SiriEveline Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Takk for et utrolig koselig treff Mange hyggelige mennesker og ikke minst, snille hunder, som alle så ut til å kose seg. Noen løp, noen lekte, og noen tigget godbiter! Nå er det tid for å se på bilder av herligheten!
Monica123 Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Tusen takk for et herlig treff med mange herlige hunder og folk Ebba koste seg virklig i dag(flinke flinke dama) og ligger nå rett ut å sover Da er det bildet tid
SiriEveline Skrevet 16. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Avalon i krapp sving Dette er vel Happy i landing Fotograf Soppen og linselusene Amiga prøver å ta Günther Det finnes ikke ord Linselusa Ebba Happy og Ivy? i full firsprang Tinka og (Spes eller Sirius?) Takk for treff
MollyC Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Kjempekoselig å treffe så mange sonenfolk og hunder. 15 stk. kom jeg til og de aller fleste gruppe 1 hunder. Morsomt.
SiriEveline Skrevet 16. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Kjempekoselig å treffe så mange sonenfolk og hunder. 15 stk. kom jeg til og de aller fleste gruppe 1 hunder. Morsomt. Takk i lige måde Ja det var utrolig mye gruppe 1 hunder, var jo bare løwchen din (husker ikke navnet), Tinka, Peggy og Günther
Exclusive Design collies Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Heisan og takk for en koselig dag Til og med Happy måtte ha seg en liten lur når vi kom hjem Kristin med Nemo og Happy
SiriEveline Skrevet 16. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Heisan og takk for en koselig dag Til og med Happy måtte ha seg en liten lur når vi kom hjem Kristin med Nemo og Happy I lige måde ja Haha.. så morro! Tinka var ikke trøtt hun.. ikke noe mer enn vanlig ihvertfall.
Marianne&Java Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Mange morsomme bilder altså Skulle samlet alle i en tråd
SiriEveline Skrevet 16. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Mange morsomme bilder altså Skulle samlet alle i en tråd Jupp det var tanken med å lage denne felles tråden. Men Monica holdt vel på å lage trådene sine, og da så hun sikkert ikke denne Kanskje moddiser har lyst?
SoppenCamilla Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Heeelt random rekkefølge og uten kommentarer, fordi jeg er trøtt! Men tusen takk for et morsomt treff! *dele opp*
Caroline Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Takk for treff og ikke minst masse fine bilder
Marianne&Java Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Så utrolig bra bilder Og så mange kule av guttebassen da Lykkelig med den nye leika si
HeleneFS Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 masse fine bilder av fine vovser så skikkelig koselig ut!
MollyC Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Kjempefine bilder, kan jeg rappe noen?
SiriEveline Skrevet 16. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Kjempefine bilder, kan jeg rappe noen? Bare å rappe mine, men jeg har ikke så mange bilder av dine tror jeg. Har ikke lagt ut alle bildene enda.. men får nok gjort det imorgen
Anette Skrevet 16. Januar 2011 Rapporter Skrevet 16. Januar 2011 Så fine bilder, lille Amiga redd for Peggy ja også caroline som henger henne
potifa Skrevet 17. Januar 2011 Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Herlige bilder. Ser ut som et kjempe koselig treff. Det vil vi også være med på når vi flytter opp over
Monica123 Skrevet 17. Januar 2011 Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Jupp det var tanken med å lage denne felles tråden. Men Monica holdt vel på å lage trådene sine, og da så hun sikkert ikke denne Kanskje moddiser har lyst? Det er kun fordi jeg er så egen Siri
Enits Skrevet 17. Januar 2011 Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Heeelt random rekkefølge og uten kommentarer, fordi jeg er trøtt! Men tusen takk for et morsomt treff! Hvordan rase er det der?
SiriEveline Skrevet 17. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Det er kun fordi jeg er så egen Siri Særing!! Haha har jo ikke så mye å si.. man skjønner jo at det er samme treffet howavart Feil! Det er hovawart Haha bare tuller altså, men jo nå har Marianne terpet meg på skrivemåten
Anette Skrevet 17. Januar 2011 Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 Feil! Det er hovawart Haha bare tuller altså, men jo nå har Marianne terpet meg på skrivemåten jeg vurderte å skrive bak jeg vet jeg skrev det feil but i really dont care
SiriEveline Skrevet 17. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2011 jeg vurderte å skrive bak jeg vet jeg skrev det feil but i really dont care Hehe er jo omtrent klin umulig å skrive riktig.. og skal ikke si noe, for jeg blanner pembroke og cardigan i hodet mitt hele tiden
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar