Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskekrimmens kommentartråd


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Quizen er bare i krimen ikke sant? Vi skal ikke sende inn noe? :P

Trenger ikke sende inn, men dere kan jo poste alle svarene her da, hvis dere har de. :P

:icon_cry: er ikke med på sonentreff jeg tydeligvis :bye:

Er jo bare på onsdag, jooooooooo! :o

Camilllaaaaa, du har glemt Gråtass! :frantics:

Har ikke glemt noen! ALLE på sonen er jo med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger digger digger digger - også quiz attpåtil a gitt :D.

Langt ut på dagen ramlet JeanetteH ut døra si. Håret hennes stod til alle kanter, hun hadde mørke ringer rundt øynene, hun myste og bannet mot sola. Alle kunne se at det ikke stod så bra til med JeanetteH. Siri beordret JeanetteH i seng igjen. ”Men jeg føler meg helt bra,” sa hun, og fortsatte med: ”Jeg kan fikse det. Jeg må bare snakke med…” ”Du må bare snakke med INGEN,” tordnet Siri, noe som var uvandt for de andre, for det var ikke Siri som pleide å tordne. ”Du går rett til sengs, og lar kroppen din hvile og pleie seg selv. NÅ!” Og dermed dro JeanetteH seg tilbake til senga.

OMG!! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskekrimmen er blitt borte :icon_confused: Jeg skulle finne den igjen for å kopiere kvissen og lime den inn her og svare og sånt også finner jeg den ikke idet hele tatt. Har søkt og alt mulig. HVEM HAR STJÆLT KRIMMEN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Camilllaaaaa, du har glemt Gråtass! :frantics:

Trenger ikke sende inn, men dere kan jo poste alle svarene her da, hvis dere har de. :P

Er jo bare på onsdag, jooooooooo! :o

Har ikke glemt noen! ALLE på sonen er jo med! :D

Glad igjen :D

Quiz:

Hvilken bruker har bosted i Indre Gokk?”

Betty tror jeg?

Nevn fem brukere med kelpier, og fem kelpienavn (trenger ikke å være hund – eier).”

JeanetteH, *marie*, Mokken, labbis, Janson

Blaze, talli, mikke, opsis, ikke

Hvilken bruker er det som vil ha en ”attåthund” som har potensial til å nå høyt innenfor diverse hundesport(er)?”

Sandyeyecandy

Hvilken bruker, som også er oppdretter, har et kennelnavn som man forbinder med bilder og data?”

Dratini

Hva står FCI for?”

Federal cynologi internationale

Hvilken bruker har den mest gjenkjennelige bilen på Hundesonen?” C

Caroline???

Nevn navnet på to av fjærkreene til Raksha, og oppgi hvilken bruker som har bidratt til at dyrehagen til Raksha har vokst betraktelig i kilo.”

Kommandant Pipskvik, Bodil eller var Gudrun? *Marie*

Nevn minst tre brukere som står på topp 10-listen over mest aktive i Akkurat nå-tråden.”

Mrs Powers, Raksha og yodel?

Nevn minst tre moderatorer.”

Labbis, miriam, djervekvinnen

Hvilken bruker er for tiden bosatt i England for å studere til å bli veterinær, og hvilken bruker studerer det samme i Norge?”

Mrs powers og labbis

Hvilke to brukeres liv forandret seg ganske drastisk, da den ene solgte leiligheten sin til den andre?”

Mari solgte til Madam Mim

Hvilken bruker har en liten, rød hund, og bor på et hundepensjonat?”

Nowisclee

Hvilken bruker bor Supra hos?”

Anniken K

Hvilken bruker gikk fra hunder i gruppe 10 til to langhårede individer fra gruppe 1?”

Lill

Hvor mange poeng må man ha for å få opprykk i de forskjellige lydighetsklassene?”

Lp 1& 2 160 poeng, Lp3 256p

Hvilke brukere har kennelnavnene Eagermind og Mezzoforte?”

Caroline og Siri

Hva heter den svenske brukeren som har to hunder, en fra gruppe 1 og en fra gruppe 10, og hva heter hundene?”

Vimsan har gronnisen Casper og whippeten Mio

Hva heter hunden fra gruppe 1 som har et insektnavn, og hva heter eieren av denne?”

Knott eies av Aya

Nevn to mødre og døtre på Hundesonen.”

Ida med datteren Ia (og Ane) Pippin&symra med datteren SaraS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad igjen :D

Det var da enda godt! Holdt på å nevne deg i dag, men tanken var for løs til å komme ned på papiret. Du kan være med på ordentlig i morgen, du. :aww:

Quiz:

”Hvilken bruker har bosted i Indre Gokk?”

Betty tror jeg?

Feil. :P

”Hvilken bruker, som også er oppdretter, har et kennelnavn som man forbinder med bilder og data?”

Dratini

Feil. :P

”Hvilken bruker har den mest gjenkjennelige bilen på Hundesonen?”

Caroline???

Jess! Hun har den jo ikke nå lenger, men ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med quiz Soppen!

”Hvilken bruker, som også er oppdretter, har et kennelnavn som man forbinder med bilder og data?”

Dratini

Tenkte belgerpia jeg? Men så husker jeg ikke kennelnavnet til Dratini heller. :icon_redface:

”Nevn minst tre brukere som står på topp 10-listen over mest aktive i Akkurat nå-tråden.”

Mrs Powers, Raksha og yodel?

Takk, men jeg er faktisk på 26. plass. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_cry: er ikke med på sonentreff jeg tydeligvis :bye:

me too :o

Quiz:

”Hvilken bruker har bosted i Indre Gokk?”

Miriam

”Nevn fem brukere med kelpier, og fem kelpienavn (trenger ikke å være hund – eier).”

JeanetteH, *marie*, Mokken, labbis, Janson

Ikke, Talli, Blaze, Mikke, Balrog, Harly

”Hvilken bruker er det som vil ha en ”attåthund” som har potensial til å nå høyt innenfor diverse hundesport(er)?”

Sandyeyecandy og Anette (er min definisjon på attåthund også :P )

”Hvilken bruker, som også er oppdretter, har et kennelnavn som man forbinder med bilder og data?”

ehm...

”Hva står FCI for?”

The Fédération Cynologique Internationale

”Hvilken bruker har den mest gjenkjennelige bilen på Hundesonen?” C

Caroline :aww:

”Nevn navnet på to av fjærkreene til Raksha, og oppgi hvilken bruker som har bidratt til at dyrehagen til Raksha har vokst betraktelig i kilo.”

*Marie*

”Nevn minst tre brukere som står på topp 10-listen over mest aktive i Akkurat nå-tråden.”

Mrs Powers, Raksha og yod

”Nevn minst tre moderatorer.”

Labbis, miriam, Tore

”Hvilken bruker er for tiden bosatt i England for å studere til å bli veterinær, og hvilken bruker studerer det samme i Norge?”

Mrs powers og Labbis

”Hvilke to brukeres liv forandret seg ganske drastisk, da den ene solgte leiligheten sin til den andre?”

Mari solgte til Madam Mim

”Hvilken bruker har en liten, rød hund, og bor på et hundepensjonat?”

Nowisclee

”Hvilken bruker bor Supra hos?”

Anniken K

”Hvilken bruker gikk fra hunder i gruppe 10 til to langhårede individer fra gruppe 1?”

Lill

”Hvor mange poeng må man ha for å få opprykk i de forskjellige lydighetsklassene?”

Lp 1& 2 160 poeng, Lp3 256p

”Hvilke brukere har kennelnavnene Eagermind og Mezzoforte?”

Caroline og Siri

”Hva heter den svenske brukeren som har to hunder, en fra gruppe 1 og en fra gruppe 10, og hva heter hundene?”

Vimsan har groendalen Casper og whippeten Mio

”Hva heter hunden fra gruppe 1 som har et insektnavn, og hva heter eieren av denne?”

Knott eies av Aya

”Nevn to mødre og døtre på Hundesonen.”

Ida med datteren Ia, Pippin&symra med datteren SaraS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte belgerpia jeg? Men så husker jeg ikke kennelnavnet til Dratini heller. :icon_redface:

Kennel Dratini. :)

Fantastisk Soppen. Dette er virkelig et av dagens høydepunkt! Og jeg er enig med den som sa at det høres utrolig gøy ut med megasonentreff! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Tenkte belgerpia jeg? Men så husker jeg ikke kennelnavnet til Dratini heller. :icon_redface:

Kennel Dratini. :)

Pippin&Symra var kjappere enn meg :lol:

Men ja, har så dårlig fantasi at jeg bruker kennelnavnet som brukernavn jeg :aww::whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey altså! Anette! Jeg er ikke i nærheten av topp 10 i akkurat nå-tråden! :frantics: Jeg føler at jeg har blitt satt i bås! :icon_cry:

Jeg klarer ikke finne ut hvordna man fant det ut igjen. Er jo en sånn knapp man trøkka på før sonen ble ny :P Så da tok jeg vill gjetting. Og jeg tror jeg poster mer enn deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke finne ut hvordna man fant det ut igjen. Er jo en sånn knapp man trøkka på før sonen ble ny :P Så da tok jeg vill gjetting. Og jeg tror jeg poster mer enn deg :lol:

*Flire* Jeg kan informere om at du ligger som nr. 1 på listen over de som har postet flest ganger i akkurat nå-tråden. :lol: Jeg ligger som nr. 26. :P Og knappen er da der fremdeles. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette&Amiga 427

Only Blondie 376

Siri Eveline 375

LineSK 366

Enits 360

Raksha 353

Siri 322

labbis 321

JeanetteH 320

Ingvild 316

Topp 10 i Akkurat Nå. :P

Ooooi! Jeg er jo på den listen jo, og rimelig høyt oppe... Og jeg tror det sier mer om hvor lite husarbeid jeg gjør enn noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...