Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegn en sonishund og gjett hvilken!

SaraS

Recommended Posts

Skrevet

Burde jeg nevne at den egentlig ikke har sånne ører, kanskje? Den hopper jo, liksom :lol:

• Svar 554
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Tequila'n min jo! Og jeg skjønte ikke at det var henne med en gang :lol: Mista ett øye på veien :lol:

Jamen - hun har jo bare ett øye på avataren din, jo :lol: Det ække lett med Paint altså :D

Skrevet

Burde jeg nevne at den egentlig ikke har sånne ører, kanskje? Den hopper jo, liksom :lol:

Lita?

Skrevet

Jamen - hun har jo bare ett øye på avataren din, jo :lol: Det ække lett med Paint altså :lol:

Neeeeei, det er der, det bare syns ikke så godt når bildet er så lite :D

Lita?

Hadde det vært Lita burde ørene vært 700 ganger større og stått rett ut :lol:

Edit: men hun skrev jo at den hopper, så sånnsett høres det jo ut som Lita *flir*

Skrevet

Neeeeei, det er der, det bare syns ikke så godt når bildet er så lite :lol:

Edit: men hun skrev jo at den hopper, så sånnsett høres det jo ut som Lita *flir*

Ja, det var hoppingen som gjorde at jeg måtte tippe det :lol:

Skrevet

Lita?

Niks, tro det eller ei, det er andre hunder også som hopper :D:lol:

Skrevet

:D

Niks, tro det eller ei, det er andre hunder også som hopper :lol: :lol:

HÆ??? Hva mener du...!? :lol: :lol:

Skrevet

Yeey! Okay, nå har jeg fiksa tegneprogram. Men fy søren det her er fryktelig vanskelig altså :lol::lol:

EDIT:

Jeg får vel legge til bilde da :lol: Det er så dårlig :D

blabla.png

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...