Pim Skrevet 11. August 2011 Rapporter Share Skrevet 11. August 2011 Kjæresten min kommer hjem omtrent på samme tid, og etter to uker er abstinensen såpass stor at jeg tror jeg blir hjemme Men jeg har noen venner med labradorvalp som muligens tør å være med i dag og (de var med sist, men da var det bare oss + Therese der...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 11. August 2011 Rapporter Share Skrevet 11. August 2011 Hvis ingen skal, så blir jeg også hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 17. August 2011 Rapporter Share Skrevet 17. August 2011 Noen som skal i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. August 2011 Rapporter Share Skrevet 17. August 2011 Jeg er på sosialiseringstur med jobben *flir* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 17. August 2011 Rapporter Share Skrevet 17. August 2011 Jeg er på sosialiseringstur med jobben *flir* Ja, det er vel viktig å få sosialisert seg selv innimellom også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 17. August 2011 Rapporter Share Skrevet 17. August 2011 Hadde tenkt å komme en tur, men så skar det seg i siste liten.. argh! Men neste uke kommer vi forhåpentligvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. August 2011 Rapporter Share Skrevet 18. August 2011 Jeg kommer om det er noen andre der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 18. August 2011 Rapporter Share Skrevet 18. August 2011 Jeg er bittelitt usikker. Skal hente mobilen min på jobb på Lade, men den må jeg dra å hente til seinest 15.00 og jeg vet ikke om jeg orker å henge rundt i byen i to timer for å vente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2011 Milla hadde selvfølgelig fått time til vet'n idag klokken 17. Jeg som virkelig trenger den treninga å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 18. August 2011 Rapporter Share Skrevet 18. August 2011 Hurra!Jeg hadde planlagt å komme, så kom det masse familiemennesker på besøk og nå er jeg spysjuk hurra-hurra jeg har det gøy og neste torsdag er det siste dag på sporkurs sååå vi ses om to uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Noen som kommer i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Arg, jeg begynner på kurs i morgen igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Noen som blir med en annen dag enn torsdagen? Jeg kan nemlig ikke de 5 neste torsdagene... Eller kanskje nidaros sine treninger? Eller er det for skummelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 1. September 2011 Rapporter Share Skrevet 1. September 2011 Noen som kommer idag? tenkte å prøve å komme oss avgårde for første gang, Uva trenger å bli klådd på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 1. September 2011 Rapporter Share Skrevet 1. September 2011 Noen som kommer idag? tenkte å prøve å komme oss avgårde for første gang, Uva trenger å bli klådd på! Jeg kommer med mine to som også trenger å bli klådd på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Heihopp. planlegge i god tid æ, så får dåkker en heads up allerede no Vi kjæm heim å bli me på trening neste torsdag (15.), så sett av dagen, håpe mange kjæm Vi treng hjelp (Æ treng hjelp...) vi ska på utstilling hjelpes, ane ikke ka æ driv me, så nånn styrkende ord og gode tips trengs i bøtter å spann hehe. Håpe så mange som muligk kjæm, så får dåkker en godbit frem te da; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nihon Supittsu Skrevet 8. September 2011 Rapporter Share Skrevet 8. September 2011 Vi skal også på utstilling snart, og vet vel egentlig ikke helt hva vi gjør vi heller. Så kanskje vi tar oss turen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. September 2011 Rapporter Share Skrevet 8. September 2011 Vi skal også på utstilling snart, og vet vel egentlig ikke helt hva vi gjør vi heller. Så kanskje vi tar oss turen:) Gjør det så kan vi få litt hjelp sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Vi er gjerne med å trener. Er det torsdager som er dagen? Vi trener ofte med trøndertollerne på torsdager, men kan gjerne bli med andre dager utenom mandager tre kommende uker, og tirsdager resten av vinteren. Onsdag er en bra dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Vi er gjerne med å trener. Er det torsdager som er dagen? Vi trener ofte med trøndertollerne på torsdager, men kan gjerne bli med andre dager utenom mandager tre kommende uker, og tirsdager resten av vinteren. Onsdag er en bra dag Eg er med på onsdag, onsdag er en bra dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Onsdag er en bra dag. Bortsett fra denne da, da skal jeg trene rundering. Men ellers blir jeg opptatt de fleste torsdager fremmover, men har ikke noe fast på onsdager. Ikke at jeg har vært på så mange sonentreninger i det siste uansett da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Æææsj kan ikke flytte det til onsdag?! Onsdagen er jeg ikke hjemme før halv åtte-åtte Dumme gløshaugen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Hvem kommer i morgen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Forelesninga mi ble flyttet, så jeg kommer i dag. Er usikker på om jeg klarer i morra også, kan ikke ta meg fri fra skolearbeid hver ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Er treffet flytta til onsdag?? Eller er det begge dager? Har møtt opp et par ganger uten at det har vært noen andre der, så hvis det er flytta til onsdag hadde det jo forklart en del Hadde tenkt å komme en tur i morra, hvis det ikke høljeregner. I dag rekker jeg det nok ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts