Frisbee Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Tenkte jeg skulle lage en bildetråd for Pia sitt aller siste valpekull, uke for uke. Nå er det jo ikke så mye å se enda, men jeg synes det er artig å se utviklingen helt fra starten. Nå er de jo allerede 2 uker gamle, så litt sent ute er jeg. Men vi begynner på begynnelsen likevel Tre dager gamle: 1 uke: 2 uker gamle: Nå har de åpnet øynene, og kan høre meg! Da blir de plutselig så mye mer valper!
Snickers Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Herrefred, noe så nydelig De er kanskje ikke bestilt enda? hihi!
Yodel Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Søte valper, stilige bider! Er det lerret du har som bakgrunn?
[email protected] Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Naw så nydelige Gleder meg til å følge utviklingen deres!
Frisbee Skrevet 20. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2011 Ah glemte jo den ene tispa som viser frem hvor elegant hun er i farta: (Mamma sitt sengetoy som er bagrunnen ) Den ene tispa (vet ikke hvilken enda) trenger vi forvert til
Synnikken Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Hvordan ser mamma og pappa ut og hvem er de?
Frisbee Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 3 uker gamle og har begynt å spise litt grøt! Herlig klumsete ! De var så fulle av grøt i fjeset at skikkelige bilder måtte vente til dagen etter: Mor heter forresten Sunborne Fighting For Freedom, Far heter Smedjanas Laroche. Skal se hva jeg kan finne av bilder av dem
Guest Jonna Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Søte små griser Hva er kennelnavnet deres? Prøvde finne link til kennelen på NSSK sine sider, men klarte ikke finne det. Har du bilder av foreldrene også?
Frisbee Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Sunborne Kennel. Facebooksiden vaar er nok det naermeste du kommer en hjemmeside for tida. https://www.facebook.com/SunborneKennel Kullet har eget album her Der ligger ogsaa bilder av begge foreldrene. ("Profilbildet" til siden er valpenes Mormor. Morfar til valpene kan finnes i albumet "Vaare hunder". Han heter Smedjenas Pastillo)
Guest Jonna Skrevet 1. April 2011 Rapporter Skrevet 1. April 2011 Sunborne Kennel. Facebooksiden vaar er nok det naermeste du kommer en hjemmeside for tida. https://www.facebook.com/SunborneKennel Kullet har eget album her Der ligger ogsaa bilder av begge foreldrene. ("Profilbildet" til siden er valpenes Mormor. Morfar til valpene kan finnes i albumet "Vaare hunder". Han heter Smedjenas Pastillo) Takk Bare av ren nyfikenhet, da jeg er på starten av å gjøre meg kjent med rasen, er det en grunn til at dere ikke er oppført som oppdrettere på NSSK? Send meg gjerne PM
potifa Skrevet 1. April 2011 Rapporter Skrevet 1. April 2011 Herlighet så utrolig søte! Det var ikke nok med et fristende sheltie kull her...
Frisbee Skrevet 1. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2011 Ang hvorfor vi ikke staar paa listen, er vel rett og slett fordi vi var ikke blandt de som automatisk ble oppfort, og ettersom vi ikke har hatt noen spesiell interesse av det, ble det aldri noe av at vi gjorde noe med det heller
Guest Jostein Skrevet 1. April 2011 Rapporter Skrevet 1. April 2011 Ang hvorfor vi ikke staar paa listen, er vel rett og slett fordi vi var ikke blandt de som automatisk ble oppfort, og ettersom vi ikke har hatt noen spesiell interesse av det, ble det aldri noe av at vi gjorde noe med det heller Men Sunborne sto på oppdretterlista før vet jeg? Så rart.
Frisbee Skrevet 1. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2011 Men Sunborne sto på oppdretterlista før vet jeg? Så rart. Gjorde vi det ja? Det visste jeg faktisk ikke (saa mye sjekker jeg lister...). Da maa man vel nesten snakke med de som redigerer listen deres for aa faa et skikkelig svar. Kan de ha hatt oss der, mens vi hadde hjemmeside? og fjernet det naar vi la ned siden? Bare gjetter jeg naa. Edit: mysteriet er løst. Spurte mamma om hun visste hvorfor, og hun mente at hun for en lang tid tilbake hadde "reservert" seg mot å ha kennelnavnet på listen. Skeptisk som hun var til internett, syntes hun nok det var greiest slik. Og de eldste er nå fortsatt eldst, og min mor er fortsatt sjæf, så slik er det med den saken. Tenkte meg nok at hun aldri ville gjort noe for å komme med på en slik liste, men at hun hadde vært så sta at hun hadde reservert seg mot det, hadde ikke jeg fått med meg Heldigvis har hun myknet opp til internett litt med årene. Nok til å hvertfall ha egen facebookside til å legge ut bilder av hundene og valpene. Det koser hun seg veldig med
Frisbee Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2011 4 uker gamle De har flyttet inn på stua, løper gjerne rundt på gulvet. Det blir vanskeligere og vanskeligere for hver uke å få dem til å “posere” pent. Nå er de jo så raske til å løpe logrende mot kameraet, at det er nesten umulig å rekke å ta bildet før de snuser på linsa
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar