Nowisclee Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Hei! Har tenkt å kjøpe løpsmunnkurv til Lundii nå, så hun får vent seg til å gå med den før neste LC-trening. Har kikket litt rundt, eneste stedet jeg fant, var på deg DogGear, men der skjønte jeg lite av bestillingsprosedyrene. Er det noen som vet om linker til nettbutikker som har løpsmunnkurver, som sender til Norge, og som kanskje har litt lettere bestillingsskjema? Og, som gjerne har mål på størrelsene, så jeg vet hvilken størrelse jeg skal ha. (Jah, jeg er kravstor!) Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 dogGear er jeg selv veldig fornøyd med å bestille ifra. Du trykker på engelsk tekst oppe til høyre på siden, så kjøp det du ønsker. Så får du mail fra ho som har butikken med adresse til paypal kontoen. Veldig enkelt. Jeg har bestilt derifra flere ganger. Veldig bra service. LINK Ellers har du masse på Ebay. Der kjøpte jeg munnkurven til Nitro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 dogGear er jeg selv veldig fornøyd med å bestille ifra. Du trykker på engelsk tekst oppe til høyre på siden, så kjøp det du ønsker. Så får du mail fra ho som har butikken med adresse til paypal kontoen. Veldig enkelt. Jeg har bestilt derifra flere ganger. Veldig bra service. LINK Ellers har du masse på Ebay. Der kjøpte jeg munnkurven til Nitro. Ja, men jeg har ikke PayPal-konto selv, må man ikke ha det, da? (jeg er litt blond på ting) De har veldig fine ting, og lett å finne fram på sidene og alt! Skal sjekke ut Ebay, takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Om du har ett kredittkort kan du betale via paypal uten å ha konto der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Okei, takk! Da skal jeg bestille derfra seinere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Haha, jeg trodde av tittelen at du skulle ha en munnkurv til å bruke i løpetida. Hva nå det skulle være godt for. For hannhunden som snuseri baken hele tida eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Haha, jeg trodde av tittelen at du skulle ha en munnkurv til å bruke i løpetida. Hva nå det skulle være godt for. For hannhunden som snuseri baken hele tida eller noe? Hahahaha! Jeg kjenner er par tisper som egentlig burde hatt sånn munnkurv idet de skal parres, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Haha, jeg trodde av tittelen at du skulle ha en munnkurv til å bruke i løpetida. Hva nå det skulle være godt for. For hannhunden som snuseri baken hele tida eller noe? *ler* Nei, så ille var det heldigvis ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 OT, men bruker dgdoggear lang tid på å sende? og pleier tollen å bli dyr? skal ha løpsdekken og munnkurv c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Tips: Torshammarens og Hot Isle i Sverige selger også løpsmasker/dekken. Torshammarens har sagt de kommer til vårprøven i Norge og det gjør sikkert Hot Isle også http://torshammarens.se/textiltryck/index.php http://www.hotisle.nu/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Tips: Torshammarens og Hot Isle i Sverige selger også løpsmasker/dekken. Torshammarens har sagt de kommer til vårprøven i Norge og det gjør sikkert Hot Isle også http://torshammarens...tryck/index.php http://www.hotisle.nu/ den som er 28-29 april? jeg har kurs den helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 den som er 28-29 april? jeg har kurs den helga De pleier å komme på alle de norske prøvene de, og er også på mange av de svenske. Men du kan jo kontakte dem og spørre om de kan ta med så er det vel noen på prøven som kan ta det med til deg. Tror de sender også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Roundabout whippetsupplies har også billige løps/coursing masker. Like kjapp levering som de svenske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar