SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Men hallo, dette er en stuetråd, frøken! Hahahaha! Feil tråd! Jeg har jo alt posta i denne! Snakker om eksponeringsbehov, hallo! 1 Siter
sham Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Slik ser sofakroken i sentrumsleiligheten min ut- når vi ikke befinner oss i mannens hus 1 stk sliten Casper snorker på gulvteppet i kveld Jeg elsker den tapeten. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Siter
Quintinus Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Jeg elsker den tapeten. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Den er kjøpt hos "Carlsen i Dræggen", i Bergen Siter
Kensington Gate Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Mitt evighetsprosjekt... Huset er fra slutten av 1700-tallet eller begynnelsen av 1800-tallet. Jeg har strippet bort alt som er nytt bortsett fra badet. Fornøyd med tømmerveggen, men mangler lister rundt vinduene, blant annet. PS. Du kan da virkelig ikke påstå at du kan gjette deg til hvor i sofaen jeg pleier å sitte??! 9 Siter
Toril Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Mitt evighetsprosjekt... Huset er fra slutten av 1700-tallet eller begynnelsen av 1800-tallet. Jeg har strippet bort alt som er nytt bortsett fra badet. Fornøyd med tømmerveggen, men mangler lister rundt vinduene, blant annet. PS. Du kan da virkelig ikke påstå at du kan gjette deg til hvor i sofaen jeg pleier å sitte??! Av alle flotte stuer her.... Så er det din jeg aller helst vil ha,den er som laget til meg og gutta :heart: 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Av alle flotte stuer her.... Så er det din jeg aller helst vil ha,den er som laget til meg og gutta :heart: Det blir til salgs i år *hint hint* 3 Siter
SaraS Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Skikkelig dårlig mobilbilde, men man ser da hvordan stua ser ut 2 Siter
borderen Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Mitt evighetsprosjekt... Huset er fra slutten av 1700-tallet eller begynnelsen av 1800-tallet. Jeg har strippet bort alt som er nytt bortsett fra badet. Fornøyd med tømmerveggen, men mangler lister rundt vinduene, blant annet. PS. Du kan da virkelig ikke påstå at du kan gjette deg til hvor i sofaen jeg pleier å sitte??! Helt fantastisk fint! SÅNN stue skal jeg ha en gang! 2 Siter
Maria Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Helt fantastisk fint! SÅNN stue skal jeg ha en gang! Enig! Selv om jeg må male alt hvitt Siter
pippin Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Skikkelig koselig med litt "hyttepreg" i stua! Siter
Benedicte Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg har flyttet for en stund siden, men her er stuen min 1 Siter
Renate A Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Så fint du har det, Benedicte Har du flyttet til Oslo nå? Siter
Benedicte Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Så fint du har det, Benedicte Har du flyttet til Oslo nå? Takk! Har bodd i og rundt Oslo de siste fire årene Siter
Renate A Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Takk! Har bodd i og rundt Oslo de siste fire årene Har ikke du bodd litt utenfor Oslo i det siste, eller blander jeg nå? Siter
Benedicte Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Takk Enits Har ikke du bodd litt utenfor Oslo i det siste, eller blander jeg nå? Jo, i Akershus (bor i Akershus nå også, like ved Kolbotn), men har holdt meg i området de siste årene hvert fall Siter
Yodel Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Dette bildet er fra i dag, fra den ene delen av stua ( vi har forholdsvis stor stue). De to stolene er massasje-reclinere og ble kjøpt på impuls i går. Det var EGENTLIG meningen å kjøpe noen lenestoler til gutta, men disse er alt blitt konfiskert av de, så da går det vel for det samme? Legg merke til at stoler, puter, sofaer, bord, tepper matcher med valpene Siter
Benedicte Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Veldig fin stue, Benedicte, men da jeg så vinduet langt oppå veggen tenkte jeg brått på en repotasje som jeg leste i går ang utleie-leiligheter og krav til disse. Gjelder ikke det soverom? Jeg har ikke peiling, men vet at det er krav til sånne og sånne vinduer der i tilfelle brann Har to vinduer i stuen forøvrig, og kunne egentlig ikke brydd meg mindre.... Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Snart kan jeg også poste her Siter
Quintinus Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg har også flyttet, og derfor fått ny stue! Vi stortrives... 14 Siter
LilleZara Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg har også flyttet, og derfor fått ny stue! Vi stortrives... Synes du skal komme å ordne til stuen min! Du har virkelig god smak! Siter
Benedicte Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg har også flyttet, og derfor fått ny stue! Vi stortrives... Wow, nydelig!! Siter
Quintinus Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 OMG så fin stue Quintinus! Takk! Er veldig fornøyd med den selv... Siter
Recommended Posts