SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Sjøl de som planlegger en aussie om 2 år bør jo lære seg å groome dem! Tidlig søndag morgen pakka derfor Marianne og jeg inn Villa, Marvin, Imouto og mitt kjekke stellebord (digert, for å seinere ha plass til aussien) i Mariannes bleike postmann Pat-bil, og dro avgårde til grenseland. Caroline gjør alle andre misunnelige på blåseren sin, for sjøl om Tíbrá ikke røyter så tett opptil Crufts, så fikk den blåseren jaggu av mye pels, altså... Saeta ser ikke heelt ut som seg sjøl, dersom man kun har truffet henne på utstilling. Alternativ måte å klippe negler på... Satea er rutinert. Det er forsåvidt Ville-pill også (og Marianne veeeldig konsentrert!). Nikita prøver å få i gang sofa-fest, men Mack ser ut som han ombestemt seg. Intet bord fikk være tomt! Pumi-gutt. Donovan synes han er fin nok snart... Villa tar seg en velfortjent Diva-strekk i SIN stol. Ungene måtte være på lekerommet. Avalon, Imouto og Sirius.
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Verdens vakreste Tíbrá! Ferdig! "Akkurat oppi her har jeg hørt at det er skikkelig effektivt å tisse, assa!" Skjønneste galskapen Avalon Stille før stormen... Something stirres in the east... "Herregud, der kommer det!" "Jeg lager tøffere grevlinglyder enn deg, så!" Dårlig bilde, bare så veldig festlig med de ørene. Representin' group five! "Avalon, Avalon, se meg, se meg!" "Herregud, det skjer igjeeen!" Knertmonstret måles til 34 cm som 5 mnding. Litt etterlatenskaper må man regne med... Tanninspeksjon. Fleeceløven er helt utslitt av leking, herjing, grooming og det å være i stor gruppe.
Djervekvinnen Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Takk for at du delte med oss andre. Det var moro å se bildene fra dagen
Diffi Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Så artig å se bilder fra dagen Synd jeg ikke fikk vært med. Håper på at det blir groomingkurs igjen siden!
Anette Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 hahahaha. Grenseland du Fine bilder!
Benedicte Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Det så veldig kjekt ut! Hvem er den røde aussien?
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Det så veldig kjekt ut! Hvem er den røde aussien? Det er Nikita til Kari.
Monica123 Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Flotte bilder og jeg er enda litt misunnlig Håper jeg får vært med neste gang
SoppenCamilla Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Skrevet 28. Februar 2011 Fine bilder! Og fine, nygrooma hunder.
potifa Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Kjempe flotte bilder! Tibra ser ut som verdens flotteste bamse, aldeles nydelig Måtte trekke på smilebåndet av herlige Saeta som virket godt vant og avslappet på bordet
rottmaneier Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Fine bilder! Ser ut som en innholdsrik dag
Wanderlust Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Ser ut som dere hadde en fin dag. Fine bilder Sjøl de som planlegger en aussie om 2 år bør jo lære seg å groome dem! Tidlig søndag morgen pakka derfor Marianne og jeg inn Villa, Marvin, Imouto og mitt kjekke stellebord (digert, for å seinere ha plass til aussien) i Mariannes bleike postmann Pat-bil, og dro avgårde til grenseland. Noe jeg ikke har fått med meg? Bor Villa hos Marianne nå?
SandyEyeCandy Skrevet 1. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Noe jeg ikke har fått med meg? Bor Villa hos Marianne nå? Jupp, lille Pill har vært der i snart 6 mnd, henne!
Wanderlust Skrevet 1. Mars 2011 Rapporter Skrevet 1. Mars 2011 Jupp, lille Pill har vært der i snart 6 mnd, henne! Hehe, ikke alt man klarer å fange opp Men så koselig da
Guest LXT Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Skrevet 2. Mars 2011 Ja det er veldig koselig med lille Pill i hus altså Og Marvin synes det er kjempestas med en frøken til selskap. Fine bilder Sandra, det var en veldig hyggelig dag! Selv om jeg tror det blir en pitteliten tur til innom Caroline når Aussiene er i hus, for litt mer stelletips Men da kan man slå sammen tips og kaffeslaberas
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar