Nikitaf Skrevet 23. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2011 i dag er min flotte Lukas 11mnd... Siter
Kaja Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Han har så utrolig fine tegninger han gutten der altså <3 Siter
Nikitaf Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2011 Ååh så fiiiin Jaa:D Han er sikkelig Herlig Han har så utrolig fine tegninger han gutten der altså <3 Jaa, takk for det Siter
Missy- Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 DESIDERT den peneste BC jeg har sett Siter
Eira Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Så utrolig fine tegninger han har! Utrolig fin BC hva slags kamera bruker du? var veldig fine bilder Siter
Nikitaf Skrevet 30. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2011 DESIDERT den peneste BC jeg har sett Tusen takk for det Så utrolig fine tegninger han har! Utrolig fin BC hva slags kamera bruker du? var veldig fine bilder Takk takk Han er herlig Jeg bruker Sony a250. Ikke det beste kameraet du kan få, men enkelt å greit Siter
Nikitaf Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2011 Vi var just på Agility Kurs Det gikk veldig bra.. Lukas var veldig flink. 2 Siter
Nikitaf Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2011 Flinke dere er! Takk Siter
Nikitaf Skrevet 26. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2011 Nå var det lenge siden jeg har lagt ut noen bilder av Lukasen.. Lukas er jo nå blitt 13 mnd Å Har tatt masse fine bilder av han , som jeg vil dele:) Siter
Nikitaf Skrevet 2. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2011 Endelig har vi fått begynt å trene litt igjen . Det er noen uker siden sist. Det er ikkje bra i det hele tatt, å jeg som har tenkt å konkurrere for første gang om 2 uker til Så vi må bare sette i gang å trene MASSE mer.. Men syntes han faktisk er veldig flink, det eneste er at merket på filmen her han hng litt etter på fri ved foten. Men tror bare det var at han begynte å bli litt sliten I dag trente vi mest fri ved fot- Litt på plass - å dekk fra holdt.. På filmen som jeg har under her fra treningen. Så begynner han å bli litt sliten, for hadde trent en del før jeg fikk filmet. Men syntes han var ganske flink for det om hehe http://youtu.be/AUshgm3meDQ Siter
borderen Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Skrevet 2. Desember 2011 Han er jo bare den kosebamsen Siter
Ia Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Skrevet 2. Desember 2011 Nydelige gutten! Er helt forelsket i tegningene hans Siter
Nikitaf Skrevet 2. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2011 Han er jo bare den kosebamsen Hehe:) Jaa, en sikkelig kosebamse au Nydelige gutten! Er helt forelsket i tegningene hans Takk for det Så koselig å høre Siter
Guest Michellus Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Jeg har så lyst til å gi han en goood klem Siter
Nikitaf Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2011 Jeg har så lyst til å gi han en goood klem Hehe:) Jaa, Han er en sikkelig kosegris Så det hadde han nok likt Siter
Nikitaf Skrevet 6. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Endelig kom det Litt snø på Sørlandet i dag Gjett om det var en som gledet seg til å ut da:) Lukas har fått den Gode Myke VinterPelsen Selv om det ikke er såå Himla mye snø enda:P En som tar helt av, Jippi kommet litt snø jeg kan rulle meg i.. Nikita Og Lukas på tur.. Siter
Irenen Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Skrevet 11. Desember 2011 Hihi, på det siste bildet der ser det ut som den andre andre forteller noe veldig viktig mens Lukas hører spent etter på hva hun har å si Mange fine nye bilder av vakringen din! 1 Siter
bikkjene Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Skrevet 11. Desember 2011 såå utrolig vakker border collie. Innmari stilig med tegningene til den og spesielt i ansiktet fordi veldig kult med halve både sort og hvit. Innmari vakker hund. Siter
MegaMarie Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Skrevet 11. Desember 2011 Han nyser ofte når vi leker sammen, kommer sikkert borti nesen så det kiler kanskje.. Hunder nyser når de er glad, så det er sikkert fordi han ble så glad når dere lekte at han nøs mye. Skikkelig stilige tegninger på han! Bildene av han ser veldig morsomme ut med de tegningene Siter
Nikitaf Skrevet 20. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Hihi, på det siste bildet der ser det ut som den andre andre forteller noe veldig viktig mens Lukas hører spent etter på hva hun har å si Mange fine nye bilder av vakringen din! hehe:) Jaa, det gjorde egentlig det Takk takk såå utrolig vakker border collie. Innmari stilig med tegningene til den og spesielt i ansiktet fordi veldig kult med halve både sort og hvit. Innmari vakker hund. Tusen Takk Såå koselig å høre at så mange liker Lukas da hehe Hunder nyser når de er glad, så det er sikkert fordi han ble så glad når dere lekte at han nøs mye. Skikkelig stilige tegninger på han! Bildene av han ser veldig morsomme ut med de tegningene AH;) Såå De gjør det jaa .. Hehe. Stilig Takk Takk Siter
Nikitaf Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Her kommer litt Vinterbilder Vi har endelig fått litt snø på sørlandet Siter
LinL Skrevet 23. Desember 2011 Rapporter Skrevet 23. Desember 2011 Kjempe fine bilder, Lukas er jo bare helskjønn. Men litt crazyeyes på hun til høyre Siter
Recommended Posts