Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg traff en hund i matbutikken!


simira

Recommended Posts

Rart at det blir krig i verden? :rolleyes2:

Å gidde å irritere seg SÅÅÅÅ mye for dette - når man er hundeeier selv og faktisk ikke bør plages noe enormt med at en går med en chi under jakka forbi potetene, liksom..

La de som faktisk plages, blir syke, etc, stå for all sutringen over dumme hundeeiere - jeg synes at VI hundeeiere burde holde oss for gode til det, i alle fall. Selv om det selvsagt er urettferdig at det går å gjøre med en bitteliten hund - men ikke en diger. To bad so sad, liksom...

Det blir bare værre og værre å være hundeeier, og jo fler som syter og klager jo fler restriksjoner og regler må gjennomføres for å slippe sutring fra almennheten.

Dere tror vel ikke at det er noen av OSS her inne som gjør det - slik at all "uff'ingen" er oppdragende for oss som ikke vet det?

Susanne

Gi meg en god grunn til at det at jeg er hundeeier, skal gjøre meg mer tolerant ovenfor teite folk, bare fordi de tilfeldigvis er hundeeiere? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Gi meg en god grunn til at det at jeg er hundeeier, skal gjøre meg mer tolerant ovenfor teite folk, bare fordi de tilfeldigvis er hundeeiere? :(

Tenkte i grunnen akkurat det samme.

OG blir et mindre restriksjoner på hundehold når enkelte tullinger drar bikkja med på matbutikken og lar den gneldre på folk der?

Vil tro det bare vil gjøre det værer å være hundeeier når enkelte ikke respekterer loven og skal påtvingen bikkja si på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bevis på enkeltes småhundeiernes forakt over norske lover, i tillegg til stor egoisme. Det kommer sikkert til å bli festlig for matbutikken om det tilfeldigvis blir inspeksjon samme dag, og ei dustekjærring har dratt med seg bikkja inn. Jeg trur at Mattilsynet ikke blir så helt happy for det. Og det hjelper jo ikke akkurat på hvor lett det blir å ha hund i samfunnet, når enkeltgrupper av hundeeiere skal ta seg til rette. Nei jeg gidder ikke å sladre, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal "holde sammen" med slike mennesker egentlig... Jeg holder like lite sammen med slike mennesker, som de som synes det er bedre at bikkja kverker noen fugleunger, enn at den går i bånd...

Hadde jeg derimot jobbet på et kjøpesenter som vekter og sett dette, så hadde vedkommende blitt ekstremt fort lempa ut... Hundeeier eller ikke, jeg hadde hatt nulltoleranse for slikt uansett. Men jeg er vel bare misunnelig da.... :rolleyes2:

Det er uhygenisk. Så går man og peter på bikkja, og så skal man pete på maten rett etterpå. Nå liker jeg ikke at andre går og plukker og peter på all mulig mat som ikke er innpakket. Trur mange skal være glade for at ferskvarediskene har minimal mulighet for å plukke på ting som ikke plukkes på skal...

Som Siri nevner, så veit man ikke hvor hendene har vært, og det er mange som har en utrolig dårlig håndhygiene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg en god grunn til at det at jeg er hundeeier, skal gjøre meg mer tolerant ovenfor teite folk, bare fordi de tilfeldigvis er hundeeiere? :(

Tenkte i grunnen akkurat det samme.

OG blir et mindre restriksjoner på hundehold når enkelte tullinger drar bikkja med på matbutikken og lar den gneldre på folk der?

Vil tro det bare vil gjøre det værer å være hundeeier når enkelte ikke respekterer loven og skal påtvingen bikkja si på andre.

Holdt på å skrive noe lignende selv isted.

Blir jo litt som denne båndtvangen, som mange ser ut til å drite i. Det blir jo ikke noe mer toleranse rundt det, derimot blir det innført ekstraordinær (på dårlig grunnlag) og slikt. Etterhvert vil man sikkert ikke kunne ta med hunden inn på senter det dyrebutikker finnes heller, fordi mange bruker det som unnskyldning på å stikke innom matbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det dog heller ikke snakk om en valp under jakka, men en fullvoksen hund som satt i vogna under lørdagshandelen.

Jeg irriterer meg faktisk mer over hundefolk som oppfører seg som egoistiske idioter enn andre - fordi de er med på å forme folks generelle holdninger overfor hunder og hundefolk, som inkluderer meg selv og de fleste andre på forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme instilling som susanne. Men det ville hatt enorm underholdningsverdi å se dere med grandanua eller Korvu bæres uskjenerende inn på et shoppingsenter. Det hadde jeg virkelig moret meg å få se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme instilling som susanne. Men det ville hatt enorm underholdningsverdi å se dere med grandanua eller Korvu bæres uskjenerende inn på et shoppingsenter. Det hadde jeg virkelig moret meg å få se :-)

Ja, hvorfor skal dere gidde å holde dere til norske lover og regler... Det er jo rent for mye forlangt egentlig.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne hva som er problemet med å gi fa** i å ta med den lille bikkja si/bikkjer i det hele tatt inn i matbutikken. Er det en prinsippsak, eller? :(

Jeg dri*** i at det ikke er lov, bikkja mi er så liten at den får plass i veske/kurv/handlevogn whatever så da gjør det ikkeno. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke engang gidder å bry meg om folk har med seg sine miniatyrer på butikk.... Det er verre med alle som grafser og klemmer på alle matvarer med pølsefingrene sine som man ikke aner hvor har vært hen før... :(

Veeeeldig enig.

Og den barnevogna med nakenhunder skule jeg ha likt å opplevd :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke engang gidder å bry meg om folk har med seg sine miniatyrer på butikk.... Det er verre med alle som grafser og klemmer på alle matvarer med pølsefingrene sine som man ikke aner hvor har vært hen før... :(

Enig!

Jeg lar det være opp til de i butikken å passe på at hunder ikke kommer inn. Det er vel ikke lov å ha hund i matbutikk uansett str såvidt jeg har skjønt, så da får de ta den bota om de skulle være sløve med å følge opp reglene. Ikke mitt problem!

Enig her ogsaa. Jeg gidder ikke aa bry meg jeg faktisk... Og jeg kan ikke si at jeg synes at hund i matbutikk er et slikt kjempeproblem? Jeg tror jeg har sett det maks to-tre ganger? Da en chihuahua eller papillon inni jakken til eieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er poenget, er hvorfor gidde å irritere seg over noe som ikke plager deg eller andre direkte og ikke går utover noen, når de som er ansatt for å håndheve reglene åpenbart ikke bryr seg. Men som jeg alt har sakt, har enhver rett til å irritere seg, selvfølgelig, om man finner glede i det så må man jo ha lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er poenget, er hvorfor gidde å irritere seg over noe som ikke plager deg eller andre direkte og ikke går utover noen, når de som er ansatt for å håndheve reglene åpenbart ikke bryr seg. Men som jeg alt har sakt, har enhver rett til å irritere seg, selvfølgelig, om man finner glede i det så må man jo ha lov til det.

Det går utover alle som hundeeiere, spesielt småhundeiere.

Ryktet går om at småhundeiere gjør ditt og datt, og så blåses det opp til at hundeeiere er uansvarlige osv. hørt om 1 fjær blir til 5 høns?

Men regner med at det er like naturlig for dere å drite i båndtvangen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder egentlig ikke å irritere meg over hunder på butikken/senter sånn rent generelt. Men en episode som virkelig fikk meg til å heve øyebrynene, var når det var ei dame med en chihuahua foran meg i køen, i matbutikken på senteret jeg jobber på. Hun holdt hunden på armen og begynte å snakke med hun bak kassa om at hun var oppdretter. Og når hun skulle pakke maten sin ned i posene, kom det en vekter forbi. Hun spurte han om han kunne holde hunden hennes mens hun pakket ned maten, noe han også gjorde?! :( Uten et eneste ord om at man helst skal unngå å ta med dyr inn i matbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er poenget, er hvorfor gidde å irritere seg over noe som ikke plager deg eller andre direkte og ikke går utover noen, når de som er ansatt for å håndheve reglene åpenbart ikke bryr seg. Men som jeg alt har sakt, har enhver rett til å irritere seg, selvfølgelig, om man finner glede i det så må man jo ha lov til det.

Mye trangsynthet ute å går da.. Hvordan kan du sitte å si at det ikke går utover noen å ta me bikkja?? Hva med allergikere??? Skjønner du ikke at det kan gå hardt utover disse eller? Det hadde plagd meg noe voldsomt om en gneldrebikkje satt i handlekurva å bjeffet inne på butikken. Da går det jo utover meg da..! Og jeg er nok ikke den eneste som hadde blitt lei krapylet!

HVORFOR er det OM å gjøre å ha med seg bikkja på shopping da? Får den så lite mosjon at man må ta den med på en liten "tur" rundt i butikken? Små hunder er ikke barn, og klarer fint å være hjemme alene...

Og nei, jeg er ikke "MISUNNELIG" jeg. Klarer fint å mosjonere hunden på normalt vis, med respekt for loven og andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er poenget, er hvorfor gidde å irritere seg over noe som ikke plager deg eller andre direkte og ikke går utover noen, når de som er ansatt for å håndheve reglene åpenbart ikke bryr seg. Men som jeg alt har sakt, har enhver rett til å irritere seg, selvfølgelig, om man finner glede i det så må man jo ha lov til det.

Jo, det plager meg. Det plager meg at enkelte folk lager egne regler som gjør at hundeeiere får et enda dårligere rykte enn vi allerede har.

Jeg gjør det jeg kan for å følge regler og ikke la mitt hundehold være til bry for andre, sånn at folk kanskje får et mer positivt syn på oss hundeeiere. Da plager det meg at enkelte idioter trekker ned det inntrykket igjen. For de som misliker hunder (det er faktisk en del av de og det blir stadig flere..), de grer alle under en kam og kaller oss bare hundeeiere. Ikke seriøse hundeeiere eller plagsomme hundeeiere. Nei, kun hundeeiere! Og når de da plukker opp dårlige inntrykk av hundeeiere overalt (f.eks. hund i matbutikk, bajs overalt, løse hunder uten kontroll osv.), så går det utover alle sammen. Også oss som prøver å ta hensyn! Det plager meg veldig...

Og veit du hva, folk som misliker hunder har en tendens til å virkelig legge merke til alle de negative tingene ved hund, mens de ser lettere forbi hunder/hundeeiere som faktisk oppfører seg... :(

Jeg plages av og misliker egoistiske mennesker. Enten de er hundeeiere eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det plager meg. Det plager meg at enkelte folk lager egne regler som gjør at hundeeiere får et enda dårligere rykte enn vi allerede har.

Jeg gjør det jeg kan for å følge regler og ikke la mitt hundehold være til bry for andre, sånn at folk kanskje får et mer positivt syn på oss hundeeiere. Da plager det meg at enkelte idioter trekker ned det inntrykket igjen. For de som misliker hunder (det er faktisk en del av de og det blir stadig flere..), de grer alle under en kam og kaller oss bare hundeeiere. Ikke seriøse hundeeiere eller plagsomme hundeeiere. Nei, kun hundeeiere! Og når de da plukker opp dårlige inntrykk av hundeeiere overalt (f.eks. hund i matbutikk, bajs overalt, løse hunder uten kontroll osv.), så går det utover alle sammen. Også oss som prøver å ta hensyn! Det plager meg veldig...

Og veit du hva, folk som misliker hunder har en tendens til å virkelig legge merke til alle de negative tingene ved hund, mens de ser lettere forbi hunder/hundeeiere som faktisk oppfører seg... :(

Jeg plages av og misliker egoistiske mennesker. Enten de er hundeeiere eller ikke...

:rolleyes2: :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det plager meg. Det plager meg at enkelte folk lager egne regler som gjør at hundeeiere får et enda dårligere rykte enn vi allerede har.

Jeg gjør det jeg kan for å følge regler og ikke la mitt hundehold være til bry for andre, sånn at folk kanskje får et mer positivt syn på oss hundeeiere. Da plager det meg at enkelte idioter trekker ned det inntrykket igjen. For de som misliker hunder (det er faktisk en del av de og det blir stadig flere..), de grer alle under en kam og kaller oss bare hundeeiere. Ikke seriøse hundeeiere eller plagsomme hundeeiere. Nei, kun hundeeiere! Og når de da plukker opp dårlige inntrykk av hundeeiere overalt (f.eks. hund i matbutikk, bajs overalt, løse hunder uten kontroll osv.), så går det utover alle sammen. Også oss som prøver å ta hensyn! Det plager meg veldig...

Og veit du hva, folk som misliker hunder har en tendens til å virkelig legge merke til alle de negative tingene ved hund, mens de ser lettere forbi hunder/hundeeiere som faktisk oppfører seg... :rolleyes2:

Jeg plages av og misliker egoistiske mennesker. Enten de er hundeeiere eller ikke...

Helt enig med deg Marianne, var det jeg prøvde å få frem, men du klarte det i svingende fart :(

Det er jo ikke det at det plager meg at hundeeiere gjør ditt eller datt, det er at de faktisk øker til det dårlig inntrykket.

Folk som ikke liker hund, de legger ikke merke til at all bærsj blir plukket opp i et område, det er selvfølge for dem. Men de legger merke til at det ikke blir plukket opp f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage på andre av prinsipp ligger ikke helt for meg kjenner jeg.

Er det til sjenanse for noen så klager vel de da.

Møtte forresten en rottweiler i butikken idag jeg...

Skulle nesten blitt og sjekket hvor lang tid det tok før den ble kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen hadde pakket en labrador opp i en handlevogn og gått inn i butikken med den så hadde jeg flirt ganske bra :P:(

Så lenge den ikke prøvde å spise maten eller slikke på ting og folk, men bare satt/lå oppi der, hadde den virkelig ikke brydd meg.

Men igjen, derre med allergikere da :innocent: Men hadde den vært innelukket i en vogn feks med myggnetting over, hadde det ikke kommet så mye allergener ut heller..

Var i Oslo en gang med ene hunden, hadde tatt fly og ventet på toget, hadde ikke noe valg og måtte trille hunden i buret gjennom en butikk. Fikk kjeft :rolleyes2: Men mat måtte jeg jo ha :P

Det er uhygenisk. Så går man og peter på bikkja, og så skal man pete på maten rett etterpå. Nå liker jeg ikke at andre går og plukker og peter på all mulig mat som ikke er innpakket. Trur mange skal være glade for at ferskvarediskene har minimal mulighet for å plukke på ting som ikke plukkes på skal...

Som Siri nevner, så veit man ikke hvor hendene har vært, og det er mange som har en utrolig dårlig håndhygiene. :P

Ja, som feks når jeg har vært på fjellet og jeg må inn på butikk, så står turkameratene utenfor med hundene. Da har jeg

1. Vært i skogen

2. Plukket på bikkjene

3. Blitt slevd på og gitt godbiter

4. Plukket opp bajs

Så skal jeg inn i butikken, og de har jo ikke akkurat vann og såpe til meg der.. Er det mindre ekkelt enn om hunden hadde sittet på armen eller i en veske? Think not :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det plager meg. Det plager meg at enkelte folk lager egne regler som gjør at hundeeiere får et enda dårligere rykte enn vi allerede har.

Jeg gjør det jeg kan for å følge regler og ikke la mitt hundehold være til bry for andre, sånn at folk kanskje får et mer positivt syn på oss hundeeiere. Da plager det meg at enkelte idioter trekker ned det inntrykket igjen. For de som misliker hunder (det er faktisk en del av de og det blir stadig flere..), de grer alle under en kam og kaller oss bare hundeeiere. Ikke seriøse hundeeiere eller plagsomme hundeeiere. Nei, kun hundeeiere! Og når de da plukker opp dårlige inntrykk av hundeeiere overalt (f.eks. hund i matbutikk, bajs overalt, løse hunder uten kontroll osv.), så går det utover alle sammen. Også oss som prøver å ta hensyn! Det plager meg veldig...

Og veit du hva, folk som misliker hunder har en tendens til å virkelig legge merke til alle de negative tingene ved hund, mens de ser lettere forbi hunder/hundeeiere som faktisk oppfører seg... :lol:

Jeg plages av og misliker egoistiske mennesker. Enten de er hundeeiere eller ikke...

:P

Håper folk er stolte av å gjøre det vanskeligere som hundeeiere i dette landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som feks når jeg har vært på fjellet og jeg må inn på butikk, så står turkameratene utenfor med hundene. Da har jeg

1. Vært i skogen

2. Plukket på bikkjene

3. Blitt slevd på og gitt godbiter

4. Plukket opp bajs

Så skal jeg inn i butikken, og de har jo ikke akkurat vann og såpe til meg der.. Er det mindre ekkelt enn om hunden hadde sittet på armen eller i en veske? Think not :lol:

Jupp, klart det er mindre ekkelt. For de punktene ovenfor har du jo gjort uansett om du har med bikkja inn. Derimot om du har med bikkja inn, så A. bryter du loven og B. har du hunden som slenger allergener rundt i tillegg til de andre punktene.

Greit også å huske at allergener kommer fra huden til hundene, ikke direkte hårene i pelsen. Og som regel er det bare hår vi har på oss, ikke så veldig mye allergener akkurat.

Men så fint at du faktisk lar være å ta med deg hunden inn i butikken i slike situasjoner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hadde jeg aldri tatt med hund i matbutikken (med hensyn til allergikere), men om jeg hadde sett andre gjort det så hadde jeg nok bare trekt litt på smilebåndet tror jeg. Selv om det er hyl og vræl og norsk lov, så må jeg si at det hadde brydd meg midt i r*va. Å nei, det er så uhygenisk! Jaha? Jeg har hunden i senga og nusser hu rett på nesa. Jeg dør ikke av det altså.

På 7eleven på Bakklandet pleier det å sitte en katt innenfor døra de kaldeste dagene. Kunne ikke falt meg inn å husja han vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hadde jeg aldri tatt med hund i matbutikken (med hensyn til allergikere), men om jeg hadde sett andre gjort det så hadde jeg nok bare trekt litt på smilebåndet tror jeg. Selv om det er hyl og vræl og norsk lov, så må jeg si at det hadde brydd meg midt i r*va. Å nei, det er så uhygenisk! Jaha? Jeg har hunden i senga og nusser hu rett på nesa. Jeg dør ikke av det altså.

Da er det jo loven det er noe feil med da? Så små hunder burde hatt lov til å gå i matbutikken. Probemet ligger jo i at de som klager på hundehold, reagerer på slike ting. De trekker absolutt ikke på smilebåndet, men irriterer seg kraftig og fgår videre og sutrer over det. Som fører til at det blir mindre rettigheter.. blir jo som båndtvangssituasjoner.. som ender i helårsbåndtvang..

Man kan ikke bryte en lov bare fordi man ikke bryr seg, da må man først kjempe imot loven og gjøre det man ønsker lovlig, så er det jo bare å ture frem.

Blir jo litt som å sammenligne med litt idiotiske fartsgrenser. Vi har en 40-sone like ved der jeg bor, som kunne vært tidsbestemt (pga skole) slik som mange andre steder, men det er nå sånn at det er 40 døgnet rundt, året rundt. Selvfølgelig kjører jeg da i 40 der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo loven det er noe feil med da? Så små hunder burde hatt lov til å gå i matbutikken. Probemet ligger jo i at de som klager på hundehold, reagerer på slike ting. De trekker absolutt ikke på smilebåndet, men irriterer seg kraftig og fgår videre og sutrer over det. Som fører til at det blir mindre rettigheter.. blir jo som båndtvangssituasjoner.. som ender i helårsbåndtvang..

Man kan ikke bryte en lov bare fordi man ikke bryr seg, da må man først kjempe imot loven og gjøre det man ønsker lovlig, så er det jo bare å ture frem.

Blir jo litt som å sammenligne med litt idiotiske fartsgrenser. Vi har en 40-sone like ved der jeg bor, som kunne vært tidsbestemt (pga skole) slik som mange andre steder, men det er nå sånn at det er 40 døgnet rundt, året rundt. Selvfølgelig kjører jeg da i 40 der :P

Nei, det synes jeg ikke. Den loven er der for en grunn. Blant annet pga allergier. Derfor synes jeg selvfølgelig ikke at vi skal endre reglene. Jeg bare gidder ikke å sutre når andre tar med hunden i butikken.

Jeg har forresten tatt med Selma inn på en videosjappe en gang :lol: Så der brydde jeg meg tydeligvis ikke om allergikere jeg heller. Jeg mener, hunden får jo bli med på bussen. Hva med allergikere der? Hvor hysteriske skal vi være? Utrydde alle hunder slik at vi ikke plager allergikerne? Eller i det minste holde oss ute av butikkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. Den loven er der for en grunn. Blant annet pga allergier. Derfor synes jeg selvfølgelig ikke at vi skal endre reglene. Jeg bare gidder ikke å sutre når andre tar med hunden i butikken.

Jeg har forresten tatt med Selma inn på en videosjappe en gang :lol: Så der brydde jeg meg tydeligvis ikke om allergikere jeg heller. Jeg mener, hunden får jo bli med på bussen. Hva med allergikere der? Hvor hysteriske skal vi være? Utrydde alle hunder slik at vi ikke plager allergikerne? Eller i det minste holde oss ute av butikkene?

Skjønner egentlig ikke helt verken hva du vil eller mener.

Du sier jo at loven er der for en grunn (noe jeg selvfølgelig mener, er jo en grunn til at jeg er imot de som bryter den), men på den annen side så sier du at du ikke bryr deg om noen bryter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...