Pringlen Skrevet 25. August 2014 Rapporter Skrevet 25. August 2014 Coq au vin ble det i dag. Laget på en dverg-cockin og en ok portugisisk vin. Er ikke mye mat som slår den retten i smak, altså Siter
laikamor Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Sjekke denne tråden for tips for middag idag, usikker på hva det blir Igår ble det middag alene, fant et par karbonader og brød i frysen Edit: Nå har jeg sett gjennom hele denne tråden, og det eneste som frister idag er pizza. Blir nok ikke det, da. Vanskelig å komme på middager for tiden. Noen tips til nettsider med middagsoppskrifter? Utenom matprat, der har jeg vært innom så mange ganger, kjekt med noe nytt Siter
Stine Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Idag blir det en pølse/potetstappe form ish. Erter, gullerot, brokkoli og pølsebiter i bunn, potetstappe oppå og toppet med litt ost på toppen som skal gratineres i ovnen. Siter
Guest Gråtass Skrevet 27. August 2014 Rapporter Skrevet 27. August 2014 I går hadde vi pulled pork med fløtegratinerte poteter og ovnsbakte grønnsaker. I dag? ???? Vi må ha noe som kan lages i stekeovn eller på grillen. Siter
Gjest Skrevet 27. August 2014 Rapporter Skrevet 27. August 2014 I dag blir det fiskegrateng av uer. Siter
laikamor Skrevet 27. August 2014 Rapporter Skrevet 27. August 2014 Ble lasagne igår, fullkorn. Idag tror jeg det blir kjøttboller, salat og noe pommes frites-greier. De to neste dagene blir det pitapizza og jalfrezi. Jalfrezi fra glass, skal ha i svinekjøttdeig istedet for kyllingbiter. Håper det smaker Siter
Aya Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Sjekke denne tråden for tips for middag idag, usikker på hva det blir Igår ble det middag alene, fant et par karbonader og brød i frysen Edit: Nå har jeg sett gjennom hele denne tråden, og det eneste som frister idag er pizza. Blir nok ikke det, da. Vanskelig å komme på middager for tiden. Noen tips til nettsider med middagsoppskrifter? Utenom matprat, der har jeg vært innom så mange ganger, kjekt med noe nytt Trines matblogg! *Elsk* 1 Siter
Tonje Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Etter samboers ønske blir det sodd.. Kjedelig mat Siter
JailyTina Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Her om dagen prøvde vi denne fra Nom Nom Paleo sammen med pasta. Det var sinnsykt godt! Vi følger ikke paleodietten til daglig, men Nom Nom Paleo-siden har veldig mange utrolig gode oppskrifter som er verdt å prøve likevel! I går var det litt mindre spenstig med medisterpølse og poteter med smeltet smør. Siter
Stine Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Helstekt svin med masse grønnsaker, stekte poteter og soppstuing! Håper soppstuingen blir god, første gang jeg prøver meg på det Siter
Lillekrapyl Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Her ble det enkelt. Fiskepinner, kokt potet og remulade. Siter
Guest Gråtass Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Mannen ville ha pølser (igjen) så da fikk jeg sushi.. nam nam, men dette ikke ha kjøkken-prosjektet begynner å merkes på matbudskjettet vårt. Siter
Pringlen Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Fredag er pizza dagen (hjemmelaget sef) Nytt av kvelden var smørstekte matrisker på (sammen med bacon, skinke osv) Den soppen var jammen digg på pizza Siter
Mardina Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Fullkorn-lasagne ble det her i dag... Fra Toro riktignok, men neste gang tror jeg at jeg skal lage den selv. Selv om den fra Toro var veldig god også.... Man skal ikke undervurdere Toro.... Siter
Stine Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Ovnsbakt torsk med bacon, poteter, gullerøtter og masse erter Siter
mokken Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Hva nå enn vi har i frysen Siter
Mardina Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 I dag ble det pytt-i-panne Resten av uken(fram til fredag) blir det: Fiskekaker m/ poteter, saus og rødkål Sheperd's pie Kjøpepizza Plukkfisk ........hvilken rekkefølge jeg tar det i, vet jeg ikke enda. Siter
Guest Gråtass Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 I dag ble det et dypdykk i fryseren og opp kom en pakke med kyllingklubber, som jeg oppdaget når jeg hadde stekt de- antageligvis har ligget litt for lenge i fryseren. De smakte ikke noe særlig, så det ble bare noen få før jeg spiste en halv pose sørlandschips og to havrekjeks til middag i stedet. I morgen blir det fiskegrateng eller ovnsbakt torsk med grønnsaker. Siter
Guest Yellow Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Prøver å bli flinkere til å bruke av det vi har før det blir kjøpt så mye nytt. I dag ble det kyllingwienerpølser med lomper, og i morgen blir det en gryte av noe av det vi alt har i hus, svinefiletkjøtt, ris, litt grønnsaker, kokosmelk og så har vi chilisaus, soysaus, Toro-poser og mye forskjellig krydder, så får bare se hva der blir i morgen. Siter
Tinkafu Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 I dag ble det rester fra søndagen, ertesuppe. I morgen vet jeg ikke. Er så matlei. Kanskje noe så enkelt som pannekaker. Siter
laikamor Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 Ferdig med ukas meny. Skal egentlig være sunne, men blir en del som ikke er så sunt. Da begrenser vi heller mengden, og spiser mye salat ved siden av, så hvertfall kaloriene blir noenlunde innafor Idag: baguetter med tacokjøttdeig og ost. Salat ved siden. Onsdag: tomatsuppe med kjøttdeig og egg. Torsdag: Grøt Fredag: Pizzabaguetter og salat Lørdag: Hjemmelagde hamburgere i brød og med salat Søndag: Hvit fisk med poteter og raspet gulrot. Siter
Stine Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 Idag blir det pai med spinat, brokkoli og kylling, serverer salat ved siden av. Paibunnen er lagd av grovt mel og mager kesam Siter
turbogutten Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 I dag blir det kyllingbaguett, i morgen kyllingsalat, torsdag og fredag blir det fårikål, lørdag blir det quesadillas og søndag tenkte jeg vi skulle grille Siter
Ingvild Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 Skal spise ute i morgen og drar på hyttetur på fredag, så vil lage et eller annet som holder i alle fall til middag i dag og torsdag, og gjerne lunsj en dag eller to. Har fire kyllingfileter i kjøleskapet som må brukes eller fryses, samt brokkoli, paprika, løk, gulrot, chili, hvitløk, matfløte, rømme, tacosaus, avocado, cherrytomat (ja, én) og en del tørrvarer. Forslag? Siter
Recommended Posts