Kensington Gate Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Skrevet 8. Januar 2012 Pappa KORAD SUCh Twin City Beyond The Sea + Mamma SUCh NUCh Seamist Snowstar = Seamist Lavender Ice 1 Siter
soelvd Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Er det denne Dream'en kanskje? Trente litt med dem før, en gang i tiden da jeg bodde litt lenger syd i landet (og faktisk trente) Helt riktig det, der har du pappa Dream. Aaah, han er så fin :-) 1 Siter
Malamuten Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Her er foreldrene til Kodak, hannen jeg har nå: http://plus.google.com/u/0/photos?tab=mq&safe=on&gpcaz=23ddde70#photos/100721136122959341310/albums/5696020190837108881 Mor er svart/hvit, far er rød/hvit. Fikk ikke til og legge inn bildene her. Foreldre til Pia, tispa som nå er adoptert bort til ei venninde: ligger på samme linken: Den grå man ser forfra er mor og den grå man ser fra siden er far Edit: Det gikk vist ikke... Hmm.. Får se på det litt senere Siter
idaemiliee Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Far: NUCH Tussatollerens Nemjaxx + Mor: NV-09 Jenwill's Xentie Kiara Frøkna mi: Leela by Kijaxx Siter
Yen Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Dette er da Crubow's Just Blue for Me - Luka til daglig! Bildene av foreldrene til Luka er lånt fra oppdretters hjemmside. (www.crubow.com) Dette er pappa'n til Luka - Lynmead Let's Go Black. Og dette er mamma'n - NUCH Crubow's Zhootztar Blue Rose. Siter
Carina Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Mamma SUCh NUCh Seamist Snowstar Guri for en vakker collie! De var nå flotte alle tre egentlig, likte denne "typen" eller hva jeg skal si. Har ikke peiling på rasen. Siter
Kensington Gate Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Dette er da Crubow's Just Blue for Me - Luka til daglig! Hyggelig med flere collies her. Guri for en vakker collie! De var nå flotte alle tre egentlig, likte denne "typen" eller hva jeg skal si. Har ikke peiling på rasen. Hyggelig at du syntes - disse er av amerikanske linjer (det er det jeg foretrekker og personlig tolker som nærmest FCI-standarden). Akkurat disse er også avlet for bruks. Mormor til den du plukket ut var SBCh SUCh. Mackenzie har to søstre som snart er ferdigutdannede redningshunder - en i NRH og en i tyske Røde Kors (ID-spor). Selv har hun gjort veldig lite, hvilket jeg stadig har dårlig samvittighet for. Her er mer av mamma Ice: http://seamistcollies.com/ice.html Siter
[email protected] Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Mor: Kicki Av Nixenspitze Far: Prince Leo Av Nixenspitze = Waluna Av Nixenspitze 3 mnd. 1 Siter
Orca Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Her er Dixien min: Og her er hennes mor, en feit cocker spaniel, tror hun het Blue Classic Black Shining Moves eller noe sånt, Pønky til daglig. ble desverre avlivet for noen år siden: Faren har jeg desverre ingen bilder av, for han er det ingen som vet hvem er De som eide moren hadde noen mistanker, men jeg fikk aldri noe klart svar ut av dem, noe som irriterer meg grønn! Men kanskje Dixie og søsknene kan gi noen pekepinn, om noen kommer på noe lurt? Søsteren Lotta: Broren Dilko, korthåret og ble Blue Roan: Vi har holdt en knapp på border collie, men er ikke sikre. Siter
Recommended Posts