Gå til innhold
Hundesonen.no

Casper


Vimsan
 Share

Recommended Posts

Åh, nå fikk jeg sjokk da jeg leste den første setningen om at han ikke var på jorden :o Jeg trodde det hadde skjedd noe forferdelig, men heldigvis var det "bare" helt normael (men forferdelig frustrerende) pubertetsnykker :ahappy:

Han er en utrolig fin belgergutt :wub: Så får man bare trøste seg med at, det han fortiden befinner seg på en annen planet, går over. Som du sier: det er godt han er søt og man klarer jo ikke la være og le av dem, heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu är det dags för fler bilder här. Casper har verkligen växt, det var något som kom som en chock för mig då jag mötte upp med honom på D4A och fick se de andra hundarna. OJ som han har vuxit är ju

Nu var det på tiden med ett par nya bilder av Casper, han är ju så söt och det är ju tur det. Han har en sånn period i livet där han får mig att nästan slita av mig mitt hår. Galskapen härjar. Men jag

Fiiiine, fine Casper!

Hihi, han er så søt da, selv om hodet er i en annen galakse :wub::lol:

Ja tack och lov för det säger nu jag :lol: det är hans räddning nu för tiden... :whistle:

Hvor gammel er han nå? Min dypeste medfølelse :D Men han er nydelig da. :wub:

Haha han blir 18 månader nu snart... och tack för det :lol::D

Åh, nå fikk jeg sjokk da jeg leste den første setningen om at han ikke var på jorden :o Jeg trodde det hadde skjedd noe forferdelig, men heldigvis var det "bare" helt normael (men forferdelig frustrerende) pubertetsnykker :ahappy:

Han er en utrolig fin belgergutt :wub: Så får man bare trøste seg med at, det han fortiden befinner seg på en annen planet, går over. Som du sier: det er godt han er søt og man klarer jo ikke la være og le av dem, heller :D

Åhnej uff nej något sånnt får inte ske med vilddjuret mitt. Tänkte inte på att man kunde läsa det på "det" sättet. Men jah fy tusan så irriterande och frustrerande det är. Han blockerar ur totalt för tiden och det är svårt att nå in. Men samtidigt så är man ju så glad i dem trots allt och jah...han är ju bara så märklig att ibland brister jag ut i skratt bara av å se på honom, han är ju helt borta. :lol:

Längtar tills han kommit sig förbi det här stadiet så vi kan fortsätta träna in nytt osv. För nu kan jag bara glömma det... han kan ju inte längre ting som han egentligen kan.

Vart har det blitt av Casper min? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

WOW han har blitt utrolig vakker :heart: Og angående mangel på hjerneceller.. Han er bare på en liten tur til Mars akkurat nå for å lete etter liv :D Han kommer tilbake om noen måneder sa han! :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW han har blitt utrolig vakker :heart: Og angående mangel på hjerneceller.. Han er bare på en liten tur til Mars akkurat nå for å lete etter liv :D Han kommer tilbake om noen måneder sa han! :P hehe

:D Tusen tack! och...ehm... :lol:

Casper er den fineste gronisen jeg vet om :)

Gratulerer så mye med fine utstillingsresultater, jeg er veldig glad for dere! :wub:

Naaaw tusen tack för det :flowers::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag har vi haft riktigt regnväder, ganska trist tyckte jag men Casper tyckte inte det var det minsta trist.

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" eller vad man nu än brukar säga. :P

Casper hade så kul att jag var tvungen att filma hans upptåg. Enjoy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lattis! :D

Hihi... :D

Hahaha, herlig! :D

Fineste astrinauten det :wub:

Haha tack för det mokken :flowers:

:lol: :lol:

Han er herlig da :wub:

*fniss* tack för det Anniken, jag är så enig med dig :ahappy:

HAHAHAAH for en morsom film!! Casper-raptus :D

Haha taaaack och ja...där fick ni se :lol:

Haha så søt han er! Og så fiiiin! :D Morsomt med regn og vanndammer!

Tack så mycket pippin och behöver jag säga att jag var sååå glad för att jag investerat i ett regntäcke till propell-Casper? :whistle:

Nommin :wub: For en glede over en vanndam :lol: Herlige hunden!

Jaaaa han var så happy att han viste ju inte vart han skulle göra av sig :rofl: Sötaste Casper min!

Så herlig å se at det ikkje bare er min tulling som holder på slik :wub:

Hihi... dem är härliga dessa hundarna våra!

Haaa Benny Hill jo :D Akkurat som jeg husker han også ^^

Ja jag tänkte att den musiken passade honom väldigt bra *fniss*

Hihihi, super søt og morsom! Kjempe gøy redigert av deg også!

Naaaw... tusen tack för det :D

Herlig film! :lol: Så skjønn han er! :wub:

Taaack haha...han är ganska så härlig till tider ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nu var det på tiden med ett par nya bilder av Casper, han är ju så söt och det är ju tur det. Han har en sånn period i livet där han får mig att nästan slita av mig mitt hår. Galskapen härjar. Men jag är så otroligt glad i han för det hehe men kan inte säga att jag inte glädjer mig till denna perioden är över. :whistle:

Casperseptember065.jpg

Casperseptember048.jpg

Denna bilden blev tagen i regn och mörker därav den dåliga skärpan men jag var tvungen att slänga med den bilden iallafall, han satt ju så sött vid en hög med höstlöv...

Casperoktober013.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så fin! :wub: tror aldri jeg har sett en gronnis med så mye pels, han er nesten litt cousin It! :lol: råstilig fyr!

Tusen tack snälla du :D Helt enig med du! Som du sa, vi har världens finaste Caspergrabbarna vi thihi...

Kjempeflott kar :D

Tusen tack! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiine Casper, begynner å bli stor gutt jo :wub: Og søteste tullegutten, ler fortsatt av videoen :lol:

Thihi ja han är en fin guttebass och börjar bli stor ja, glädjer mig till nästa år för då tror jag han är totally smashing när han fått bli ordentligt stor. Haha ja den videon är väldigt mycket Casper :lol:

Får bare lyst til å grave henda og hodet dypt ned i pelsen og kosemose! :heart: :heart:

Jaaa det är super mysigt å kosemose på han, till trots för att han släppt mesta pälsen nu *fniss*. Men den kommer nog fint tillbaks till vintern igen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • De fant vel SM hos det meste av småraser i Finland (og i Nederland, der mener jeg de droppa hele prosjektet fordi de ikke fant noen raser som var "gode nok" for en utkrysning). Men såvidt jeg har skjønt er SM multigenetisk, sånn at det uansett vil være positivt å få inn nytt avlsmateriale. En ny hund ligger uansett litt frem i tid for min del (forhåpentligvis, det blir ikke så lenge hun jeg har nå fortsatt er her), så dra krysser jeg fingrene for at de er kommer litt videre mtp. helse  
    • «Rette tidspunkt» eksisterer nesten aldri. Det er alltid gode grunner til å gjøre noe og til å la være. Å skaffe en hund kommer til å være kjempeslitsom, utrolig artig, lærerik, givende og en utfordring for deg som person og dere som par. Dere har gjort de refleksjonene og ønsker å legge til rette livsstilen deres. Det kommer uansett til å dukke opp et eller annet, stort eller lite man aldri kan forberede seg på. Det er sånn livet er. Jeg kommer selv fra en ikke-hundeglad familie og fikk høre det samme selv helt frem til jeg var 30. ikke la ypotetiske fremtidige sydenturer, studier i utlandet eller «hva om dere slår opp» stanse dere fra å gjøre noe som helst.    hilsen nylig hundeeier som er superstolt over sitt valg 👏
    • Den blandingen kunne jeg nok også ha sett for meg om jeg skulle hatt litt mindre hund, om det ble gjort riktig fra et sånt prosjekt, men leste at SM ligger til engelsk cocker også fant man ut siden denne innkryssingen er testet i Finland? Ellers kan jeg ikke svare på det du spør om.
    • Har fått høre at vi er unge og "binder" oss fast ved å gå til anskaffelse av hund. Så klart blir en mer stengt. Men vi har ikke behov for å reise masse, og dit vi reiser kan vi jo ta med hunden. Både jeg og samboeren min er veldig hjemmekjære, og reiser for det meste innenlands, med unntak en Danmarkstur i året. Vi har jo allerede katt, så da blir vi vel "stengt" på grunn av den også da...🤷‍♀️
    • Nei, du kan nok ikke få championat (med mindre de registreres som renraset slik det er snakk om over), men du kan få mellomtitler vet jeg ihvertfall.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...