Gå til innhold
Hundesonen.no

Ikke perfekt nei..


Djervekvinnen

Recommended Posts

Nei, de som mener at hunden deres er perfekt lyver!!

Enya: Hun blir fort svært gira på ting! Og hun bruker en god stund på å "komme seg ned igjen".

Mala: Hun kan være litt sur på andre tisper... og blir hissig hvis hunder nærmer seg henne når hun får kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han bjeffer en del...Han hopper opp på deg så snart du kommer inn døren (ja, min feil..) han har en evne til og lukke ørene, for så å holde dem lukket..

mest positivt med denna karen da, med mindre jeg er i dårlig humør, merkelig hvordan anntallet negative sider på bikkja stiger på slike dager.. :)

EDIT: glemte at han høres agresiv ut i møte og lek med andre fremmede hunder..knurrer og bærer seg, og bjeffer så høyt at han sikket vekker de døde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder er en stor frekk mattyv, tar all mat han kommer over og kan til og med smake på mat som jeg holder i hånda hvis jeg ikke følger godt nok med :-o :) Men regner med å få han bedre etter en del trening/få besteforeldre til å slutte å gi han mat fra hendene eller mat i det hele tatt, de kan ikke motstå de store blå tiggeøynene og forer i han alt fra middagsrester til dyre pålegg :roll:

Ellers er han perfekt hihi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er hunden min perfekt! hallo?? #-o

(ironi)

hm, alt alt alt for glad i folk, før skulle han hilse på alle han så, å roet seg ikke før han hadde fått hilst, men har blitt bedre med det da, roer seg fortere nå.

han tisser når noen "nye" skal hilse på han og snakke til han, uansett om han nettop har vært ute å tisset,han blir såå glad, går ikke å vente til han har roet seg heller, han blir bare vill igjen med engang noen snakker til han :roll:

Han skal ha oppmerksomhet hele tiden, fordi han er vant med det, tabbe.

også tygger han sunt det han kommer over. hører vel med valpetiden det da, men ellers i mine øyne er han perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. where to start :( ??

Chessea's mindre gode sider;

Hun stjeler mat HELE tiden. Lar ikke en smule gå tapt.

Hun boffer på fremmede om kvelden.

Hun henger i buksa kjempelenge etter at jeg har kommet hjem fra skolen.

Hun knurrer og høres sint ut når hun leker.

Hun respekterer ikke regler :) Sofaen er hennes areal i hennes egne øyne.

Hun har ikke respekt for de eldre hundene.

Hun biter mye.

Hun blir fort lei og syns det er kjedelig med lydighetstrening.

Hun følger etter oss over alt, inne, men ikke ute.

Hehe. Det er jo noe, og man har jo alltid noe å klage på. Men på en annen måte er noen av disse "uvanene" også sjarmerende på sin måte. Chessea vil alltid være det beste som jeg har, uansett hvor mange uvaner hun har. Og hun er jo bare valpen, så antallet uvaner kommer nok til å halveres i løpet av kort tid :( Er alltid glad i lillejenta mi uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Loke er nå faktisk "drømmehunden" min på de fleste områder.. 8)

Negative sider...har han det da...*kremt*

Tja,ingen vi ikke kan gjøre noe med håper jeg..her er en liste over hva vi jobber med :oops: :wink:

Han blir sinnsyk når han ser andre hunder,fullstendig kengu-hund og umulig å få kontakt med.

Han tigger ikke,han tar...

Han valpebiter enda..

Han klyper når han blir sur eller kjeder seg

Han går ikke rundt innventaret,han hopper over eller går oppå.

Han jager pusekatter.

Han er skuddredd

Han biter heller tak i henda mine enn i leker.

Han SIKLER (den jobber vi ikke med,men det er visst noe han har arvet etter sin berømte farfar Chac iflg hans eier så da får vi la det gå :wink: )

Han er altfor klønete og voldsom når han kosetygger på meg med fortenna sine(noe belgere gjør..) slik at jeg får blåmerker.

Han er sauegal

uff...,dette ble visst mye.Tror jeg kutter her :wink:

Han er PERFEKT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toya hare en irriterenes uvane med å varsle litt mye hvis hun hørere lyder rundt seg som hun ikke kan finne ut av hvor kommer fra...

og hun har hatt en uvane med å bjeffe på alt og alle vi møter... noe jeg peller av henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka blir over happy når hun ser andre hunder, også legger hun seg ned og stirrer på dem, får ikke rikket hun.

Hun sier ikke fra om hun må på do, så jeg må være nøye med å telle timer eller se på hun om hun må (peser osv)

Hun er VELDIG glad i mat!! og legger på seg fort (heldigvis stjeler hun ikke mat)

Hun lever ikke like lenge som meg...skulle ønske hundene levde like lenge som oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er altfor klønete og voldsom når han kosetygger på meg med fortenna sine(noe belgere gjør..) slik at jeg får blåmerker

Hva er egentlig det der? Fryktelig OT men. Vipsen og skal "klø" på altting med fortennene, men hun er i og for seg så forsiktig at det bare er koselig da... Er det bare en "belgerting"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går ikke rundt innventaret,han hopper over eller går oppå.

:) Det gjør Balder også :( Har begynt å få det av han, men er han skikkelig ivrig så hopper han over sofaen, stolen eller stuebordet. Det første han gjor når jeg fikk han, etter jeg endelig klarte å få han opp trappa var å stille seg oppå salongbordet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cita:

- vanskelig å motivere!

- spiser annen dyrevaføring (utenom hund)

- syns at å jage katter er toppen

HÆ?! Labrador som er vanskelig å motivere? Er det ikke bare å vifte hva slags mat som helst foran nesen hennes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge til litt på buster...

- Buster sier ikke klart fra når han vil ut,, bare lusker ut i gangen å kommer tilbake igjen, åpner munnen litt mere å peser... Men har aldri hatt uhel, go blærekontroll.. (utenom når han var litt syk såklart.) :( hehe

- Han er en forbasket latsabb......snorker å fiser som en gammel gubbe... :roll:

- han vet å utnytte alle situasjoner, enten det er løs på tur eller å jage katter eller ligge tilfeldig til når ting skjer..........

Haner egentlig en ganske grei gutt, ikke noe store negativer synes jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...