Guest Snusmumrikk Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Hvis dere tenker å ha det på Statoil, så bare vær oppmerksom på at Nidaros har brukslydighetstreninger der på torsdager (etter avtale med Statoil). Det er ikke noe problem å komme å trene der forde selvfølgelig, men løsslipp på treninga er ikke populært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 hei. Er på vei hjem til trønderland nå, lurer på om dt kanskje er noen som vil trene fredags formiddag? Hvor har jeg ingen greie på- men dersom noen vil og vet av en passende plass så rop ut. Vi trener lydighet- og generelt å fungere rundt flere hunder og eventuelle andre forstyrrelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Jeg vil være med neste uke på ettermiddag om noen skal da Edit: Skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Jeg er med på lydighetstrening jeg, men kan ikke før etter 5-6-tida pga jobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Jeg jobber også, så 5-6 passer bra så får man spist litt først og slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 I morgen eller fredag? kan godt ta ettermiddag vi også, bare det ikke blir alt for kaldt, da fungerer knapt dyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Vi og er med etter 6. Kan både torsdag og fredag. Hadde vært fint om noen ville hjelpe oss med tannvisningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Blir det trening i dag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Vet ikke. Jeg kan senere i dag, etter 5-6-tida, men søndag hadde vært topp. Noen som kan da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Vet ikke. Jeg kan senere i dag, etter 5-6-tida, men søndag hadde vært topp. Noen som kan da? Ja, søndag passer egentlig bedre for meg også, dersom det er på formiddagen? Skal vel spise middag med familien (morsdag), så reiser jeg jo på kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Ja, søndag passer egentlig bedre for meg også, dersom det er på formiddagen? Skal vel spise middag med familien (morsdag), så reiser jeg jo på kvelden. Søndag formiddag hadde vært flott! Hvor da? Noen som vet om en plass det ikke er veldig glatt og ikke asfalt? Tonje; kan du på søndag formiddag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Søndag formiddag hadde vært flott! Hvor da? Noen som vet om en plass det ikke er veldig glatt og ikke asfalt? Tonje; kan du på søndag formiddag? Så flott. Plass har jeg desverre ingen tips om :/ Er endel jorder her som vi driver på når vi er hjemme, snøen er så fast nå så vi tråkker ikke jennom, men er "litt" uti skauen, og er ikke akkurat helt flatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Vi blir gjerne med på søndag formiddag. Trenger å trene før neste kurskveld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Hva med kl 12 på søndag? Noen som har forslag til sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2012 Hva med kl 12 på søndag? Noen som har forslag til sted? Jordene på Lade, nedenfor hundeinnhegninga? Der er det som regel blanding av myk snø, skare, tuster med aks og bare flekker. Det er noen nedtrampa snarveier som kan være glatte, men de er ikke vanskelige å unngå. Skolen er jo like i nærheten også, der går det å parkere bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Å, har ikke fått med meg denne. Skal feire morsdag imårra, men siden dere skal treffes så tidlig så kan vi vel slenge oss med en liten runde antar jeg Men; Jordene på Lade er vel sånn passe snøfylte nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Hva med parkeringa til City Lade? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Ja, er nok litt mye snø der nå. Her har det ihvertfall kommet en del i dag. Parkeringa på City Lade høres bra ut for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. April 2012 Rapporter Share Skrevet 15. April 2012 Jeg og Tonje skal trene på dronning maud i morgen ca kl halv 3. Bare og hive seg med om det er flere som vil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts