Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingvilds EFIT 1. mars 2011


Ingvild

Recommended Posts

Jada jeg veit at dagen ikke er helt over ennå, men jeg skal straks legge meg, og det er vel grenser for hvor interessant det er å se et bilde av hundesonen-logoen? (Hvis du mot formodning syns dette er det mest spennende som finnes her i verden, kan du jo bare scrolle opp til toppen av siden og innbile deg hvordan logoen hadde sett ut på et bilde.)

Dette har i grunnen vært en ganske koselig og fin dag, men jeg har allikevel helt elendige EFIT-bilder! Allikevel, here goes:

Klokka ni stod jeg opp og vurderte været i forhold til hvor mye klær jeg ville trenge å ta på/med meg. Visste dere forresten det, at jeg ikke trenger termometer eller å gå ut for å vurdere hvor kaldt eller varmt det er? Det er jo bare å se på om lufta ser våt eller mild eller kald ut, er det sol, er det grått, er det bare overskyet, blåser det, har det snødd siden i går. (Og ikke minst: Hva har de som er ute nå på seg? Ser det ut som om de fryser?)

5490159008_6e23ff64f7_z.jpg

Klokka ti var jeg egentlig klar til å dra, men det var litt i tidligste laget. Derfor måtte jeg ta en nøye vurdering på hvilken av de to VM-luene mine jeg skulle ta på meg.

5489563559_d08f9fe8a9_z.jpg

Klokka elleve stod jeg på Majorstua og ventet på venninnen min. Jeg syns i grunnen det er ganske koselig å vente jeg, i alle fall på Majorstua, for der er det alltid så mange morsomme folk jeg kan studere mens jeg venter. Alt fra fjonge vestkantgutter til selgere med sleipe triks og =Oslo-selgere og gamle damer som går på Samson.

5490159898_eb88d173c4_z.jpg

Klokka tolv hadde jeg nettopp gått av t-banen ved Frognerseteren. Det er forøvrig helt utrolig hvor treig Holmenkollbanen er! Hadde nesten vært raskere å gå vøtt.

5489564393_1b0f61c345_z.jpg

Klokka ett hadde vi fått fyr på grillen og lagt ølboksene til kjøling i snøen, også ventet vi på at de første løperne skulle komme forbi det punktet i løypa vi satt på. Etter at noen løpere hadde kommet forbi, fant vi forøvrig ut at vi burde hatt både startlister (så visste vi hvem som gikk forbi) og radio (så kunne vi fulgt med på hvordan det faktisk gikk), men vi hadde det da trivelig allikevel, vi!

5489564795_6c8d369b67_z.jpg

Klokka to hadde jeg bart. Jägerbart.

5490161010_aba9deda28_z.jpg

Klokka tre begynte den stappfulle t-banen å trille ut fra Holmenkollen t-banestasjon. En lang og klam reise ned til Majorstua igjen...

5490161350_58dddfd7a5_z.jpg

Klokka fire oppdaterte jeg meg på diverse nettsider.

5490161680_eef57fecd5_z.jpg

Klokka fem stekte jeg to pølser og kalte dem middag.

5490162030_303013c1e2_z.jpg

Klokka seks bygde jeg et kråkeslott i Sims.

5489566673_d2d6571912_z.jpg

Klokka sju drakk jeg en kopp kakao og så Dagsrevyen.

5490162868_1ea4c84178_z.jpg

Klokka åtte så jeg den siste episoden av serien Håkon & Haffners byggeklosser. Kjempekoselig og interessant tv-serie! Og Håkon er den eneste trønderen som kan snakke på tv uten at det blir flaut. (Ja, selv vi trøndere syns det som oftest er veldig ubehagelig å høre vår egen dialekt på tv, tenk det!)

5489567569_f3d64fa009_z.jpg

Klokka ni hadde jeg tatt en dusj, og lakkerte negler mens jeg hørte på Solis String Quartet og stotrende prøvde å henge med på den italienske teksten selv om jeg overhodet ikke kan synge, og i alle fall ikke synge på italiensk (enn at de synger fortere enn de prater, det skulle man ikke tro var mulig).

5489567985_e96823df58_z.jpg

Klokka ti strikket jeg på sokken min mens jeg så Trygdekontoret (rent tidsfordriv, det er jo egentlig ikke så veldig interessant).

5490165650_9cb303673d_z.jpg

Og det var vel i bunn og grunn min dag! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en meget koselig dag, men du - har du sluttet å studere??? :icon_confused:

Uhm ja du nå skal du høre her! Jeg var på universitetet torsdag forrige uke! Og jeg har tenkt meg avgårde i morgen. Også har jeg vært litt snufsete, så da har jeg ikke villet sitte på lesesalen, for det er så irriterende når andre studenter er forkjølet. Og dessuten så har jeg ikke kjøpt pensum i tre av de fire fagene mine, så da er det grenser for hvor mye jeg får lest, sant. Og dessuten er det jo bare to uker siden jeg kom hjem fra Edinburgh, så jeg sliter litt med å komme tilbake til hverdagsrutiner fremdeles. Også er det jo ikke VM hver uke heller, så jeg må jo prioritere det, da!

(Også fikk jeg alt for gode karakterer til jul, så nå har bakhodet mitt overbevist meg om at jeg ikke trenger å lese så mye (lite) dette semesteret som jeg gjorde forrige semester.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en koselig dag! Men du, jeg får litt sånn pensjonistvibber altså! Du

* bruker tid på å vurdere hvilken vm-lue du skal bruke

* syns det er koselig å vente på Majorstuen for da kan du studere folk

* klager på t-banen :icon_confused:

* strikker mens du får tiden til å gå ved å se på Trygdekontoret

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm ja du nå skal du høre her! Jeg var på universitetet torsdag forrige uke! Og jeg har tenkt meg avgårde i morgen. Også har jeg vært litt snufsete, så da har jeg ikke villet sitte på lesesalen, for det er så irriterende når andre studenter er forkjølet. Og dessuten så har jeg ikke kjøpt pensum i tre av de fire fagene mine, så da er det grenser for hvor mye jeg får lest, sant. Og dessuten er det jo bare to uker siden jeg kom hjem fra Edinburgh, så jeg sliter litt med å komme tilbake til hverdagsrutiner fremdeles. Også er det jo ikke VM hver uke heller, så jeg må jo prioritere det, da!

Hohoho, får håpe du får inn rutinene igjen før påskeferien :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en koselig dag! Men du, jeg får litt sånn pensjonistvibber altså! Du

* bruker tid på å vurdere hvilken vm-lue du skal bruke

* syns det er koselig å vente på Majorstuen for da kan du studere folk

* klager på t-banen :icon_confused:

* strikker mens du får tiden til å gå ved å se på Trygdekontoret

:whistle:

Ja, men altså, jeg lever virkelig som en pensjonist om dagen. Hver eneste dag er lik og full av dødtid. :ahappy:

Hohoho, får håpe du får inn rutinene igjen før påskeferien :whistle:

Påskeferien? Det er jo da sommerferien min begynner det. Etter påska har jeg nemlig ikke flere forelesninger, bare eksamener, men de trenger jeg jo ikke å lese til! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, to ting:

1) I loove lommelerka!

2) HVA slags nettsider er det du oppdaterer deg på, sa du?!? :icon_confused:

1) I KNOW! :ahappy:

2) :whistle: Radioresepsjonen sine nettsider. Er ikke så crazy som det ser ut. :ahappy:

Hahaha jeg er totalt enig, det er flaut å høre trøndersk på tv! Glad jeg ikke er den eneste som synes det (og jeg kan si det, fordi jeg snakker trøndersk innenfor husets vegger).

Hva var den barten for noe?

Koselig dag da :blink:

Barten er verdens kuleste lommelerke :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...