Vimsan Skrevet 19. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2011 Han er så vakker Günther gleder seg til å dele kjempepinner med han Tack så mycket Marianne är så enig med dig *fniss* Jaa det glädjer sig Casper också till tänker jag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Åååå jeg gleder meg til å kose med han igjen Er så lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 20. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2011 Åååå jeg gleder meg til å kose med han igjen Er så lenge siden Jaaa... Casper är både bumpeklar och koseklar han välkommen ska du vara! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Då var det på tiden med uppdatering! Idag var jag och Casper på utställning i Råde. Trots den heta värmen kammade Casper hem excellent, cert, CK och BIR Är superduper glad och förnöjd med lille vimsebelgaren min Här poserar Casper bakom dagens fångst Charmis... Smakar lite på CK-rosetten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Han er så flott altså! Imponerende hårmanke på gutten! Liker ham så godt! Gratulerer så mye igjen, ser ut som det er velfortjent og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Tusen tack för det Lola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Flotte Casper, gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Tack så mycket Lill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Fiiine Casper *ønsker seg ikke Groenendael, ønsker seg ikke Groenendael* Finingen det, selv under all pelsjobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Tack för komplimangerna Loke! Han är en vackring menneh... vilken pälsjobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Vakre Casper Vell fortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Tuuusen tack Only Blondie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Så utrolig vakker er han er titte på bildene lengre opp. Og måtte små fnise av pinne bildene, så søøøøt og glad i pinnen sin da og gratulerer så mye med flotte utstillings resultater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Hjärtligt tack för goda ord Krilo Haha jah han gillade den pinnen, den var väldigt fin tyckte Casper Och tack igen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 31. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2011 Tack Marthe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. August 2011 Rapporter Share Skrevet 1. August 2011 Gratulerer. Han er nydelig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. August 2011 Rapporter Share Skrevet 1. August 2011 Så nydelig! Han må være en av de peneste gronnisene jeg har sett. Veldig flott med all den pelsen. Da ser de ikke så spinkle ut. Gratulerer med fine resultater! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 1. August 2011 Rapporter Share Skrevet 1. August 2011 Han er så utrolig vakker ! Gratulerer så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 1. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2011 Gratulerer. Han er nydelig da. Tack för det Taz och ja han är nydelig om jag får säga det själv Så nydelig! Han må være en av de peneste gronnisene jeg har sett. Veldig flott med all den pelsen. Da ser de ikke så spinkle ut. Gratulerer med fine resultater! Naaaw tusen tack för det Ja han är väldigt fin med den pälsen sin även fast han faktiskt har fällt stora mängder av den så har han lixom en del päls att gå på Han er så utrolig vakker ! Gratulerer så masse Hjärtlig tack är så enig med dig! Finaste VimseCasper min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 1. August 2011 Rapporter Share Skrevet 1. August 2011 Jeg tok tilfeldigvis bilde av dere i grupperingen, synes dere har så fin kontakt her La merke til Casper i Råde, tenkte at der var det en flott gronnisgutt! Visste ikke at det var Casper før nå da (har ikke så god styr på sonenhundene..) Han er virkelig et blikkfang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 1. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2011 Oj hjärtlig tusen tack för så fina ord LBL med bild och allt Tusen tack! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 2. August 2011 Rapporter Share Skrevet 2. August 2011 Gratulerer igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2011 Gratulerer igjen! Tusen tack för det Carina! Här kommer en liten uppdatering om Casper. Casper är i nuläget inte kvar på planeten jorden. Grå hår har jag fått och mitt tålamod har blivit satt på prov. Han har för tiden kommit in i värsta puberteten och har hormoner så det räcker och blir över. :rolleyes2: Man kan se honom i ögonen och det är liksom tomt. Siterar något mokken sa så passande tyckte jag; "lampan är på men ingen är hemma". Så nu har jag rustat upp mig med tålamod och får ta och vänta ut honom tills han är färdig med denna fasen. Under tiden får vi träna på det vi kan och leka mycket. Menneh...hoppas för all del att denna fasen inte varar så allt för länge. Slänger ut ett par bilder till här av sötaste vilddjuret mitt, medan jag ändå är igång. Gott han är så söt... och fin... och...ehm... *fniss* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 22. August 2011 Rapporter Share Skrevet 22. August 2011 Hihi, han er så søt da, selv om hodet er i en annen galakse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts