Gå til innhold
Hundesonen.no

Smuledyret Nada


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og så var hun endelig her! Gratulerer så mye!

Kanskje hun er en Xena (the Warrior Princess som ble spilt av en Lucy Lovelace om jeg ikke husker feil- ultra tøff og pen dame!), eller en Pippi? Eller t.o.m. en Cruella? Tøffhet kan også graderes og nyanseres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var hun endelig her! Gratulerer så mye!

Kanskje hun er en Xena (the Warrior Princess som ble spilt av en Lucy Lovelace om jeg ikke husker feil- ultra tøff og pen dame!), eller en Pippi? Eller t.o.m. en Cruella? Tøffhet kan også graderes og nyanseres!

Helt riktig Tonje. Kul tøff dame, men utrolig pen og nydelig og smart =) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker i dag, og har funnet seg godt tilrette i heimen her. Hun bruker et par minutter på å finne ut av ting når hun introduseres for noe nytt, men så er det full fres! Snø var en skikkelig hit, og i dag tidlig børna hun rundt ute i nysnø i en halvtime. Jaja, enda godt noen er glade for snøen som faller...

Hva er detta da?

P3130006.jpg

Kan det spises?

P3130007.jpg

Det kan drepes!

P3130008.jpg

Og når kvelden kommer sover vi godt sammen med mamsen..

sovesmule.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg er selvfølgelig helt enig :ahappy:

Men hun blir kortpelset ganske snart. Prøveplukket noen hår, og de slipper lett. Da starter jeg med napping snart tenker jeg, men ikke full nednapping selvfølgelig. Hun skal fortrinnsvis rulleres slik at hun har utstillingspels hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag har vi vært på date med Valpis. Valpis var DOOOOOOOR! hilsen Nada, men selv om hun var stor så var hun ikke skummel mer enn et veldig kort øyeblikk. Tulip ble raskt identifisert som tante godbit :lol: Etter en times tid kom staffegutten Balder og da viste Nada frem motet sitt - og for et mot! Hun syntes han var skitskummel for han var så stor og svart og urolig og med så mye lyd da! Men hva gjør Nada? Jo, hun stiller seg mellom Balder og Valpis og bjeffer på ham - passe på venninna si hun :wub: Hun er så skjønn den hunden :ahappy:

Bilder ble det og:

P4031206.jpg

P4031211.jpg

P4031208.jpg

P4031220.jpg

P4031223.jpg

P4031229.jpg

P4031230.jpg

P4031231.jpg

P4031238.jpg

P4031239.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...