bordet der ol. Så hvitt interiør med brune ting er det vel Kjøkkenkroken/spisebordet er så koselig og godt å sitte ved så det blir nok beholdt Grugleder meg litt til å sove alene der i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Det så veldig bra ut! Gardiner tror jeg at jeg ville hatt noe i lyse farger, feks beige, hvitnyanser eller noe med lyst mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 kjøkkenet blir som det blir. med bordet der ol. Så hvitt interiør med brune ting er det vel Kjøkkenkroken/spisebordet er så koselig og godt å sitte ved så det blir nok beholdt Grugleder meg litt til å sove alene der i helgen Om du skal ha brunt på kjøkkenet så ville jeg valgt noen gardiner som tar opp den brunfargen. Enten i hovedfarge med hvitt mønster, eller hvite med brunt mønster. Kan også tenke meg enten kraftige gardiner, som i veldig tykke, i lin, eller noe tynne gjennomsiktige =) Synes spisebord og benk var veldig ubestemmelig i fargen.. OG så skal du vel kanskje ha noe grytekluter og tørkehåndkle og slikt? Da ville jeg valgt noen gardiner som vil gå i samme farge som det =) Evt så er det veldig fargeløst, så om du velger å ha røde eller turkise gardiner, med innslag av rødt og turkis på kjøkkenet i form av grytekluter og slikt, og kanskje noe puter i spisebordbenkene? Litt vanskelig å vite nøyaktig uten å være der å se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Der var det dritfint! Du er heldig Gardiner: Kanskje noe brunt ja eller noe lyst, rolig grønt slik som mosaikken ved vasken(på veggen ved kjøkkenbenken). Den er vel grønnaktig? Mulig lyset lurer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gino Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Mamman din så snill ut, å leiligheta va KJÆMPE fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Der var det skikkelig fint Har dere kjøpt? Hvor? (er ikke så mye i akkurat nå tråden...) Mammaen din ser skikkelig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 sinnsykt fin leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Det så veldig bra ut! Gardiner tror jeg at jeg ville hatt noe i lyse farger, feks beige, hvitnyanser eller noe med lyst mønster. mhm... liker lyst Om du skal ha brunt på kjøkkenet så ville jeg valgt noen gardiner som tar opp den brunfargen. Enten i hovedfarge med hvitt mønster, eller hvite med brunt mønster. Kan også tenke meg enten kraftige gardiner, som i veldig tykke, i lin, eller noe tynne gjennomsiktige =) Synes spisebord og benk var veldig ubestemmelig i fargen.. OG så skal du vel kanskje ha noe grytekluter og tørkehåndkle og slikt? Da ville jeg valgt noen gardiner som vil gå i samme farge som det =) Evt så er det veldig fargeløst, så om du velger å ha røde eller turkise gardiner, med innslag av rødt og turkis på kjøkkenet i form av grytekluter og slikt, og kanskje noe puter i spisebordbenkene? Litt vanskelig å vite nøyaktig uten å være der å se selv Skal ta mer bilder med bedre kamera i helgen Der var det dritfint! Du er heldig Gardiner: Kanskje noe brunt ja eller noe lyst, rolig grønt slik som mosaikken ved vasken(på veggen ved kjøkkenbenken). Den er vel grønnaktig? Mulig lyset lurer meg... takker lyset lurer nok mange, siden jeg tok med crapokamera Mamman din så snill ut, å leiligheta va KJÆMPE fin haha, nå lo mamma godt hun ser ut som hun er satt inn på siste passbilde og jeg måtte love jeg aldri viste det til noen som sa hun så søt og snill ut Der var det skikkelig fint Har dere kjøpt? Hvor? (er ikke så mye i akkurat nå tråden...) Mammaen din ser skikkelig koselig ut Leier bare (til vi kjøper noe om en stund ) på Fjellhamar i Lørenskog! sinnsykt fin leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Så kjempefin leilighet Anette! Jeg syns du BARE skal glede deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Så kjempefin leilighet Anette! Jeg syns du BARE skal glede deg jeg hehe, takker , er litt skummelt å sove der alene. Men hjelper jo med Amiga og at jeg har en del ting der da gleder meg virkelig til å bare booo der, men det er litt over en måned til *utolmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Det så strrrøkent ut! Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Det så kjempe fint ut Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 disse kanskje; http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-511148(SparBase).aspx evt slike, som jeg ikke finner i farta, som er brun og me kaffekopper og slikt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Det så strrrøkent ut! Nice! corgi vrimling i hagen (har gjerde! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 disse kanskje; http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-511148(SparBase).aspx evt slike, som jeg ikke finner i farta, som er brun og me kaffekopper og slikt på Oh, de var litt fine. Skal få ordnet ting i helga og ta nytt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Så utrolig fin leilighet Dere kommer til å få det kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Så utrolig fin leilighet Dere kommer til å få det kjempekoselig Jeg må huske å ta bilde av terassen + hagen å lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. April 2011 Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Utrolig fin leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2011 Utrolig fin leilighet takk (er ganske fornøyd med tanke på første visning vi dro på så møter vi så hyggelige mennesker og så flott leilighet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar