Gå til innhold
Hundesonen.no

Smuledyret Nada


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

It's official: æim in løøøøv! :wub:

Makan til trygg og tillitsfull valp! Og så er hun tøff og frempå i tillegg :D

Reiste jo da til Arendal i går. Inn døra og der står det to småfrøkner i bingen med beina på kanten og logrer seg nesten fillete. Smula og søstern - fineste småjentene :) Ut av bingen og hilse på, og det første smula gjør etter å ha vasket meg grundig er drakamp! Yey! Kult! Meremeremere! :hyper: Ble klart veldig rask - dette er ingen Isis... Ingen Smula heller... Så nå er vi på navnejakt.

I dag ble hun uten dikkedarer dytta ned i reisebagen. Teitinger! mente smula, men det gikk da greit lell. Sjarmerte sokkene av alle på sin vei, og fikk sitte på armen på flyet fra Kr.sant til Oslo. På Gardermoen var det forsinkelser, men ga henne litt medbragt mat og hun sov videre hun :ahappy:

Endelig fremme på Værnes og da sov hun seg videre til byen. Så skulle vi møte Freya og C...

Første møte på nøytral grunn. Det var kaldt og ekkelt og litt skummelt syntes smula. Freya snuste pent og brydde seg ikke mer. C snuste også og gikk sin vei. Heis opp til mamma og pappa. Fremdeles bittelitt skummelt mente smula, og syntes armen til mor var beste stedet å være - i 5 min. Da var det nemlig ikke skummelt mer og jeg hadde plutselig en mark på armen som skulle ned! ! Og hva gjør Freya? Joda - inviterer til lek :wub: C syntes valpen var oppskrytt og kunne pelle seg bort - tror nok hun synes smula er skumlere enn motsatt vei :P

Samme her hjemme. alt har gått helt strålende, så nå hsr jeg i skrivende stundt tre små snusere som ligger og sover :ahappy:

Smula2.jpg

Smula.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...