Frisbee Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Starter traaden vaar med ett par bilder med tema: Valentinesday :rolleyes2: Ogsaa ett som jeg bare har lekt meg litt med da Mer av de bildene, samt video av Frisbee som trener paa aa gi Isha-bikkja hjertet, paa bloggen i denne posten, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Så flotte bilder! *Misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Fy fader, tenk å ta så fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Kjempe fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Kan vi ikke bare være enige alle sammen om at beardiser er de fineste av alle hunder, så slipper vi å diskutere det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 4. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Haha, saa enig Tusen takk for fine ord ! Har sendt inn det ene bildet til Pet Shop girls Valentines konkurranse i dag. Hvis dere er innom, og dere ikke har noen spesiell favoritt, blir jeg glad om dere vurderer aa legge inn en stemme paa dem :rolleyes2: Link til alle bidragene her Selv falt jeg litt for de hundene som var utkledd som et brudepar <3 Artig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 4. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2011 Selvsagt ingen tvil om peneste, herligste og go'este hunderasen bearded collie. Skjønner ikke hvorfor ALLE ønsker seg en eller to slike... Kjempefine bilder! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2011 Kan vi ikke bare være enige alle sammen om at beardiser er de fineste av alle hunder, så slipper vi å diskutere det mer? Helt enig. Haha, saa enig Vi er tydeligvis enige Jeg er også veldig enig...men har ikke egen beardis enda da... Selvsagt ingen tvil om peneste, herligste og go'este hunderasen bearded collie. Skjønner ikke hvorfor ALLE ønsker seg en eller to slike... Kjempefine bilder! Susanne I doooooo! En vakker vakker dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 5. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2011 Tinka måtte jo også få være med på Valentines-shoot! Synes hun er mye vanskeligere å finne på noe for. Beardisen passer i hvertfall fint sammen på bilder, mens Tinka jobber best alene ... eller sammen med en teddybjørn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 14. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2011 Slenger paa et par bilder av Tinka som jeg synes ble ganske bra. Den bikkja er jo totalt håpløs å ta bilder av. Har lagt inn noen "mindre heldige" bilder av henne på bloggen min i dette innlegget, men de behøver jeg liksom ikke poste her... De som ble litt bedre: Synes bildet av Tinka og lille pusen som hilser ble veldig koselig. Det er et av de aller forste gangene de var saa nære hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 14. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2011 Carlisha og Chloe, a match made in heaven! Carlisha liker alt som er lite og søtt, Chloe liker alt som er varmt og mykt! Flere bilder av de to paa bloggen her Happy Valentines Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2011 Carlisha og Chloe, a match made in heaven! Carlisha liker alt som er lite og søtt, Chloe liker alt som er varmt og mykt! Flere bilder av de to paa bloggen her Happy Valentines Det der må da være et av de aller fineste beardisbildene jeg har sett! Og jeg har sett noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 20. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2011 Tusen takk Pippin&Symra! det var veldig veldig koselig sagt! Heksehundene mine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2011 Jeg skulle gjerne hatt en beardis, hadde de bare ikke vært sååå hårete. Meg og pelsstell går liksom ikke hånd i hånd. Jeg kan strekke meg til flat- og goldenpels i lengde, but that's it. Finfine bilder og hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 20. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2011 Tusen takk Pippin&Symra! det var veldig veldig koselig sagt! Heksehundene mine: Tar du bildene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 21. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2011 Tar du bildene selv? Ja, vanligvis tar vi bilder midt på natta når jeg kjeder meg. Snille tålmodige bikkjetroll som bare logrer og er glade til tross for alt jeg finner på midt på natta. Tinka kan også være heks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 25. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2011 Noen bilder fra Gaarsdagen Har jo vaert syk noen dager saa alt bikkjene har faatt av aktivisering har vaert ute i hagen. Carlisha: Frisbee: Tinka: Pelsterapi!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 25. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2011 Åh, nydelige bilder som vanlig Ser ut som om de koser seg i snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 3. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2011 Har provd meg paa ett gruppebilde av alle dyra i dag Her er et bilde av Chloe og Carlisha. Har lagt ut bilde av de tidligere, men jeg synes de er saa herlige sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 3. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2011 Pelsterapi!: Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 5. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2011 Video av trolla paa tur For storre video kan du se bloggen min her: http://carina.isay.no/2011/03/04/747/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 8. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Turbilder Carlisha Frisbee Begge trolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 15. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2011 Verdens herligste Frisbee har bursdag! Tenk at den lille gutten min har blitt seks år allerede! Gratulerer med dagen, gode, glade, fantastiske Frisbee min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 19. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2011 Tinka har kommet seg bra etter operasjonen, og i dag var paa tur uten Beardisene Ogsaa et par bilder av Beardisen paa tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar