Guest Michellus Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Så fint og koselig folk har det Stua vår ser ut som et bomba horehus akkurat nå Siter
Tollertassen Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Her er stuen vår, kanskje ikke de beste bildene;): Siter
Caroline Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Stua mi kan sees her, men sånn normalt ser den litt mer sånn ut: Kroken ved kjøkkenet: Har ommøblert litt igjen i anledning kurset i linken over, og enn så lenge er det fortsatt sånn... Men sånn så det altså ut før kurset: Har endelig fått ånden over meg og hengt opp noen bilder... Ideelt sett vil jeg ha meg noen nye rammer (jeg liker ikke å ha ulike rammer på bilder hengende ved siden av hverandre), men det får bli etterhvert, det ble hvertfall mindre nakent. Siter
Rottisembla Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Her er stua enn så lenge, den er litt preget av studenttilværelsen så pensumbøker ligger overalt. Edit: må jo legge til at Embla har en liggepute bak sofaen så hun er ikke glemt Siter
Maria Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 ohh.. kan jeg få lov til å rydde litt først? Så skal jeg ta bilder av "stua" mi jeg altså. Siter
Raksha Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Mange fine stuer her! Tror dere skal få slippe min Slitt malt tregulv, sofaer som ikke matcher, to forskjellige tapeter på veggene og i det heletatt 2 Siter
trulte Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Så koselig og ryddig dere har det alle sammen! :-) Her er det bare rot... Tenkte å på puppene til Siri i filmen av henne og Tinka, så ut som de var på tur ut når tid som helst Siter
Guest Lilli22 Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 To forskjellige farger på sofaene men sånn går det når man har en sofa fra før og får en annen sofa så og si nesten gratis. Da klarte vi ikke si nei til det =) Greit med flere sitte plasser. =) Lyst på større bord da, Har bare dette dumme bordet som ikke duger til noen ting hehe Siter
Enits Skrevet 21. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Synes det var tøft med forskjellig farge på sofaene jeg Siter
SFX Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Mange fine stuer her! Tror dere skal få slippe min Slitt malt tregulv, sofaer som ikke matcher, to forskjellige tapeter på veggene og i det heletatt Du, det heter fondvegg når en har en annen farge på den ene veggen, og er meget korrekt interiør nå. Min stue gidder jeg ikke ta bilde av nå, den er så naken og nedpakket. Gi meg et halvt år eller tre, så kan jeg heller vise ferdig oppusset stue dit jeg flytter Siter
simira Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Tatt før utleie når vi skulle til England. Det er absolutt ikke alltid så ryddig der... Og for tiden uten gulvtepper, da det ble hull i dem på mystisk vis... Siter
MegaMarie Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Digger det! Så fint folk har det! Og ryddig Vell, folk rydder vell før de tar bildet Dødskoselig liggeplass til Tinka da! Meg og vil ha Forresten er jeg veldig interessert i å se hva dette puppesnakket er Siter
SiriEveline Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Dødskoselig liggeplass til Tinka da! Meg og vil ha Forresten er jeg veldig interessert i å se hva dette puppesnakket er Nå trodde jeg du mente Tinka til Ingvild, og skulle til å si at det faktisk er hennes seng, men regner med at du mener min Tinka Hun elsker å sitte å titte på livet utenfor! Var egentlig meningen å ha i entreen, men passet bedre i vinduskarmen til snuppa! Pupper blir det ikke noe mer offentlig visning av! Men ny lekefilm er aktuelt Siter
Guest Lilli22 Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Skrevet 21. Mars 2011 Synes det var tøft med forskjellig farge på sofaene jeg Hehe =) Ja det matcher jo litt da =) Temaet går i hvitt og rødt hos oss =) Så fint folk har det! Og ryddig Vell, folk rydder vell før de tar bildet Nei jeg har det ryddig hele tiden jeg Siter
Maria Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Skrevet 22. Mars 2011 Da har jeg fått tatt noen bilder av min nydelige studenthybel (litt i overkant av 30 kvm). Er ganske fornøyd forholdene tatt i betraktning. Stygge vegger, vegghyller, dørkarmer mm. som vi ikke får gjort så mye med. Har prøvd å sette litt personøig preg på det, så hos oss er det vesentlig finere enn i naboleiligheten, som fortsatt kun har møblene som studentsamskipnaden leier ut med. Og vi bor i det minste billig! Her er i alle fall deler av "stua" mi Siter
Guest Lilli22 Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Skrevet 22. Mars 2011 Da har jeg fått tatt noen bilder av min nydelige studenthybel. Er ganske fornøyd forholdene tatt i betraktning. Stygge vegger, vegghyller, dørkarmer mm. som vi ikke får gjort så mye med. Har prøvd å sette litt personøig preg på det, så hos oss er det vesentlig finere enn i naboleiligheten, som fortsatt kun har møblene som studentsamskipnaden leier ut med. Og vi bor i det minste billig! Her er i alle fall deler av "stua" mi Det så veldig koselig ut =) Siter
Enits Skrevet 22. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2011 Det så veldig koselig ut =) Signerer! koselig og billig, kan det bli bedre? Siter
Maria Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Skrevet 23. Mars 2011 Hehe! Takk for at dere liker "stua" mi Ennå bedre - jeg er i gang med å lage egne møbler, som antakelig vis får vente med å bli plassert til vi flytter en gang i fremtiden. Det er billig det! Fikk ikke med den på bildet, men jeg har laget en oppslagstavle i stua av en gammel billedramme og hønsenetting som jeg rett og slett digger! Likner litt på denne http://4.bp.blogspot.com/_Pj43wo4DzGw/S1tMzmAwu2I/AAAAAAAAA04/CoVlI2Tr6Vg/s1600/kj%C3%B8.jpg Siter
Maren Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Skrevet 23. Mars 2011 bor i en 29 kvadrat leilighet, så vet ikke om stua er så fin jeg, kjøkken og stue i ett liksom Siter
jma Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Skrevet 23. Mars 2011 mange fine stuer likte spesielt godt stua til Tollertassen. Her er stua vår... Også må jeg vise skiltet som henger i gangen Siter
Banshee Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Skrevet 23. Mars 2011 Også må jeg vise skiltet som henger i gangen Det MÅ jeg ha! Lekre stuer her, tror ikke dere får se bilde av vår med det første Siter
Synnikken Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Skrevet 23. Mars 2011 Min stue.. håper dere overlever litt hundesnop og rot Siter
tm100021 Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Skrevet 23. Mars 2011 Min stue.. håper dere overlever litt hundesnop og rot Så fint! Hadde dog aldri forestilt meg at du hadde så farkerik stue 1 Siter
Monab88 Skrevet 23. Mars 2011 Rapporter Skrevet 23. Mars 2011 Del 1 av stua Del 2 av stua Del 3 av stua Stellebordet Siter
Recommended Posts