Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskekrimmens kommentartråd

SoppenCamilla

Recommended Posts

Penger mot en sekk er vel ikke noe skummelt vel? Sikkert bare noen som kjøper en sekk med tørrfor og ikke våger å vise de andre på sonen at de ikke forer på vom og hundemat.

:innocent:

:lol::lol:

Og ikke bare det - de pusher LABB :o:blink:

Og ta det med ro, de posene er bare noe dop jeg langer rundt her til naboene! Vet dere hvor dyrt det er å betale på to huslån, egentlig?

:punk:

Edit: glemte jo! Jeg er ganske sikker på hva den mystiske sekk-penge-bytte-greiene er! Det er selvfølgelig vestkantfruen fra Kløften som er ute og selger undulater under betegnelsen "møre velhengte vaktler selges svart"!

Fantastisk :D

Jeg er så imponert over alt du får med, og historiene er akkurat passe lange de :)

Jeg så lenger opp her at noen etterlyste værsyke nordlenninger. Jeg kan godt komme nedover med kakao :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Jeg håper Marianne fikk med seg det med at vi kom for seint (trudde vi), for det gjør vi fanken i meg alltid! :D

OMG nå har jeg ledd så tårene spruta her. Snakk om å få med seg detaljer a :P

Herlig story Soppen, jeg gleder meg til fortsettelsen!

Jeg lover å aldri komme for sent mer! :innocent:

Edit: Sandra og jeg er litt som et gammelt ektepar når vi er på bilturer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Marianne fikk med seg det med at vi kom for seint (trudde vi), for det gjør vi fanken i meg alltid! :D

OMG nå har jeg ledd så tårene spruta her. Snakk om å få med seg detaljer a :P

Herlig story Soppen, jeg gleder meg til fortsettelsen!

Jeg lover å aldri komme for sent mer! :innocent:

Edit: Sandra og jeg er litt som et gammelt ektepar når vi er på bilturer :lol:

Hahaha, så herlige dere er! :D Husker jo dere to som snubla ut av bilen på valpeshowet/lydigheten i Skien! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så herlige dere er! :D Husker jo dere to som snubla ut av bilen på valpeshowet/lydigheten i Skien! :D

Hehe, det var ihvertfall ikke min feil :icon_redface::innocent::whistle:

Og vi har aldri kommet sent før heller.... :whistle: (merkelig setning) Jaja, kjedelig å gjøre alt riktig hele tiden :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppen - jeg bøyer meg i støvet. Jeg tror jeg elsker deg faktisk. Humor, spenning og eyecandy (og SandyEyeCandy, selv om det ikke var akkurat henne jeg tenkte på nå!). I worship Thee, o Royal Highness of the DogZone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk simpelthen! Dette er beste krimmen altså! Mye bedre enn å følge med noen greier på TV, og jeg syntes det er utrolig morro at vi soniser faktisk er med! For selvom man ikke har møttes alle sammen, så kjenner man hverandre på en måte.

Malingspann og kjekke karer! Lurer på når Monica kommer med sine nettvenner! Lære oss andre soniser at det ikke er noe farlig å møte slike karer! :P :P :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! Dere er så søøøte! :D

Det stod forresten mellom han det ble og han her, til Sandras Eyecandy:

white-underwear.jpg

Det var bare det at det ikke var så lett å finne en passende kommentar som han her kunne si, bortsett fra at trusa strammer litt, eller at noen må luftes! :whistle:

Han her ligner mer på siste prosjektet mitt enn Ronaldo, bare så det er sagt. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne toppet kransekaka, eller sukkerbolla om du vil :lol:

Enig, da måtte jeg le masse :lol:

Soppen, det her er rett og slett genialt! Utrolig morsomt alt sammen, går ikke an å bare kommentere en ting :P

Og er det bare meg som syns det høres koselig ut med et megasonentreff? :icon_redface:

Jeg tror forresten det er rent mel i posene som deales rundt... Man trenger jo det for å bake boller! :aww: Synnøve og Cattn later som de er skurker for å få tak i rent mel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...