Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjuler det seg noe morsomt i navnet ditt?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Am Em

Am Me

Ma Em

Ma Me

Ikke så overraskende det, egentlig, fire bokstaver blir bare så moro.

Men - for dere som kan fornavnet mitt, begynn å skriv det på mobilen, dere, og se hva som står etter fire bokstaver...

SVIN! :getlost: i know, jeg får det samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVIN! :D i know, jeg får det samme :D

Er ikke det et sjarmerende kallenavn, så vet ikke jeg.

Og, apropos kallenavn, så kvepper jeg hver gang jeg ser at du har skrevet noe, for jeg har ofte kalt meg enitS før (ikke her inne, men andre sammenhenger), så jeg lurer alltid på hva jeg har skrevet nå :getlost:

Andre festlige mobilalternativ, er for en jeg kjenner som heter John. Mobilen foreslår alltid Løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Mange bra her.

Jeanette:

Eaten Jet

A Teen Jet

Eat Jet En

Ate Jet En

Tea Jet En

Eta Jet En

An Tee Jet

At Nee Jet

Talli:

A Lilt

A Till

La Lit

All Ti

All It

Tall I

At Ill

Blaze:

var vist ikke noe morro, seriøse damer vet dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det et sjarmerende kallenavn, så vet ikke jeg.

Og, apropos kallenavn, så kvepper jeg hver gang jeg ser at du har skrevet noe, for jeg har ofte kalt meg enitS før (ikke her inne, men andre sammenhenger), så jeg lurer alltid på hva jeg har skrevet nå :getlost:

Andre festlige mobilalternativ, er for en jeg kjenner som heter John. Mobilen foreslår alltid Løgn.

hahahaha :D Vel vi har jo samme navn så er kanskje ikke så rart *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eget navn ble "veto" eller "vote". Det kan passe siden jeg har lett for å ta regien,men er "fanatisk" på at alle skal bli hørt når jeg leder noe.

Hunden min sitt navn ble "ask him". Det passer også - siden portiser ikke føyer seg uten å ha "sagt sin mening" først. Den blir jo hørt også da, får stemme-"vote", før jeg legge ned et eventuelt "veto". :D

Så siden denne siden påtok seg å finne "skjulte sannheter" i navne-anagrammer, så....,

Men skjulte ?, mer som en bekreftelse, liksom, her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline:

Lace Iron

Oracle In

Race Lion

Cola Rein

Acorn Lie

Orca Line

Real Icon

Liar Once

De beste av 151 :lol:

Eagermind:

Enraged Mi

Angered Mi

Reading Me

Rained Gem

Maid Green

Dram Genie

Age Remind

Mirage End

Gear Denim

Amen Ridge

Near Midge

Aim Gender

Main Greed

Main Edger

Danger Em I

Game Nerd I

Gram Need I

Det var definitivt mye mer å velge i der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev inn hele navnet, og fikk 2413, her er noen av de første:

Chlamydia No

Chlamydia On

Dynamical Oh

Dynamical Ho

Malady Chino

Anomaly Chid

Dynamic Halo

Halcyon Amid

Halcyon Maid

Nacho Milady

Coma Handily

A Clad Hominy

A Chain Moldy

A China Moldy

A Halcyon Mid

A Halcyon Dim

A Nacho Dimly

A Madly Chino

Skjønner ikke alle men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy!! Jeg syns hr. Sambo kan få lov til å gifte seg med meg og ta mitt etternavn, da får han nemlig feks:

Dangler Fouls

Ordeals Flung

Glands Fouler

Funerals Gold

Lager Unfolds

Fags Unrolled

Floral Nudges

Organs Fulled

A Folder Slung

A Lord Engulfs

Deaf Gnu Rolls

Deals For Lung

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk MYE rart når jeg skrev fornavn og mellomnavn, bl.a.:

Healer Minim

Hernial Mime (fake brokk? :o )

Inhaler Mime

Mailmen Hire

Minimal Here

Leaner Him Mi

Meaner Hi Mil

Rename Hi Mil

Inhale Me Rim

Inhaler Em Mi (Inhaler Am I? :P )

Email Hen Rim

Hail Emir Men *fnis*

Mail Her Mine

Liar Nee Hmm I

Josie er ikke morsom, hun, i hvertfall ikke på navnefronten, men jeg fant denne på Anagram Hall of Fame:

Mother-in-law = Woman Hitler

The Public Art Galleries = Large Picture Halls, I Bet

Edit: For moro skyld tok jeg et par venninners navn, deriblant Mariann = Rain Man :P (unnskyld!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har så kort fornavn at det ikke blir så mange. Men en festlig blir det hvertfall.

Tina: Anti :P

Med etternavn var det noen flere som ble festlige:

Anal Fended Jilt :P

Jaded Lean Flint

Jaded Flat Linen

Laded Ninja Felt

Defeat All Djinn

Fated Ninja Dell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse fikk jeg.. Kanskje ikke de morsomste, men;

Fornavnet:

Be Hilts

Belts Hi

Blest Hi

Belt His

Libs The

Mellomnavnet:

Madam Ell

Lama Meld

Mama Dell

Medal Lam

Lamed Lam

Lammed La

Mead Mall

Dame Mall

Made Mall

A Lam Meld

Ad Mall Me

Ad Mall Em

Ad Lam Elm

Lad Lam Me

Lad Lam Em

Lad Ma Elm

Lad Am Elm

Mad La Elm

Mad All Me

Mad All Em

Mad Ma Ell

Mad Am Ell

Dam La Elm

Dam All Me

Dam All Em

Dam Ma Ell

Dam Am Ell

La Ma Meld

La Am Meld

Mall Ma Ed

Mall Am Ed

Lam Ma Led

Lam Am Led

Ma Am Dell

Etternavnet:

Nab Not

Nab Ton

Ban Not

Ban Ton

Prøvde også hele navnet mitt, men det funka vist ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Personlig mener jeg det generelt ikke er innafor å velge valp etter farge, men har man preferanser grunnet noe praktisk (alternativt helserelatert) så tenker jeg det er en bedre grunn enn bare en kosmetisk preferanse. Men ser du på foreldrene/linjene så er det kanskje begrenset hvilke farger som kan komme også. 
    • Jeg har SUV med fem seter. La ned baksetene og har stort bur bak forsetene (svært godt stroppet fast) med utgang på sidene. Liker god å ha bur der med tanke på luftsirkulasjon, i tillegg har jeg da hele bagasjerommet fritt til ting og tang 😊  Kommer til å kjøpe stor varebil når hund nr 2 og 3 kommer i hus om noen år, men elsker å kjøre robust bil med god komfort som i tillegg ikke tar all verdens med plass, og ved å legge ned setene fremfor å kjøpe en SUV med to seter ble valgmulighetene mye større.
    • Nå har jeg hatt min Caddy i noen uker og jeg kan absolutt si at den ikke sluker drivstoff. Har kjørt endel småturer og ett par lengre, virker veldig bra enn så lenge😊
    • Uenig med mye av det Quest skriver over her. Valper SKAL sove mye og om de ikke får nokk søvn går det fort over i destruktiv atferd. Å bruke et inngjerdet område er helt topp for de hundene som trives med det og nødvendig for mange. Å behandle en hund som en baby kan være mye mer negativt enn man tror, og dette kommer fra ei som elsker hundene sine helt ekstremt!  Nå har det jo gått litt tid siden du skreiv innlegget og håper dere har god fremgang, men her er litt tips hvis du fortsatt trenger noen😊 Jeg fikk meg en valp på 8 uker i mai og startet med hjemme aleine treningen to dager etter hun kom hjem, når hun da var komfortabel i leiligheten, med meg og min andre hund. Når jeg måtte tilbake på jobb 4 uker seinere kunne hun være hjemme aleine en hel arbeidsdag uten noe uro eller uhell. Selvfølgelig er alle hunder ulike, men med rett trening og struktur får man det fint til mens de er små. Først må du finne et område valpen kan føle seg trygg i. Min har et stort gitterbur som er stripset fast i en barnegrind, slik at hun selv kan velge hvor hun vil sove og har litt ekstra plass. Her er hun for å både unngå uønsket atferd i leiligheten og for å skjerme den voksne, og vi blir nokk å bruke den en god stund fremover. Inni her har hun en seng, skål med vann og et par trygge tyggeleker. Så må du gjøre området trygt og koselig, jeg gjorde dette ved å gi alt av måltider og tygg inne i området, i tillegg til å flytte valpen inn i grinda når hun var trøtt. Når hun våknet tok jeg henne ut før hun rakk å syte om at hun ville ut på do. Du må starte i det små, ha valpen inne i området i korte perioder når den er trøtt og sakte øk tiden og hvor du er/ikke er. Jeg har et kamera som jeg følger med på henne igjennom. Parallelt bør du ikke la valpen følge etter deg overalt og min sover også i bur om natten. De første gangene jeg forlot huset (med den andre hunden) peip og hoppet hun i ca 10 minutter før hun la seg til å sove i 1 time, litt uro er helt normalt i starten. Her må du bare lese din hund og følge med om den faktisk blir stresset og helt fra seg, eller bare syter fordi den vil være med deg. De skal sove mye i løpet av en dag, så utnytt den tiden på å trene på 😊 
    • Jeg var i akkurat samme sitasjon som dere med ganske så lik bakgrunn og ønsker for et par år siden, bare at jeg var aleine om det. Så fikk høre akkurat det samme😂 Fikk meg valp siste året på masteren og det var det beste valget! Vi fikk begge gode rutiner, valpen måtte trene på å sove i grinda si mens jeg skreiv, så tok vi felles lufte- og treningspauser ved behov. Jeg fikk nylig valp nr. 2 og må si at det var mer avslappende å få valp som student enn når man er i fult arbeid og ikke kan ha valpen med på jobb. Det går helt fint det også med målretta trening, men det er hakket mer stressende og krever mer planlegging. Ikke la det at dere er studenter stoppe dere, høres ut som dere vet hva dere går til og har tenkt godt gjennom dette. Så jeg ville gått for det om den perfekte valpen dukket opp.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...