Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjuler det seg noe morsomt i navnet ditt?

SoppenCamilla

Recommended Posts

Am Em

Am Me

Ma Em

Ma Me

Ikke så overraskende det, egentlig, fire bokstaver blir bare så moro.

Men - for dere som kan fornavnet mitt, begynn å skriv det på mobilen, dere, og se hva som står etter fire bokstaver...

SVIN! :getlost: i know, jeg får det samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVIN! :D i know, jeg får det samme :D

Er ikke det et sjarmerende kallenavn, så vet ikke jeg.

Og, apropos kallenavn, så kvepper jeg hver gang jeg ser at du har skrevet noe, for jeg har ofte kalt meg enitS før (ikke her inne, men andre sammenhenger), så jeg lurer alltid på hva jeg har skrevet nå :getlost:

Andre festlige mobilalternativ, er for en jeg kjenner som heter John. Mobilen foreslår alltid Løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Mange bra her.

Jeanette:

Eaten Jet

A Teen Jet

Eat Jet En

Ate Jet En

Tea Jet En

Eta Jet En

An Tee Jet

At Nee Jet

Talli:

A Lilt

A Till

La Lit

All Ti

All It

Tall I

At Ill

Blaze:

var vist ikke noe morro, seriøse damer vet dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det et sjarmerende kallenavn, så vet ikke jeg.

Og, apropos kallenavn, så kvepper jeg hver gang jeg ser at du har skrevet noe, for jeg har ofte kalt meg enitS før (ikke her inne, men andre sammenhenger), så jeg lurer alltid på hva jeg har skrevet nå :getlost:

Andre festlige mobilalternativ, er for en jeg kjenner som heter John. Mobilen foreslår alltid Løgn.

hahahaha :D Vel vi har jo samme navn så er kanskje ikke så rart *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eget navn ble "veto" eller "vote". Det kan passe siden jeg har lett for å ta regien,men er "fanatisk" på at alle skal bli hørt når jeg leder noe.

Hunden min sitt navn ble "ask him". Det passer også - siden portiser ikke føyer seg uten å ha "sagt sin mening" først. Den blir jo hørt også da, får stemme-"vote", før jeg legge ned et eventuelt "veto". :D

Så siden denne siden påtok seg å finne "skjulte sannheter" i navne-anagrammer, så....,

Men skjulte ?, mer som en bekreftelse, liksom, her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline:

Lace Iron

Oracle In

Race Lion

Cola Rein

Acorn Lie

Orca Line

Real Icon

Liar Once

De beste av 151 :lol:

Eagermind:

Enraged Mi

Angered Mi

Reading Me

Rained Gem

Maid Green

Dram Genie

Age Remind

Mirage End

Gear Denim

Amen Ridge

Near Midge

Aim Gender

Main Greed

Main Edger

Danger Em I

Game Nerd I

Gram Need I

Det var definitivt mye mer å velge i der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev inn hele navnet, og fikk 2413, her er noen av de første:

Chlamydia No

Chlamydia On

Dynamical Oh

Dynamical Ho

Malady Chino

Anomaly Chid

Dynamic Halo

Halcyon Amid

Halcyon Maid

Nacho Milady

Coma Handily

A Clad Hominy

A Chain Moldy

A China Moldy

A Halcyon Mid

A Halcyon Dim

A Nacho Dimly

A Madly Chino

Skjønner ikke alle men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy!! Jeg syns hr. Sambo kan få lov til å gifte seg med meg og ta mitt etternavn, da får han nemlig feks:

Dangler Fouls

Ordeals Flung

Glands Fouler

Funerals Gold

Lager Unfolds

Fags Unrolled

Floral Nudges

Organs Fulled

A Folder Slung

A Lord Engulfs

Deaf Gnu Rolls

Deals For Lung

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk MYE rart når jeg skrev fornavn og mellomnavn, bl.a.:

Healer Minim

Hernial Mime (fake brokk? :o )

Inhaler Mime

Mailmen Hire

Minimal Here

Leaner Him Mi

Meaner Hi Mil

Rename Hi Mil

Inhale Me Rim

Inhaler Em Mi (Inhaler Am I? :P )

Email Hen Rim

Hail Emir Men *fnis*

Mail Her Mine

Liar Nee Hmm I

Josie er ikke morsom, hun, i hvertfall ikke på navnefronten, men jeg fant denne på Anagram Hall of Fame:

Mother-in-law = Woman Hitler

The Public Art Galleries = Large Picture Halls, I Bet

Edit: For moro skyld tok jeg et par venninners navn, deriblant Mariann = Rain Man :P (unnskyld!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har så kort fornavn at det ikke blir så mange. Men en festlig blir det hvertfall.

Tina: Anti :P

Med etternavn var det noen flere som ble festlige:

Anal Fended Jilt :P

Jaded Lean Flint

Jaded Flat Linen

Laded Ninja Felt

Defeat All Djinn

Fated Ninja Dell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse fikk jeg.. Kanskje ikke de morsomste, men;

Fornavnet:

Be Hilts

Belts Hi

Blest Hi

Belt His

Libs The

Mellomnavnet:

Madam Ell

Lama Meld

Mama Dell

Medal Lam

Lamed Lam

Lammed La

Mead Mall

Dame Mall

Made Mall

A Lam Meld

Ad Mall Me

Ad Mall Em

Ad Lam Elm

Lad Lam Me

Lad Lam Em

Lad Ma Elm

Lad Am Elm

Mad La Elm

Mad All Me

Mad All Em

Mad Ma Ell

Mad Am Ell

Dam La Elm

Dam All Me

Dam All Em

Dam Ma Ell

Dam Am Ell

La Ma Meld

La Am Meld

Mall Ma Ed

Mall Am Ed

Lam Ma Led

Lam Am Led

Ma Am Dell

Etternavnet:

Nab Not

Nab Ton

Ban Not

Ban Ton

Prøvde også hele navnet mitt, men det funka vist ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...